Spring naar bijdragen

woensdag 5 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 648
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Dar, echt balen.
Ik heb tot februari de tijd om iets te vinden.
Zij moeten officieel ook zoeken, dacht dat ik daarom moest komen voor een gesprek maar in een uur vertelden ze mij eigenlijk dat er niks voor mij was.
Ik laat de moed niet zakken hoor, ben blij dat ik mag solliciteren, ik zoek dan zelf wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Yvonne een pluim dat is fijn die krijg ik niet zo vaak.

Fleur, je word moe van de drank, ik dacht ook altijd anders maar als je hier de verhalen leest voelt iedereen zich beter als je niet meer drinkt. Ik geloof daar ook in.

Morgen is het vaarwel drank, en je hebt nu eenmaal getuigen :D

Kop op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Fleur, je kunt tekeer gaan wat je wilt, Bekkie heeft helemaal gelijk.
En je bent gewoon domweg tegen jezelf aan het vechten.
Natuurlijk is het eng, stel je voor dat je je eens wat beter zou gaan voelen.
Stel je voor dat je jezelf tegen zou komen.
Stel je voor....... dat je echt gezellig met je dochter je fijn kunt voelen ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drank mag morgen wel vaarwel zijn maar wat met al het andere? Hoe geraak ik voorbij de problemen die daar in eerste instantie voor zorgden. Welke kanalen ga ik moeten aanspreken als ik morgen droog sta? Dit is dan niet meer de site waarop ik kan bouwen..Het gaat meer dan enkel over mijn drankprobleem, het gaat over mijn hele ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,

Een drankprobleem komt voort uit andere problemen. Als je stopt met drinken worden de andere problemen niet minder erg maar je kunt er beter mee overweg.
Je zal ergens moeten beginnen en dit is stap 1.

Bij mij en heel veel andere hier is drank niet het enige probleem, ook ik heb veel aan mijn hoofd, maar als ik doorga met drinken wordt het alleen maar erger. Hoe kun je tot een oplossing komen als je gedachtes vertroebeld worden door die zooi!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een idee om daar eens goed over na te denken als je morgen nuchter bent Fleur?
Er schijnt nogal wat aan problemen bij je door elkaar te lopen.
Die problemen opschrijven, er een lijst van maken kan al voor enige duidelijkheid zorgen.
Welk van je problemen naast het drinken vind je bijvoorbeeld het naarste/grootste probleem.
Tis wel verrekte makkelijk om NU eigenlijk al te zeggen dat stoppen geen zin heeft omdat de rest van je problemen dan toch niet opgelost wordt.
En het is ook wel makkelijk om je drinken helemaal op te hangen aan de problemen die je hebt........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Dar
hahaha lekker kleurtje hoor!
Zusje van Alf?

Welkom Fleur :present:
Ik zou de raad die je geeft aan anderen nog eens goed naar mezelf zeggen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie wil er nu niet vergeten en nooit meer aan de rotdingen denken, maar de drank helpt je daar heus niet bij hoor.
Als je morgen wakker word is alles er nog steeds en zoals ik al zei je moet stap voor stap zetten en dit is de 1e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water vind ik alleen lekker als het erg warm is, ben nog een beetje aan het uitzoeken wat het alternatief wordt.
Heb al zitten kijken op de draad alternatieve drankjes en daar kwam ik deze thee tegen en vind hem best lekker.

Morgen even wat lekkere sapjes kopen of zelf gaan persen ook lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@yvonne
Ik begrijp wat je bedoelt..maar het al dan niet nuchter zijn maakt niet dat ik niet weet hoe het in elkaar zit. Integendeel zelfs..
Als ik nuchter ben stuit ik op hetzelfde probleem..Niet minder of niet meer. Ik hoef de oplijsting niet meer te maken. Een kleine nuance die ik toch wil maken. En misschien kwam ik verkeerd over. Ik zoek geen excuus om te drinken..Ik weet alleen dat als ik stop met drinken mijn wereld niet ineens bloemetjes en bijtjes wordt. Is dat een reden om te blijven drinken dan? Nee totaal niet..verre van.
Duidelijker? Nee..niet echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...