will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 ik ga ook mee woman, ik veronderstel thema's ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bij Tips en AdviezenBij deze geopend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nu douchen !Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 ga ook ff douchen, wat een toeval ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Zo ik ruik weer lekkerEven rommelen in de keuken met eten enzotoedeloe bis spater (met umlaut) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Mijn ijsje wenkt in de diepvries, mijn zeteltje ook. Filmpje erbij en heb er nog heerlijk bakje koffie bij gemaakt. Morgen dag 9, een absoluut record in jaren. Vandaag was het even moeilijk, maar we zijn er door. Ik ga hier afsluiten en hoor jullie morgen weer. Groetjes iedereen and be strong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Top Wilrijk toch weer bereikt, trots zijn !!Hai Isa fijn weekend.Dar moet nog steeds aan je wennen, bruine !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hallo allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hallo eenling;) Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 mmmmm:(het lijkt wel of elke keer als ik een uitglijder heb gehad de drang naar drank groter wordt.Zo,n naar stemmetje zit al de hele dag in m,n hoofd te roepen van doe het maar,kan best joh!Eentje maar!GGRRRRRRR!!!!!!!!Heb het nog nooit zo erg gehad!Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ari please haal die biertjes eens uit je slinger voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Maar Spud en Kohtje sorry,VAN HARTE GEFELICITEEEEEEEERDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 net even heerlijk 2 uurtjes gesport. ik heb alleen een nieuwe verslaving IJSJES, ik werk er zo 3 achterelkaar weg . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hallo allemaal,Bijlezen is geen doen meer.Heb vandaag de draad even gelezen.Desi,Hoewel begrijpelijk je terugval,is het toch beter voor jezelf om zo'n groot verdrietNUCHTER te verwerken.Probeer het aan te gaan en in de ogen te kijkenen probeer uit te vinden of er voor jou iets is,schrijven / mailen / bellen / schreeuwen / huilenik kan dat niet invullendat bij je gevoel past.Door drank wals je over je verdriet heen,dan slaat het naar binnen, en kun je de meestvreselijke dingen krijgen.Ik kan het weten (helaas)ben nu pas veel dingen aan het verwerkendie ik 25 jaar heb laten liggenmoeilijk proces maar de moeite waard.Ik stuur je virtuele steun!Aan de twijfelaars ("zal ik, één dan?):Het wordt geen één,EEN is te veel en TIEN te weinig!Kijk bij tips en adviezenhet barst daar van de truuks en tipsom je behoefte uit te stellenzodat je de trek overleeften nuchter de dag kunt afsluiten.Waarmee je de volgende dag dan zo blij bent.p.s. ik heb twee jaar behoorlijk veel pijn geledenzwaar aan de morfine gezeten,onlangs geopereerd,maar ik ben zó blij dat ik van die gore rot drank af ben,maar gelukkig,ik hoef alleen maar voor vandaag te beslissen dat ikniet wil drinken,morgen zie ik weer verder.Tip: bij de internetbehandeling,waarover je bij tactus.nl meer van lezen,leer je je gedachten om te buigen naar zgn.\"helpende" gedachten.Iedereen succes en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hai Ya, ff doorbijten joh komt weer goed, ik hoop dat je mijn fotokan zien, wilde hem speciaal voor jou nog een keertje voorbij laten komen,lief lief lief komt 4 juni ons gezinnetje versterken.Kop op he !!http://yfrog.com/7bonzepupj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hee igor,wat doe je nou zo in die 2 uurtjes dan als ik vragen mag!Ben ook sportaholic namelijk:Dheerlijk om te ontladen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 yaja volhouden he. anders heb je straks weer teleurgestelde mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hoi Ari!Meid, wat zal jij het koud hebben!Denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 hai Igor, hai Ari, hai Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hai Houtje solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ohhh Flippa,daar wordt ik nou weer vrolijk van zeg!Wat een snoepie!Onze Lotus is al zo gegroeid in een korte tijd zeg vergeleken bij dit kleine droppie!Ben helemaal verliefd,wat een scheet zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 @Yalala,Het kán dat het stoppen steeds moeilijker wordt,maar dan moet je wel héél erg ver weg zijn.Vaak is het meer zo,dat je de inspiratie steeds dieper uit je tenenmoet halen.Daarom heeft het totaal stoppen mij rust gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 yaja 35 min fietsen, 35 min lopen, 35 min cross en dan de been/rugspieren nog wat trainen. de armen/handen wil nog niet zo kort na de breuk. 1 x per week spinning. ik wil het wat meer opbouwen en eventueel ook 1x per week zwemmen. ik heb zo'n 4 weken in het gips gezeten en er zijn intussen aardig wat kilo's bij gekomen, die moeten er ook snel weer af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Thanks Houtje,daar ben ik nu ook achter!Ik moet voor het helemaal stoppen gaan en niet in m,n hoofd blijven houden dat ik af en toe kan drinken.Moet evenementen vermeiden aangezien ik de verleiding dan niet kan weerstaan.Ik denk dat deze uitglijder me wel even goed met m,n benen terug op de grond heeft gezet want ik ben er goed klaar mee.Alleen dat stemmetje blijft zo irritant roepen de hele dag!Kan iemand hem niet even wegsturen voor me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 zo en nu gauw douchen, dat doe ik liever thuis. tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden