Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 504
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi, het is weer net de huiskamer, allerlei gesprekken door elkaar heen. Gezellig!
Maar nog even over de sertraline, wat bij mij de bel ècht deed rinkelen was dat ik weer zo'n koude onverchilligheid over me voelde komen, net als toen met de prozac. Ik heb op een avond op het punt gestaan om een tas vol flessen wjn te gaan halen en me een slag in de rondte te drinken, kon mij het nou schelen!
En op dat punt kon ik gelukkig nog bedenken dat dit helemaal niet de goede kant op ging.

Aanvulling: Sorry Suus, ik walste een beetje over je heen. Meid heb je nog wel wat in je maag als je steeds moet overgeven?
Let je een beetje op de post vandaag? Tenminste, ik weet niet of het nog net zo is als vroeger, de ene dag opgestuurd is de andere dag ontvangen.
Schrob ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

afkickkliniek,4 of 5 weken minimaal, eerst 8 dagen detox dan naar boven diagnostering en dan behandeling, wel jammer want zoals ik al zei wordt de 14e opgenomen en de 18e wordt mn oudste 8 dus ben wel triest maar daar ga ik nu niet aan denken want loop al de hele nacht en dag te janken. Heb al 10 dagen in crisis gezeten hoor maar nu reguliere behandeling pff 5 weken binnen brr,geen kindjes. zie hup janken ik ga weer snel aan de slag,is niet nodig heb gisteren al hele huis gedaan maar moet iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve allemaal,
ik log even heel snel in om jullie een fijn weekend te wensen!

Fleurtje sorry,zat net terug te lezen en had je niet gelezen omdat ik al uitgelogd was maar goed bezig!

Op naar dag 3 he!

Ik ben er int weekend weinig op het frum omdat ik dan gewoon lekker al m,n tijd in het gezin wil steken.
Ik hoop dat het vandaag beter gaat dan de afgelopen 2 dagen!
dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En elders als in ? Of hou je dat liever voor jezelf ? Mijn vader is ook een periode heel erg bezig geweest met schilderen en heeft enkele ware meesterwerkjes (vind ik toch) uit zijn habd getoverd, vandaar mijn interesse :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amai suusje
Vind het enorm knap dat je het doet! Petje af..echt waar.
Kan begrijpen dat het moeilijk is met de verjaardag van je oudste maar er staat nog een heel leven voor jullie..
Je bent echt super moedig al voelt het misschien niet zo x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief vietje ik wals geloof ik over alles en iedereen heen momenteel maar ik blijf er thuis voor. Moet gewoon janken zo lief en goed ben jij, en de anderen ik reageer heus zo wel hoor. Doe ik altijd maar moet eerst de zenuwen kwijt nu. Dus wees niet bang ben niet egoistisch, jullie komen allemaal aan de beurt zit alleen te vol nu even.

Dikke kus voor jullie, zal jullie missen die 5 weken zeg pfff.

Ben ff beddengoed nu en de badkamer,kan niet stilzitten en moet geloof ik weer spugen. Zo terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje, kop op meid, je doet dit voor de toekomst. Denk daar even aan. Het is nu een oppoffering, maar je gaat dit zo veel dubbel en dik terugkrijgen, niet in het minst van je kindjes, dus ga ervoor. Vechten en berusten in wat komt. Je bent ijzersterk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whhoooohh, Suus, lief en goed past helemaal niet bij me hoor :D
Type bitch, zeg maar.
Mag je daar helemaal niet internetten?
P.S. ik moet nog even verder zoeken want ik heb wel de oplader erbij gedaan, maar er was ook nog een snoertje om foto's naar de pc te transporteren. En wat heb je aan die camera als je dat snoertje niet hebt.... :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik heb hem, je bent een mega schat, owe you forever, na thuiskomt stuur ik hem terug en je krijg ook de verzendkosten terug met het mooiste boeket dat je ooit hebt gehad,zit weer te huilen nu,stom he. ben zo blij. Als je hier was Vie werd je doodgeknuffeld. Nooit zo een vrouw ontmoet als jij,ben je eeuwig dankbaar ik kan wel een uuur doorgaan alle kussen van de wereld gaan naar jou toe. Ik kom je bij terugkomst bezoeken en daarna leef je niet meer zo veel hugs ga je krijgen.

Nee geen tv, geen pc, geen radio,alleen telefoon en mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Even vertellen, gisteren naar Assen geweest met mijn dochter en IK HEB DE JURK!!!
Voor de bruiloft, lang gezocht maar de moeder van de bruid is klaar.
Alleen nog roze pumps, hahahaha waar vind je die?? En een roze enveloppetasje.
Zou je die ook zelf kunnen maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de jurk Emmaroos!
Tja, roze pumps, shoppen dan maar hè?
Welzeker kun je een enveloppetasje zelf maken, en nog helemaal naar je eigen zin ook! Als je tenminste handig bent met naald en draad. Ben je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
suusje777

VIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik heb hem, je bent een mega schat, owe you forever, na thuiskomt stuur ik hem terug en je krijg ook de verzendkosten terug met het mooiste boeket dat je ooit hebt gehad,zit weer te huilen nu,stom he. ben zo blij. Als je hier was Vie werd je doodgeknuffeld. Nooit zo een vrouw ontmoet als jij,ben je eeuwig dankbaar ik kan wel een uuur doorgaan alle kussen van de wereld gaan naar jou toe. Ik kom je bij terugkomst bezoeken en daarna leef je niet meer zo veel hugs ga je krijgen.




Nee geen tv, geen pc, geen radio,alleen telefoon en mp3




Suusje Dit is de ware Suus. Iemand met zoveel gevoel, en behoefte aan warmte. Lieverd houd vol hé? Je komt er zeker weten. Een mooie:present: voor jou hoor.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos,

Ik weet niet of het nog bestaat, maar vroeger kon je bij Bally een stukje stof inleveren en dan hadden ze pumps met drie maten hak of zo, die verfden ze dan voor je.

in ieder geval proficiat met je aankoop!

Wanneer is de grote dag? (heb ik gemist, sorry)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik vind het altijd zo leuk dat jij razendsnel dingen op internet opzoekt en ze vervolgens nog weet te plaatsen ook.
Dan denk ik altijd, dat is een vrouw met het opschrift: "Non blaterare, sed polire" (Betekent: niet lullen maar poetsen.)

En over poetsen gesproken, ik ben zelf zo'n muts, dat ik nu denk, als ik maar die vette vingervegen van dat mobieltje voor Suus heb geveegd, wat moet ze wel niet van me denken....
En daar hadden we het vanmorgen nog over: toch die neiging om toch steeds jezelf in twijfel te trekken. Is het wel goed genoeg?
Suus als je dit leest, ik ben hartstikke blij dat jij er wat aan hebt, dit gaat nu voor mij nu meer om iets waar ik mee bezig ben. Die zelftwijfel dus, altijd denken dat het beter moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...