Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 504
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
igor

Hadd vertel?

Er is geen blauwdruk, Igor.
Ik ben 53, mij mankeert niks, denk ik.
Altijd overactief geleefd, nu wat rus an, zonder medicatie.
Gediagnosticeerd ADHD.
So be it.

Motor reed ik al voor ik 18 was, en had m'n motorrijbewijs 2 weken na m'n 18e verjaardag. Maanden later pas m'n auto.
Vaste verhoudingen was iets voor na m'n 30ste.
Voor mijn gevoel altijd eerlijk.

Nu:
kan niet meer doen wat ik kon, voor m'n gevoel snel moe. Maar loop dan ook nog steeds met 2 zakjes portlandcement van 25 kilo naar de auto, oner 't mom van: vroeger wogen ze 50. Deed ik vroeger met die van 50. Echt waar. Ben erg bewijzerig. I can do it.
Roken moet ik laten, longinhoud niet goed meer, shag de deur uit, maar kan de sigaren nog niet missen.
Domme gewoonte, dat roken.

Erg gelukkig en druk met het opbouwen, en dat had ik, eerlijk waar, liever 20 jaar eerder gedaan. Maar toen spendeerde ik al m'n over-energie nog in de kroeg.

De ontboezemende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar bijna hadden ze gewonnen..stond echt op het punt één pint te gaan halen maar toen dacht ik aan woorden van gisteren of eergisteren (ben het al een beetje kwijt).
Iemand zei me "heb je die nu echt nodig". Denk dat het vie was..En nee, eigenlijk heb ik het niet echt nodig...maar wil ze wel ;-). Dus...Me don't do

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bekkie..las dat het nog niet helemaal gelukt was..merk ook dat je heel droevig bent.
Komt wel goed hoor! Het is niet zo erg en je moet jezelf er zeker niet om slaan..
Hoop dat je hier nog lang blijft want jij bent diegene geweest die mij dat kleine duwtje gaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is al gebeurd, gefaald op de 9de dag !! Wat begon bij een glaasje wijn met chinees is minder goed afgelopen. Ik wou maar een proefje doen, mezelf testen als het ware, maar (oh toeval) na het flesje (2glazen de vrouw, ik de rest) moest ik nog naar een klant, sterk biertje gekregen, aanrijding met de auto (totaal mijn schuld niet), die mens was echt wel dronken (ja, duhhh), papieren ingevuld, en nu thuis met natuurlijk een leffe in de hand. Story of my life !!
I'm sorry folks, het zat er aan te komen. Ik ga niet verder drinken, want ik moet morgen om 06.00 opstaan om 12u te gaan werken in de haven.
Ik vertel morgen wel hoever het zo is gekomen en je zult het wel herkennen (de meeste toch).
Met deze sluit ik af, eventuele reacties lees ik morgen wel. Nighty night :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...