Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ach jee Drup, dat is ook allemal wat.Maar je bent wel een beetje laat voor een paashaas, misschien is een pinksterhaas beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 voel je je nu ook wat beter drup?ik ben klaar met werken voor vandaag (buitenshuis) moet hier nog wel het een en ander doen.hannah goed hey 1 WEEK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Fijn dat je me even laat lachen Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 misschien vol Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Voelt beter nu.Douchen, me mooi maken voor de fotoshoot en een hapje eten maken voor ons. (vriendin & moi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Heel erg aemaal Druppie maar wat ben ik blij dat we weer iets van je horen. Natuurlijk wil je dat graag kwijt en je bent anders toch ook altijd erg begaan met mensen. Dus nu is Drup aan de beurt. Heb je wel mensen die nu boodschappen voor je doen? Of kun je het verband weg werken met een hoofddoekje? Vervelend allemaal hoor. Wijfie, deze is helemaal alleen voor jou hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Bor. misschien zijn de koolborsteltjes wel versleten. Die kunnen ze vernieuwen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Alf, ben je er nog??En hoe was het op de camping? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 en ik zie Bekkie, hoe is het gegaan gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Bor. Ik geloof dat dat niet zo duur is hoor. Maar hebben jullie een kringloopwinkel? Daar hebben ze soms wel stofzuigers die goed zijn. Of een plaatselijk krantje?Bij ons kun je daar gratis advertenties plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hoi ER en anderenwas wel aardig op de camping, rustigweer kon wat beter natuurlijk en had wat moeite met de drank niet nemen want vakantie is toch ook gezellig een glaasje in de caravan, terras etc.Maar desondanks redelijk wat gedaano.a. naar de KeukenhofWat een gedoe zeg om een paar tulpengelukkig hadden we vrijkaartenKan geen tulp meer zien.Na afloop kwamen we per ongeluk terecht..in de Tulpenralley in Noordwijk...Overigens las ik dat je straks schreef over die drank weggooienvond ik heel knap van je ER, vooral dat je gezin ook nog eens op je vingers staat te kijkenof je niet in de fout zou gaan...Klasse van je.Nu moet ik weer wat gaan doendenk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Het is interessant om er achter te komen wat de ene dan wel de andere manier mag zijn Bor..vrede zijmet U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hallo lieve allemaal,ik kom me even braaf melden vandaag!hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 voila Borro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hee Bor,Ja gaat goed hier hoor,lees net dat alle kids er waren gisteren!Fijn dat het beter gaat wijfie!Hoop dat je mannetje snel weer bij je mag blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 quote: Originally posted by: borretjeAlf; op de een of andere manier hou ik van je! Die zijn er meer Bor. Nou zullen we hem moeten delen. Weer een leersituatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hihi Alf,ik zie je er al helemaal tussen rijden !haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Lieve Vriend Alf,Allereerst wil ik je nogmaals bedanken voor je hele fijne reactie op de draad van de overgang enz. Heb het daar al gedaan maar toch nog een keer extra.En wat fijn dat je er weer bent. En eu wat ontzettend goed dat je het droog gehouden hebt. Chapeau hoor. Je hebt een slinger verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Dank je Alf:heart:Heey Ya, fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Yalaradedaldeda, is er ook weer. Hoe is het lieverd. Hoe is het met het prisesje, en de hond? Ik moet altijd denken aan een boekje van vroeger, "de prinses op de erwt" of zoiets. En hoe is het met de kleine dreumes? Groeit ze al goed? Plaats nog maar eens een foto als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ja BolKon niet langer zonder je....En zonder de anderen ook niet natuurlijkEen 'leer'situatie? 50 SM'ers met zweepjes? Of 30 hardrockers op een HarleyHahaja Yajmijn auto is ondertussen al zo ouddie zou zo mee kunnen doen jade garage heeft m onlangs opgelapt tot APK niveaumaar er moet eigelijk nog meer gebeuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 sorry,zo terug.kidlief moet op computer voor huiswerk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Yajdat zeggen mijn kinderen ook altijdzijn ze even later aan het chattenpa ziet het verschil toch nietwhoeaaamooi welnatuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 quote: Originally posted by: borretjeAlf; handboeien? Dit gaat een apart draadje worden vrees ik...;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 En pums met hoge hakken. Zo van die rooie:P En een konijnenstaartje tussen je bibs? God wat zou ik voor joker lopen zeg. Je kunt nog geen eens bukken. Ben je je staartje kwijt.Ik heb ooit een heel mooi schilderij gemaakt. Zal ik hier plaatsen. Als het niet mag van tactive dan hoor ik het wel. ff wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden