lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hee Wittenou kan ik weer niet uitloggenalles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 ja prima hier hoor jane,Ga maar lekker opslomen doe je goed.Moet ik ook zo gaan doen, beetje moeilijkmorgen vrij he heerlijk!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Soothe terug van leeftocht De boodschappen binnen?Het was weer bijzonderte zien hoe dingen vanzelfoplossen..Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Truste Marjoen ja Witte, lekker uitslapenallemaal?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Slaap lekker Wing, geeft niets hoor, dat vage, zo komen de clips ook bij mij over. Daarom kijk ik ze nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Truste Janeen wing ook natuurlijk.......ik vergat je bijna maar dat was niet met opzet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Trusten allemaal, ik ga ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Truste Marjo, wist niet eens dat je er was,,,,, is Soothe er ook?Hoi Witte, grappig woord, opslomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alles binnen Marjo.Suiker vergeten, dat wel.Dus eigelijk niet alles.Alles behalve de suiker.Jij ook alles binnen?We komen niet om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Slaap lekker lieve Em, je bent een kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 ja grappig is die he fotoIk heb m niet zelf verzonnen hoormaar geen idee meer van wie die komtTruste ER en van piekeren val je niet in slaap he...Ik wens je een nacht met weinig gepieker toetruste:heart:aanpassing tiepvautjes (ook niet van mezelf, ik geloof van Yvonne) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dag JAneHallo Witte Dag ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Soothe, voor een kopje suiker bestaat toch altijd een aardige buurvrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 hee die Alf en Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik kom niet om De rustNachtbrakers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 radslag je bed in marjo;)truste en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Trusten allen.RustReinheidRegelmaatEn morgen gezond weer op.Sonja B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 die rust is mn lastigste R soothegrr die zit me nogal is in de wegEn ik weet idd dat die zooo belangrijk is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vannacht was het 4 uurIk denk dat ik nu maar wat eerder naar bed ga maar moet nog even een brood afbakken...Was ik vergeten, zat teveel op het forum.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 dan hoop ik maar voor je dat diebedenkingen over het forum inmiddels minder zijn Alf??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Soothe Snachts zit ik hier rustigik ga regelmatig laat naar bed nu de reinheid nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 welke bedenkingen ook weer Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hoi Fotograaf , had ik ook bedacht.Doet ze wel voor de buurman.Hoi Witte, ook alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Geen idee alf:Dik tikte zomaar wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Truste, suikervrije Soothe.Alf, heb je Sonja B. vanavond op tv gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden