VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Oh Alf, dan pak ik m'n kalashnikoffs en kom er aan gestormd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Sorry kan mijn kop er niet bijhouden hahaha. Houd off-day. Banjo wil niets meer weten van de scoot en ben ook zo bang geworden. Hoofd wil maar niet beter worden en linker been is net en atlas maar rechter doet veel meer zeer en komt een grote verdikking op.. Vandaag is mijn vader jarig maar wil me niet erkennen, zou hem graag willen feliciteren want ik weet toch dat hij mijn vader is ook al woont hij in Portugal. Naja dan vier ik maar ik de put dag vandaag.Enfin de bloemen waren van de makelaar dus daar ben ik wel over uit hahaha. Bolleke aan de slag meid want zou graag goeiemerrige willen zeggen. Een vriend en makelaar zijn ook bezig voor een woning in Brabant. Moet het nu een tikje overgeven (klinkt als kots hahaha) want heb dus veel rust nodig weer alles op de rit te krijgen na die klap met de scoot.Komt allemaal kee. Liefs van me en knuff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Bol, ik voel je knuffel zo ook wel hoor. Nee, voel me niet schuldig, nou ja klein beetje wel. Ik zei ook tot op zekere hoogte Bol, wat je beschrijft, zo is het idd.Negatief vooral, zeker. M. is het tegenovergestelde, zoals zoveel frummers hier ook.Ik vind het altijd weer knap als je ondanks alles zo positief kunt zijn.Probeer dat ook, maar lukt vaak niet. Ben een half-leeg glas type. Ben bezig hem wat voller te krijgen. Dank voor je vertrouwen.M. is flink, optimistisch en krachtig met een gevoelige, kwetsbare binnenkant.Enne chapeau is correct, maar had het zo 'sjappoo' of chapeua ook el begrepen.VMkom maar met je kalashnikkof, stuur ik M. op je afen Bol erbij met dr leren jaszo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hoi allemaal,Daar ben ik weer.VM wat is er toch mis met jouw pc, wil het allemaal niet lukken?Alf, wat lief dat je je vrouw mee uitneemt vanavond.Ik heb de dominee op bezoek gehad en we hebben fijn gepraat samen.En ben bijna klaar met mijn bistrosetjes dus ook vandaag alweer veel gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Oké Druppie we gaan aan de slag. Stuur me maar een p.b. over hoe en waar je je gedachten naar uit gaan. Heb je enige voorkeur w.b. de plaats enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 quote: Originally posted by: Alf; kom maar met je kalashnikkof, stuur ik M. op je af en Bol erbij met dr leren jas zo En heu m'n leren zweepje hé? die vergeet ik niet hoor hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hoi ERJa dat is wel bijzonder voor mijn doenMeestal is het andersom, regelt M. van die verrassingsuitjesNooit te oud om het eens anders te gaan doen, toch?Het is mooi dat je een goed gesprek had met je dominee.Ik heb niet veel gedaan vandaagmoet zo nog een gesprek voerenmet een clientnog even voorbereidenlaat de pc aanstaandus als ik niets zegdan weet je waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hahaha Bol je maakt me aan t lachen Goede opmaat voor vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 DrupEven over gisteren Tussen alle reacties aan mij las ik ook die van jouIk vond hem verfrissend en to the pointVoegde echt iets toe mbt tot AD gebruikDank nog daarvoor.Wou het je toch even laten weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 woman drup beterschap.alf een hele leuke avond toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ja, moeilijk Marieke. Zolang hij bij jou thuis woont zal hij ook nooit inzien dat hij hulp nodig heeft.Alles wordt immers in stand gehouden? Als hij geld nodig heeft, dan geef jij het hem wel weer en als je het terug wilt dan geeft hij jou en grote mond en ben je eerst weer een paar dagen koest.Zo gaat het maar door en door en door.Eigenlijk moet je tegen hem zeggen dat de maat vol is en dat hij eruit moet. Dit is voor zowel je man als voor jou geen leven.Wat denk je wat er in het echte leven gebeurd als hij bv zijn huur niet betaald? Dan wordt hij er toch ook uitgezet? Dus betaald hij wel. En waarom betaald hij jou niet terug? Omdat jij dat laat gebeuren.Laat niet langer over je heen lopen!De laatste tijd wordt je al wat harder, bijt je al van je af, goed zo. Jammer van de ruzies maar goed zo.Nu dit stukje nog.Marieke:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Mariek misschien houdt het op als jij op houdt om hem te steunen. Wat is nu makkelijker dat te profiteren van je ouders? Kinderen zijn dat vaak gewend van jongs af aan en als je dan niet tijdig ingrijpt, blijft dat zo. Dit is een (foutje) van jou. En foutje tussen aanhalingstekens want je bent zo graag goed voor je kind. Maar in tussen heeft hij niet geleerd om met geld om te gaan. Als jij hem blijft steunen, houd je het in stand. Hij zal flink op z'n gezicht moeten gaan wil hij misschien gaan leren wat zijn eigen verantwoording is. En als hij niet wil of kan zien, dan is dat ZIJN VERANTWOORDING niet meer die van jou.Misschien kun je eens rond de tafel gaan zitten en afspraken gaan maken. Wat wil hij zelf doen aan de situatie. En zich daar aan houden. Hoe moet het dadelijk als je een ander huis hebt, gaat hij dan ook mee? Hij is verdorrie 21 dus geen kind meer. En verwacht niet dat hij ziet dat jullie het er moeilijk mee hebben want dat ziet hij niet. Ouders kunnen het niet moeilijk hebben met de kinderen.Er is zeker wel een forum voor mensen zo als jij te vinden. Misschien kun je daar jouw vraag eens voorstellen. Deze mensen zitten in hetzelfde schuitje en weten bij welke instantie je aan kunt kloppen.Als je wilt kan ik mee zoeken voor je, maar ga er iets aan doen meis. Voor jezelf en je man.Sorrie als ik hard over kom want dat is niet de bedoeling Wat zou je zelf kunnen doen om deze situatie te veranderen? Hoe zou je het graag willen zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Marieke, hier een waar gebeurd verhaal.Mijn beste vriendin ging een jaar of 6 geleden voor de 2e keer trouwen. Zij 3 kinderen, hij 3 kinderen in de leeftijd 18+. Van elk woonde er al 1 buitenshuis, dus er bleven er 4 over. Dat betekent du in de praktijk meestal 8, met alle vriendjes en vriendinnetjes.Al meerdere malen gaven ze aan dat ze een eigen woonruimte moesten zoeken, maar nee hoor, mijn vriendin bleef koken en wassen en opruimen en koken en wassen en weer opruimen, enz.Op een avond, aan tafel, zei haar man ineens: ik geef jullie 2 maanden om een woonruimte te vinden, anders staan jullie op straat, want wij zijn het zat. Kennelijk zei hij het heel overtuigend, want na 2 maanden woonden ze heerlijk met z'n tweetjes. Met op vrijdagavond met z'n allen eten.Marieke, doe hier wat mee of niet, aan jou de keus!Succes,Elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Mee eens ER: Marieke laat je tanden zien!! Jij mag jouw grenzen stellen!Zo, ben ik weer.Heb even terug gelezen en word helemaal warm van de verhalen tussen Alf en onze forummoeder.Lief!!! O ja, niet te vergeten onze VM... Ach, ik voel me weer opknappen!Trouwens ook van het verslag dat ik net heb geschreven; soort bevalling, maar 97% is nu toch uit gepeopt hoor. (spelfout laat ik staan om Tactive te misleiden hihi)Ahh, als dit de deur uit is.... begint mijn leven opnieuw: kennen jullie zo'n soort van gevoel?Grrrrr.... nieuwe energie voel ik! Ff overdrijven... mag wel es.Ha die Emma..... je hebt ook een boel gedaan las ik.Ik heb zin om naar de winkel te gaan en mezelf iets leuks te gaan kopen: geurtje of zo.Jammie.En dan heb ik me natuurlijk ook afgevraagd welk type vrouw ik ben..... hum.Niet zo'n heel duidelijke voorkeur voor supervrouwelijke dingen, nee. Platte schoenentype.Shagje in de mondtype, haar recht overend (waar is de haarspray?) en hard werkentype. Verder (zorgzaam en lief....) ehh, zeker geen lipstick!! Ik hou wel heel erg van leuke jasjes! Pas nog 1 geweldig geinig jasje gekocht!!(zwam zwam of topic)Laterssstiepvaud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Cath dit is geen datinsite, hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Nee joh, dan had ik wel wat positievers geschreven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 hahahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hahaha Foto, nee maar wel leuk om te weten wat iedereen zoal doet aan uiterlijkheden.Als jullie me nou zouden zien, oude spijkerbroek, geen BH aan, oude afgetrapte schoenen, alles onder het verf, ook een klein stukje van mijn haar, niks geen Gooise vrouw meer, hahaha.Maar voor vandaag stop ik ermee, morgen alleen het metaal nog in de Hamorite en dan zijn mijn bistrosetjes klaar.Nu eten koken. En dan een heerlijke douche en mijn huispak aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Cathy mooi zo zo krijgen we hier een beetje een beeld van wat voor 'n soort vrouwen hier rond hangen.Lerenbroekdragende, shaggierokende, indetuingravende, zorgzaamliefhebbende stoere wijven. Nou zeg wat willen we nog meer. Joepie:P:heart:Maar dat zijn die lieverds die het toch maar vol houden om de strijd tegen de alcohol te blijven voeren.O ja en ga jij eens gauw een lekker geurtje of nog een jas kopen hup hup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Zo lekker gewerkt in mn atelierVoor koninginnedag Nu afronden, doggy uit en chillen en eten ezo. Vandaag maar even geen bericht naar mn nieuwe vlam. Morgen weer. Vooralsnog hou ik dat vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Is oké Mariek. Het valt ook allemaal niet mee. Voor mij is het zo gemakkelijk gezegd maar als je er voor zit, doe het dan maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Em is het niet beter om eerst te douchen en dan te koken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Fo. en wat voor 'n type ben jij? Buiten een tuinkaboutertje met veel verstand van de natuur, planten en bloemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Fo, ik heb eerst nog even gestofzuigd, daarna de was gestreken en me daarna met de franse slag gewassen. Vanavond heerlijk uitgebreid met een heerlijk geurtje douchen.Het eten staat ook inmiddels op het vuur.Ben nu ook moe. Hoe zou dat komen? Snap er niks van.....hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden