Spring naar bijdragen

dinsdag 27 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marjo

Ze meet nog geen 1.60
Slank en gespierd met nog
een beetje wintervet
Heeft inmiddels weer kort
maar nog springerig
donkerblond haar met
daarin zilveren draden
Blauwe ogen open als de zee


Gister droeg ik een spijkerbroek
met gympen en een blauw, zacht vest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook niet meer op hyves, msn, facebook of dat soort dingen.
Deze draad en de mailcontacten die ik heb zijn me genoeg.

Wing ik dacht al: call me everything.... Dankjewel voor je antwoord.

Emmaroos je antwoord was zoals gewoonlijk direct en duidelijk, daar was ik even stil van.

Ondertussen even aandacht gegeven aan de liefde van mijn huisdierleven, namelijk veeleisende, maar ook veel gevende kater mijnheer Jacob Brasser.

Filippa, Quirinus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, totaal niet kattig. ik vind je nooit kattig Emmaroos, alleen maar prettig direct.

Filippa ik denk aan het leesboekje van heel vroeger:
A is een aapje, dat eet uit zijn poot
B is de bakker, die bakt er ons brood
C is Charlotte....
en dan kom je tenslotte via het alfabet bij Q is Quirinus, maar wat die deed weet ik niet meer.
Dat was zelfs voor mij nog voor mijn tijd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Leuk om te zien dat er altijd wel iemand al vroeg begint elke dag weer een draad.
Helaas ben ik niet zo'n vroege vogel, zal wel te maken hebben met mijn drankgebruik dat ik niet fit ben s'morgens.
Dus ik doe het maar wat later op de avond.
Bedankt nog voor alle lieve welkomstwoordjes en nog een fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, quintus of quinten, leuk!!

Deze slungel is uitgesport. Je had gelijk Vie: wat heerlijk eigenlijk,... vooral als het weer achter je ligt.
Ik ga morgen weer!! Supergevoel heb ik nu.

Goh wat enig, al die beschrijvingen hier.
Jemig Wing, wat ben jij een lange man zeg! Wat leuk dat je zo'n duidelijke beschrijving gaf. (ja, die ogen hè.... mooi)

Ook van de anderen nu een iets beter beeld. Haast de moeite waard om een aparte draad van te maken vind ik! Harstikke leuk.
Emma, jij bent veel netter dan ik dacht! Blond? Hup, ander icoontje nemen meid.
Dar, jij klopt heel goed bij mijn gevoel van jou.
Yalala: misschien past jouw naam bij je beschreven haar? denk ik zomaar.
Isa: ik had verwacht dat je groter zou zijn. Vlot, ja, dat zeker!

Nou, ik moest ook wel lachen dat we elkaar hier ineens dames gaan noemen.... Help!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is het goed Vie, ik kan soms ook zo onzeker zijn, zou je misschien niet zeggen hier maar is wel zo.
Er wordt vaak tegen mij gezegd dat ik kattig reageren kan en ik probeer dat af te leren. het is vaak als ik persoonlijk bij iets betrokken ben of als iemand aan mijn pijnplek komt.
En als iemand dan zegt dat ik direct ben dan kan ik onzeker worden omdat ik dan bang ben kattig te zijn.
Het is allemaal een leerproces. Op mijn werk heb ik ook veel geleerd in de communicatie. Ik werk (te) op Traumatologie en 70% van de patienten zijn bepaald niet op hun mondje gevallen en durven heel wat tegen je te zeggen. Ik reageer dan nog wel eens té direct en dat werd me dan niet in dank afgenomen. Zij mogen alles tegen ons zeggen maar wij moeten altijd maar tot 100 tellen.
Ook hier op het forum leer ik veel, van mensen die anders, liever reageren als ik. Daar leer ik van.
En ook onze kinderen schrikken soms van mijn directheid en daar hebben we het dan samen over.
Lang verhaal maar moest het even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dat is leuk Emmaroos, want ik wilde je eigenlijk vragen wat voor werk jij deed. Maar dat leek me een beetje te direct, hihi.
Jee, dat moet best heftig zijn geweest.

Kinders, ik vind het een ontzettend interessante dagdraad vandaag en ik blijf hier nog 10 minuten (kop thee) en ik vind het fijn om zoveel moois te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond allemaal.

Vandaag een zware dag achter de rug. Mijn moeder weer naar het ziekenhuis voor haar oorontsteking waar ze heel veel pijn aan heeft.
Mijn zusje gaat het nu heel slecht mee, de uitzaaiingen hebben haar hersenen nu ook aangetast. Ze wil zelf dood. Euthnasie is van de baan want ze is niet meer toerekeningsvatbaar.Wij zijn nu allemaal afscheid aan het nemen. Vrees voor de nacht.:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...