Spring naar bijdragen

Donderdag 13 mei


Moby

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 568
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Alf, ze meten, weet ik van de vorige keer of je tegen stressituaties kunt, of je zelfgemaakte fouten ziet, oj je empathie hebt, of je plannen kunt dat soort dingen.
En de vorige keer was de uitslag niet goed maar ik herkende mezelf daar niet in, totaal niet.
Maar toen ging ik aan het werk in januari en zag ik dus wel dat ik dingen mis.
Dus ben erg benieuwd hoe het nu is.
Snap je het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ER
Klinkt niet direct als een neuro-psy onderzoek
Daar onderzoek je geheugen, planning waarneming, concentratie etc., cognitieve functies dus
En zeker geen empathie. Dat is meer persoonlijkheidsonderzoek
Krijg jezelf een kopie van het onderzoek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Cathy en ik ben er ook van overtuigd dat mij reintegratie, die in een moordend tempo was, daar invloed op had.
Nee 1000 dingen tegelijk hoeft ook niet maar als je in de patientenzorg zit en de telefoon gaat en er staat bezoek die met je praten wil en de bel gaat en iemand moet vanalles, ja dan wordt het me al gauw teveel en dat had ik nooit. Ik kon alles tegelijk en thuis deed ik na mijn werk ook nog vanalles.
Nu lukt me dat niet meer, toch iets mis in mijn hoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em, ik denk dat een aantal dingen die jij beschijft voor mij juist met ouder worden te maken hebben.

Wat is het belangrijkste? : snel tegen familie zeggen dat je zo terug komt.... de bel eruit trekken;) (nee hoor... die is grof) dan gaat het op de 1e plaats voor mij om de cl. mits de vraag redelijk is.
Een telefoon kun je ook laten gaan... okay< ik snap nu even weer dat dat heel snelle besluitmomenten zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar
Ik kan beide: sexgrappen maken, doe ik met een collega samen die er ook heel goed in is
maar ook serieus over sex praten, ben daar niet verlegen in, mits de omgeving veilig genoeg
is natuurlijk. En je hebt zelf al aangegeven dat het hier een openbaar forum betreft en dat
je zelf daarom ook niet veel kwijt wil, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staat niks in welke testen ze gebruikt hebben. Wel is het volgende getest:
geheugen, inprenting van verbale onsamenhangende informatie,geheugen van abstracte visuele info, verbale fluency,,mentale verwerkingstijd, afleiding, aandacht, verdeede aandacht, mentale flexibiliteit, het complexe figuur van Rey, perceptuele organisatie.
verder emotiewaarneming, empathie.

Dat soort dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truste Dar, ik hoef idd niet vroeg op. Ik houd ook niet van die banale grappen bij zo'n serieus, delicaat onderwerp. Ik denk dat degene die ze maakt op dat moment zich niet op zijn/haar gemak voelt en het op die manier probeert te verbergen.
Maar goed, dat zou ik dan op die draad moeten zetten, he? :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ER
Uit je beschrijving kan ik grotendeels wel afleiden welke testen er zijn gebruikt
Met die emotie waarneming en empathie kan ik niet zoveel, snap niet wat ze daar
mee bedoelen, is dat gemeten of waargenomen in het contact.
Empathie meten is sowieso erg moeilijk.
Je hebt wel dus ook een uitslag/beschrijving met conclusies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf, ik had je bericht van 00.10h gemist.

Nee, het is toch joúw werkelijkheid?

Als je dat weet, weet je ook dat er meer mogelijkheden zijn.
Want elk zit in zijn eigen gevangenis.
Eruit stappen kan.

(gromgrom, ik ga dat niet uitleggen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...