kruimel Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Gaan jullie allemaal op poesjes passen of ook nog iets anders leuks doen.Of gewoon lezen tv kijken koffie en thee drinken.Ik hou het denk ik bij lezen, want m,n echtvriendje is een beetje ziek.Fijne avond, en maak het niet te laat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 GoedenavondEen droge avond toegewenst.LaterMisschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Een goedenavond allen en Alf:). Heb het goed. Ik ga vroeg naar bed, hele dag lopen verven.Wing, dat klinkt goed. Jonge zwaantjes, dat zou mooi zijn. Lekker he, zo'n opgeruimd huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 niet druk hier in het praatcafé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ha Niwi,nee iedereen rust uit van de ochtendgym.Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 met mij alles goed, Jane....4met jou ook, hoop ik...Nuchterheid is een beloning he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Meestal wel Niwi:Dgelukkig ben ik nuchter van nature Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ik heb mijn nuchterheid aan moeten leren....waarschijnlijk ben ik geboren als dronkaard of zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 of borstvoeding "speciaal"gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 mijn moeder had een hekel aan drank, dus dat zal wel niet het geval zijn....Aan de opvoeding heeft het ook niet gelegen, gewoon zelf verprutst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Misschien heb je je als jong volwassene dan wel afgezet tegen het thuisfront Niwi dmv juist alcohol drinken en is het langzaam een sluipmoordenaar geworden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ach wat maakt t ook allemaal uit, je bent er vanaf en dat is wat telt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou ja,het is hier ook niet zozeer; hoe kom ik er aanmaar meer, hoe kom ik er af, toch?en zover ben je, ook zelf hersteld dus:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 toen ik voor de 1e keer wat dronk, voelde ik al een drang naar meer.Ik zal dus geboren zijn met een allergie voor alcohol.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ha Witje, was het fijn vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 sorry eigenlijk, ik sprong er zomaar tussen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Twas net als toen ik bij de prof.hulpverlening was....Ze zochten altijd naar de oorzaak, nooit gaven ze me een oplossing....Gelukkig heb ik die oplossing via lotgenoten wel kunnen vinden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja het zonnetje was flauw maar beschut was het tot een uur of 4 toch wel erg lekkerEn ik ben nu net thuis van een etentjeHeb mezelf heel keurig gedragen, dus kan vandaag weerklikken op ja, dat ik mn doel heb behaald:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hebben jullie het nog gelezen van Javier Guzman ?cabaretier, stond al 4,5 jaar droog en hij heeft tijdens een tripje in Belgie zich 10 dagen rondom "gelukkig" gedronken, stond op het podium en kreeg een paniekaanval,waarvan het publiek dacht dat het een grap was en bij de voorstelling hoorde,Gelukkig direct opgenomen in een privé kliniek en hij is gelukkigweer het mannetje.Wilde ik jullie niet onthouden, hij schijnt bij waup en mannewitte zijnverhaal te hebben gedaan van de week maar ik heb het nietgezien.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja Flip dat is uitgebreid in het nieuws geweest,al een week of 2 geleden meen ik?Poesje nog ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Als je weet welke dag kunnen we uitzending gemist bekijken flippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Misschien slaat het generaties over Niwiof er werd niet openlijk over gepraat, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Sorry Jane, dacht ik ff een nieuwtje te hebben, hadhet hier nog niet gelezen op het frum namelijk !Ga ff kijken Witte wanneer dat is geweest, komer nog op terug, belooft ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Zou ook kunnen, Jane, heb me daar nooit mee bezig gehouden.....Als ik me op dat gebied tot mezelf beperk heb ik meer dan genoeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ok thnx alvast flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden