Spring naar bijdragen

Even voorstellen

Esperanza

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben een 46jarige vrouw met een fantastich gezin. Maar ja, hoe lang zullen mijn schatten het nog uithouden ? ? ? Eind vorig jaar 6 weken volledig droog gestaan. Geen ontwenningsverschijnselen............ Elke avond vermoeid en dolgelukkig in slaap gevallen want ja, energie te veel............ 's Avonds nog met de wagen weg kunnen.............. Zelfs op mijn verjaardag niks ! Tot............. 24 december, bij het bereiden van de kerstmaaltijd. Tja................ Sindsdien weer foute boel. Ik begrijp mezelf niet. Allez, hierbij nog de groetjes aan opmerkzame Will. PS. Zuipen kan ik als de beste, 3 flessen wijn op een dag is peanuts en dat zonder kater 's anderdaags. Niks om trots op te zijn, ik vermeld het gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste esparanza, ben zelf ook net nieuw hier, maar ik herken je probleem, ben ook wel eens een aantal weken- maanden gestopt geweest, voelde me veel beter, helderer, en ook idd s,avonds nog kunnen rijden. en dacht dan, ach die ene keer, kan vast geen kwaad, ik heb mezelf toch al laten zien dat ik wel zonder kan, dusse hopaaa, maar dan slurpt de alcohol jou weer op, en ben je verkocht. heb ik ook altijd. beste is om helemaal niet meer te drinken. als je het echt wil volhouden, succes gewenst. groetjes marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Esperanza
PS. Zuipen kan ik als de beste,quote>

ik dus niet, ik moet het toegeven,
ik heb het nooit gekund en zal het nooit kunnen ook...
waarschijnlijk een kwestie van hoe je het uitlegt....
welkom trouwens Esperanza....en je klinkt vlaams...:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Esperanza,

Ook welkom hier op de site.

Drie flessen wijn is erg veel en het lijkt me dan inderdaad tijd om te proberen er wat

aan te gaan doen. Je hebt in ieder geval de eerste stap al gezet en dat is een goed begin.

Hier op het forum kun je je ei kwijt en kunt veel steun krijgen van anderen.

Ik hoop je gauw te zien op het forum.

Groetjes Aicha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Esperanza,

Betekent je naam niet "hoop"?

Welkom hier. Je hebt de eerste stap gezet en weet zelf dat je een probleem hebt. Krijg je verder nog hulp? Ik heb de internetcursus gedaan van Tactive en dat heeft me veel steun gegeven.

Als je het moeilijk hebt, of voor de gezelligheid, kom op "ditjes en datjes" onze virtuele huiskamer. Daar is bijna altijd wel iemand die je kan steunen. We proberen het dag voor dag te doen. Er zijn ook mensen die zich aansluiten bij het dagpact: d.w.z. dat je belooft dat je vandaag niet drinkt en je 's avonds afmeldt en vertelt hoe het gegaan is.

Hoe je het ook wilt proberen, veel succes en volhouden hoor.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Esperanza!

Ook van mij een hartelijk welkom.

Goed dat je hier gekomen bent.

Wat naar voor je dat het mis is gegaan.

Maar heeee, je kán het, dus begin opnieuw!

Hier luisteren we en helpen we elkaar, zo goed als we kunnen,

kom maar vaak!

Veel sterkte en kracht voor nu!

Liefs, Nance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...