Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik ga even een enorm broodje eten en dan even een dutje. Tot straks xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 'Middag,Nog steeds kan ik niets 'zeggen' Zit helemaal vast. Ik drink niet maar daar is dan ook alles mee gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 hoe bedoel je, Hannah ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Dat is juist zo lastig . Ik zit van binnen vast. Angst heerst. Hoofd zit vol gepieker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 de hunkering en de vrees ????Angst om niet meer te kunnen/willen beschikken over je zgn. beste vriendje ...de drank ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hannah ik heb dat ook erg gehad, ik moest toen steeds denken aan dat liedje van U2"I'm stuck in the middle, and i can't get out of it..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nenenene, dat niet. Het zijn angsten die (ondanks librium) overheersen. Alles komt hard binnen en ik kan bijna niets hebben. Ik uit me niet uit angst dat ik nog veel angstiger word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 quote: Originally posted by: womanHannah ik heb dat ook erg gehad, ik moest toen steeds denken aan dat liedje van U2 "I'm stuck in the middle, and i can't get out of it..." Ook muziekteksten maken me angstig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Woman, hoe ben jij daar uit gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 misschien dat die librium de angsten ook versterkt...ik had zelf een hardnekkige serestaverslaving...en ook die faalangst...het was niet eigenlijk niet meer dan de angst voor de angst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Angst voor de angst ja. Wist je dat angst een hele belangrijke functie heeft ? Angst zorgt ervoor dat je niet waanzinnig wordt. Dus dan mag je best alweer een beetje dankbaar voor zijn dat angst je zo goed waarschuwt. Angst zegt: Ho, stop, tot hier en niet verder. Er worden dus grenzen aangegeven bij jou, Hannah !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Dat klopt, angst voor de angst. Ik slik zo min mogelijk. Mag er 3 per dag maar ik zit nu op 1 p/d. Dat houdt het net beheersbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ha ha Bolletje dat was dus ikke !!Poessie leeft nog maar echt veel beter is ie niet hoor,ben kaputos !! wallen onder de ballen.Om de 2 uur gevoed, hij heeft wel gepoept datis goed maar is nog een scharminkeltje.Ga eerst ff douchen tot later !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Bij mij is het langzaam minder geworden, Hannah. Nu ben ik even weg, straks kom ik weer hier xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hannah,heb je er al eens over nagedacht wat je daadwerkelijk zou kunnen gebeuren als je iets wel doet ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Angst is de rode draad in m'n hele leven. Gelukkig zijn er veel betere periodes dan nu maar het lijkt er op dat ik inmiddels een angststoornis heb ontwikkeld. Ik kom het huis niet meer uit en ook in huis maken veel dingen me angstig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 quote: Originally posted by: niwiHannah, heb je er al eens over nagedacht wat je daadwerkelijk zou kunnen gebeuren als je iets wel doet ?? Dan raak ik totaal in paniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 en die angst heb je wss altijd weg gedronken....en nu moet je zien te leven zonder die drank...en dat vergt nog een aanpassing....??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 @ Woman, daar hoop ik ook op. Nu voel ik me zo kwetsbaar maar ik hoop langzaamaan weer sterker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 @ Niwi, dat zou kunnen en ik hoop eigenlijk ook dat het zo is en het over een tijdje minder wordt. Dat ik hulp nodig heb is wel duidelijk maar ja, dan moet ik naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Pas volgende maand komt er een psychiater op huisbezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Het zal ongetwijfeld minder worden, Hannah.....ik wist niet hoe ik moest leven zonder drank en zonder seresta....en zonder al die rotzooi werd ik angstig.... moest eigenlijk opnieuw leren leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ha die Flipje. Je vroeg me gisteren waar ik woon. Tussen Veghel en Helmond. Maar als het kleintje bewegelijk blijft, is er goeie hoop. Ik weet niet of je nog meer katten hebt, maar die zouden ziekten binnen kunnen brengen maar dat weet je waarschijnlijk ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Er is me al jarenlang gezegd dat ik nooit helemaal zonder medicatie zal kunnen. De librium is tijdelijk en omdat ik zo bang ben voor verslaving neem ik zo min mogelijk. Ik geloof er ook wel in dat het allemaal wel minder zal worden Fijn om dat ook even van anderen te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ik heb dat ook gekund,...dus jij ook, Hannah.....Bovendien mag je ook fouten maken...is menselijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden