bolletje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Good murning people. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hela bolletje, vervoeg je ons ? Ben altijd blij je te zien hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Goedemorgen allemaal....Wil, wat een mooie kat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ga mijn eigen bakkie koffie maar eens inschenken en mijn tuintje van dichterbij bezichtigen, ziet er zo heerlijk groen uit nu allmeaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 hm, loopt opeens vol hier.... nou dan blijf ik nog maar even, hihi, mrgen bol en jacc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ha Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wil. De kat lijkt toch echt op een Angora. Dus geen pers hoor. Maar prachtig is ie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Fijn he, al dat groen! Had met Hemelvaart een vriendin op bezoek en hebben een hele lange tourtocht gemaakt over allemaal landweggetje, geweldig als je dat al dat jonge grut in de weilanden ziet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ja jacc, echt heerlijk weer. hier in de buurt ook veel lammetjes , paar straten verderop zelfs paarden met heel jonge veulens.... stoppen mensen met auto's zelfs voor om te blijven kijken, zoo mooi. Maar mun tuintje geniet ik weer dubbel van hoor. Wordt wel tijd overigens om de potten te vullen voor de kleur. Had een paar heeeeeeeeel grote potten met heeeeeeeeeeeel grote en oude fuchsias, gaan swinters altijd naar binnen, maar hebben het toch niet overleefd, das nou weer jammer, maar goed thats life, maar weer opnieuw beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hey die jacc, thank you. Terwijl, ik dit tokkel springt ze op mijn schoot. Het blijft een schatje, hoe oud ook.Tja bolletje, ze is langharig, dat wel en ruift verschrikkelijk. Maar ook zo statisch, bijna een symbool met momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Marjo, ik vind het best jammer dat je gewoon helemaal niet meer reageert. Het lijkt er op dat je je niet prettig voelt. Maar geef mensen dan ook de kans om er over te praten met je. Praat niet alleen in raadsels alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Overigens ook een hele goede morgen PP en Caro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ook van mij PP. De woorddomino gaat je goed af hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Caro, ben je al terug, zonder kleerscheuren Heb je de mails ontvangen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik heb geen tuin meer, wel jaren gehad en wat een werk was dit!! Soms mis ik het, zeker als het voorjaar er weer aankomt maar herinner me ook dat ik er zoveel werk aan had dat ik niet eens de tijd had om er eens lekker van te genieten, er was altijd wel iets te doen. Onkruid wieden is op een gegeven moment niet meer leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wil: ik heb op 10 maart een van mijn katten moeten laten inslapen door kanker. Ze was ook langharig, ik vind nu nog alle haren van haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Oh jacc, wat jammer om te horen. Hoe oud was ze geworden ?Ik zou er kapot van zijn, ben ze al een paar keer bijna kwijt geweest. Vergiftige lever, hersenattackje, etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hihi, je hebt helemaal gelijk jacc. Hebben veel paadjes in de tuin... maar ja daar gaat de boel tussen de stenen zitten. en in de 'grond'stukken hebben we gewerkt met boomschors tussen de struiken en hier en daar zwart grit, dat houdt een hoop tegen, en verder wordt er veel bedekt door planten die tegen elkaar groeien. Tis wel bijhouden, maar ach, een hele dag op mijn achterste te zitten is ook niets voor mij. Dus lekker een uurtje luieren, dan een kwartiertje de boel ff bijhouden en dat de hele dag door......Als je het bijhoudt valt het heel erg mee, laat je het een paar weken lopen.... pffffffffffffffffff. Wat ik wel veel werk vind is iedere dag als het warm is alle planten in potten water geven...... en dat komt dan echt iedere dag weer terug, maar ja, ze zijn je er wel heel dankbaar voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 owww jacc, das minder, das veel verdriet hebben dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wil: op een paar maanden na 15 jaar, mijn andere monsters zijn bijna 16. Heb er ook al een hoop verloren hoor, ziekte, vergiftiging, ga maar door. Je weet gewoon als je er aan begint dat het kan gebeuren.. Ben er inderdaad flink ziek van geweest en het heeft een paar keer ook niet veel gescheeld of ik was naar de supermarkt gegaan voor verdoving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Yvonne, ik had bamboe in de tuin. Leuk als het een beetje gecontroleerd groeit maar dat was dus niet zo! Het kwam werkelijk overal tussendoor weer groeien, hovenier erbij die veel heeft kunnen weghalen met professioneel spul maar nog kwam het maar terug, niet leuk! Ik had ook allemaal wilde papaver in de tuin, was een keer 2 weken op vakantie en toe ik terugkwam stond de hele tuin vol, ben blij dat de buren de politie niet gebeld hebben toen hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Prachtig stukje tekst, dat ook ik misschien dra zal kunnen gebruiken.jacc, niet aan toegegeven ? Ik weet niet of ik dat ook ga kunnen doen, alhoewel ik goed genoeg besef dat ik daar niks mee oplos, integendeel. Wat zit een mens toch raar in elkaar soms Caro, vertel eens iets meer over dat boek van je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hahaha, jacc. als dingen eenmaal gaan woekeren.............. berg je dan maar. Die bamboe is inderdaad iets hoor. wij krijgen op dit moment dat spul van de buren.... ben bang dat onze struiken het onderspit gaan delven. Maar is daar een remedie voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik snap wat je bedoeld YvonneDoor te komen schep ik verwachtingKennelijk verlang ik ietsEn ik herken hetDat is het spelIk wil het verlatenHet voelt niet lekkerme langer te wentelenAl een hele tijd nietAltijd weer forcerenThat's the hard wayIk wil het zachtjes loswekenWant ik ben zachtzo zacht..Dat is de kern heitZachtIk zal het hem zeggenDat heb ik al gedaanNo wordsHij weet hetDon't be a savior JezusAl snap ik het verlangenSet them free!Set yourself freeYou are! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wil, ik heb al , ik denk wel meer dan 20 jaar een spreuk die ik ooit uit de krant heb geknipt op het prikbord hangen:"Hij heeft slechts één tekortkoming en dat is dat hij op een dag uw hart zal breken, want honden leven maar een korte tijd" (Bill Landesman (wie dat ook moge zijn))Vond dat zo mooi, is helemaal vergeeld onder het plakband, maar blijft. Geldt overigens uiteraard ook voor de katten waar we zo van houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden