Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja jacc, echt heerlijk weer.
hier in de buurt ook veel lammetjes , paar straten verderop zelfs paarden met heel jonge veulens.... stoppen mensen met auto's zelfs voor om te blijven kijken, zoo mooi.
Maar mun tuintje geniet ik weer dubbel van hoor.
Wordt wel tijd overigens om de potten te vullen voor de kleur.
Had een paar heeeeeeeeel grote potten met heeeeeeeeeeeel grote en oude fuchsias, gaan swinters altijd naar binnen, maar hebben het toch niet overleefd, das nou weer jammer, maar goed thats life, maar weer opnieuw beginnen...:):rose::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die jacc, thank you. Terwijl, ik dit tokkel springt ze op mijn schoot. Het blijft een schatje, hoe oud ook.
Tja bolletje, ze is langharig, dat wel en ruift verschrikkelijk. Maar ook zo statisch, bijna een symbool met momenten. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen tuin meer, wel jaren gehad en wat een werk was dit!! Soms mis ik het, zeker als het voorjaar er weer aankomt maar herinner me ook dat ik er zoveel werk aan had dat ik niet eens de tijd had om er eens lekker van te genieten, er was altijd wel iets te doen. Onkruid wieden is op een gegeven moment niet meer leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, je hebt helemaal gelijk jacc.
Hebben veel paadjes in de tuin... maar ja daar gaat de boel tussen de stenen zitten.
en in de 'grond'stukken hebben we gewerkt met boomschors tussen de struiken en hier en daar zwart grit, dat houdt een hoop tegen, en verder wordt er veel bedekt door planten die tegen elkaar groeien.
Tis wel bijhouden, maar ach, een hele dag op mijn achterste te zitten is ook niets voor mij.
Dus lekker een uurtje luieren, dan een kwartiertje de boel ff bijhouden en dat de hele dag door......
Als je het bijhoudt valt het heel erg mee, laat je het een paar weken lopen.... pffffffffffffffffff.
Wat ik wel veel werk vind is iedere dag als het warm is alle planten in potten water geven...... en dat komt dan echt iedere dag weer terug, maar ja, ze zijn je er wel heel dankbaar voor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil: op een paar maanden na 15 jaar, mijn andere monsters zijn bijna 16. Heb er ook al een hoop verloren hoor, ziekte, vergiftiging, ga maar door. Je weet gewoon als je er aan begint dat het kan gebeuren.. Ben er inderdaad flink ziek van geweest en het heeft een paar keer ook niet veel gescheeld of ik was naar de supermarkt gegaan voor verdoving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, ik had bamboe in de tuin. Leuk als het een beetje gecontroleerd groeit maar dat was dus niet zo! Het kwam werkelijk overal tussendoor weer groeien, hovenier erbij die veel heeft kunnen weghalen met professioneel spul maar nog kwam het maar terug, niet leuk! Ik had ook allemaal wilde papaver in de tuin, was een keer 2 weken op vakantie en toe ik terugkwam stond de hele tuin vol, ben blij dat de buren de politie niet gebeld hebben toen hahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig stukje tekst, dat ook ik misschien dra zal kunnen gebruiken.
jacc, niet aan toegegeven ? Ik weet niet of ik dat ook ga kunnen doen, alhoewel ik goed genoeg besef dat ik daar niks mee oplos, integendeel. Wat zit een mens toch raar in elkaar soms :huh:
Caro, vertel eens iets meer over dat boek van je ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, jacc. als dingen eenmaal gaan woekeren.............. berg je dan maar.
Die bamboe is inderdaad iets hoor.
wij krijgen op dit moment dat spul van de buren.... ben bang dat onze struiken het onderspit gaan delven.
Maar is daar een remedie voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap wat je bedoeld Yvonne
Door te komen schep ik verwachting

Kennelijk verlang ik iets
En ik herken het

Dat is het spel
Ik wil het verlaten

Het voelt niet lekker
me langer te wentelen
Al een hele tijd niet

Altijd weer forceren
That's the hard way

Ik wil het zachtjes losweken
Want ik ben zacht
zo zacht..

Dat is de kern heit
Zacht

Ik zal het hem zeggen
Dat heb ik al gedaan

No words
Hij weet het

Don't be a savior Jezus
Al snap ik het verlangen

Set them free!
Set yourself free

You are!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil, ik heb al , ik denk wel meer dan 20 jaar een spreuk die ik ooit uit de krant heb geknipt op het prikbord hangen:
"Hij heeft slechts één tekortkoming en dat is dat hij op een dag uw hart zal breken, want honden leven maar een korte tijd" (Bill Landesman (wie dat ook moge zijn))

Vond dat zo mooi, is helemaal vergeeld onder het plakband, maar blijft. Geldt overigens uiteraard ook voor de katten waar we zo van houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...