Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Heb altijd nog een elfde vinger Bol...Oeps ...verkeerde draad.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Is trouwens een opname van 3 dagenen als ze verkeerd snijden('mag het een onsje meer zijn?')een eeuwige opname...hallelujatestament nog even nakijken...kleine donatie voor de dierentuin van Bol:Din opnemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Zoooo, hahaha, als je wilt weten wat ze in Wilrijk doen bekijk dan deze link even, whoeaaaIk kom er aanmet mn autocarwash in Wilrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Euh, ik heb je toch al gezegd dat ik boven de zaak woon hé. Wel......dit is de zaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ben weg, vertrek voor het nachtshiftje, tot strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 SootheIk maakte er een grapje vanMaar eigenlijk heb ik moeitemet je quote van 13:10Wil je er nog eensnaar kijken?De boodschaptussen de regels dooris duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 quote: Originally posted by: wilrijkEuh, ik heb je toch al gezegd dat ik boven de zaak woon hé. Wel......dit is de zaak Dat dacht ik al Kortrijk,en dit zijn zeker je administratief medewerkersIs één van beide soms..euhhh.. T. toevallig?Of zit ze hierbij?wilrijk zn zaak + personeelZie je bijdrage aan het mannendraadje nu ook in een ander nacht, ...eh..daglichtAch, t heeft niets om het lijfMooie koplampen heeftje auto trouwens:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Zie je er tegen op lieve vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Jazeker Bolhou niet van ziekenhuizen en al helemaal geen opname van 3 dagen en fantaseer al over wat er fout kan gaan..Heb dat ook meteen gevraagd, naar de complicaties.Deed ie wat vaag over:'ja, eeh eén keer voorgekomen, maar hersteld 'Heb overigens nog nooit in een ZH gelegen...Schijnen leuke zusters rond te lopen...Kom je op visite Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Bol volgens mij is Alf eventjes in andere sferen....!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 quote: Originally posted by: Alf quote: Originally posted by: wilrijk[/i Zie je bijdrage aan het mannendraadje nu ook in een ander nacht, ...eh..daglicht Ach, t heeft niets om het lijf Mooie koplampen heeft je auto trouwens:DZie je wel. Heb me altijd afgevraagd "Waarom moet Wil zo vaak weg zeg"? Voor z'n zaak ? Ja m'n zolen zeg. Voor z'n zakie Wooooeehhaaaaaa. Hij zei toch ook altijd als ie weer terug kwam, Ïk ben zo moe". Vandaar ook dat hij zo weinig nachtrust nodig heeft. Wordt allemaal in de "zaak"gestoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 ....maar hij kan ook snel schakelen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik denk het ook Cathy;)Alf op bezoek????? Dan ren je met bedrading en al, richting uitgang. En is Alfje nergens meer te vinden. Brul brul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Bolik lig hier te gieren van de lachwat een humor hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Nee maar ff serieus Alf. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er vreselijk tegenop ziet. Ook al is het maar 3 dagen dat je er moet liggen. Dat voelt heel lang aan. Je bent toch 3 dagen uit je eigen vertrouwde omgeving. Ja het is wel lekker als je verwend wordt want je zal niets te kort komen maar M. om je heen is toch veel fijner. Neem maar wat boeken mee dan lig je je niet te vervelen. Mag je dan ook een tijd niet praten? En wordt de operatie oraal gedaan? Dat lijkt me toch minder eng.Cathy, heb jij wel eens in het ziekenhuis gelegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik weet het niet BolNiet oraal, wordt een snee in de keel gemaakttongbeen verkort, vastgezet op een nekwervel of zoietsdus als ie arts de avond van tevoren gedronken heeftis het gebeurd met Alfie de PalfieGa ik toch nog dood door de alcohol, hahaha, go wat flauw zegHoop wel dat ik mobiel mag zijn en niet aan het bed gekluisterd zitAnders kan ik niet achter die zusters aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Alf misschien moet je de eerste dag in bed blijven, vanwege de narcose maar daarna zal je toch wel uit bed mogen? Ja en ik weet niet of je rookt maar dat zal misschien niet mogen. Weet je ook een beetje hoelang de operatie gaat duren? Ach joh probeer te denken dat die gasten het dagenlijks doen. En niet iedere arts drinkt hé?En anders vraag je gewoon ff of je z'n adem mag ruiken. Zeg dat je alergisch reageerd op mensen die gedronken hebben? Wie weet is het wel een knap dokterresje met van die zachte vingers, die zijn meestal heel voorzichtig.Cathy ben je er nog meis.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ja hoor BolWhats up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Nee, ik ken die KNO artseen oude vent met een bril en snorlijkt wat op mijn icoon, maar dan blanken grijs haar...En de ingreep is relatief nieuw in NLca 150 keer uitgevoerd zei ie...En niet allemaal door hem natuurlijkdoor heel NLEn nu ga ik er even uitTot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Cathy. Heb jij ooit in een Z.H. gelegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik heb zeer goede ervaringen met ziekenhuizen, voor mij was het als een 2e thuis.Als klein meisje een paar keer met longontsteking daar gelegen... en me heel veilig gevoeld.Ik denk dat ik daarom uiteindelijk ook zuster ben geworden. En nu: als ik een zh binnenloop, heb ik weer dat gevoel... ga ik dieper ademhalen... ook wel van een soort lichte spanning, maar ook: de geuren etc...Weinig mensen hebben dat denk ik zo. Maar voor mij erg vertrouwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden