niwi Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 geen idee hoe oud je bent, soothe....maar iedere nuchtere dag is meegenomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Yep Oh m'n leeftijd. Sttt, op 30 juni 62 jaar.Erg hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Goed van je Niwi, ik merk nu ik 4 jaar droog sta dat ikwat moeite heb om naar de gespreksgroep te gaan waar ik al3 jaar loop, op 1 of andere manier heb ik er somsgenoeg van maar aan de andere kant ben ik bang dat alsik er afscheid van neem, dat ik weer een gevaarlijkpad op ga.Blijf dus maar "netjes" 1x per week de groep bezoeken. Filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Filippa, misschien dat er op de groep ook verteld is: de kracht van de herhaling..??Soothe, dan ben je 84...moet makkelijk kunnen toch...als je niet meer drinkt als je die leeftijd dan bentheb je nog kracht op die verpleegstertjes achterna te zitten in een tehuis...????.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Dit is mijn gespreksgroep af en toe!Het houdt me scherp. Niet dagelijks, maar zo af en toe.Ook van een ander leer ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Druppie, laten we die 10.000 nu toch maar middelen dan ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 dat is de wisselwerking en de bedoeling ook, soothe...ik heb me destijds staande weten te houden door de slechte verhalen van anderen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Zit niet bij de AA Niwi, maar bij Brijder !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 OHHH Soothe had je jonger ingeschat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 ah, filippa...wist ik niet...niet gezien op het forum hier...maar het maakt niet uit..op welke manier...als het resultaat maar hetzelfde is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 OHHH Soothe had je jonger ingeschat Zeker de avatar. Ik ben morsig en kwijl een beetje.Altijd in kleurloos grijs.Een echte ouwe zak.Daar zou je voor omlopen. Waarachtig.Grapje, ik ben geen 30er, maar redelijk geconserveerd.Door de alcohol,hihi. Gepekeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Geeft niets, beiden streven de alcohol uit je leven te bannen !!Alleen de manier waarop is anders maar als het goed ismet het zelfde resultaat !! hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Soothe maakt niets uit hoor, ik denk door de avatormaar val op "oudere" mannen, geintje !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Stoutert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 alleen kwijlen..... nou ja... moet kunnnen heb 2 honden dus datkan er ook nog wel bij ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 moet er vandoor helaas....vriendin wil op de pc...en anders krijg ik weer slaagof moet ik weer in de hoek staan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Kan ook leuk zijn in de hoek bedoel ik .... Niwi !! Doei Filippa !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik hoor het al iedereen valt stil........ ben al weg ff NCIS kijken !! Laterzzz groetjes Filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Dat ging gelukkig goedBen er zelfs van opgeknapt, even lekker dansen weer Fijn zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Woman leuk voor je lekker swingen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ja pffff gelukkig de spanning eruit !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 je zinnen dan even verzetten doet je dan goed,lekker dansen Woman !!Las dat je ook nogal handig bent !! top !!doe het je niet na hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ow het is stilletjes hier..*gaap* pff ben zo moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Hmm..Ik hoor een mug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden