lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik ga ook vast naar bovenen neem mijn boek meein plaats van jullie (heb ik zelf meer plek:P)slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Woman, vraagje aan jou: hoe lukt het jou om maar 2 sigaretten te roken per dag?Ben je ooit een zware rookster geweest, of niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 we gaan het hem helpen onthouden hé Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik ga nog even mn hondje uitlaten en een toetje eten. Tot straks nog even xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Trusten Co en Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hoi allemaal, alles goed? (moet nog lezen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Smid: you bet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Welterusten voor wie gaan slapen.Goede oplossing Woman, niet bepaald romantisch met zo'n prille liefde, maar ja.Cathy, ik zag het al wat aan je schouders vanmiddag, mijn gezicht was wel wat verkleurd maar geen knalneus gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ja ik heb jarenlang veel gerookt. ben ooit drie jaar gestopt, sindsdien gaat het prima. Dat is nu al tiental jaarjes dat het zo gaat. Het wil best wel eens een enkele keer uitschieten, maar zoals vandaag en eigenlijk meest van de tijd rook ik er 2 per dag. Het is een beetje net als bij drank. Uitstellen van de eerste sigaret. Die bewaar ik voor savonds laat, als de dag erop zit. Vroeger rookte ik dan een blowtje, nu heb ik dat verschoven naar het eerste sigaretje. Die is dan wel heel lekker als je de hele dag niet grookt hebt. Na een tijdje wen je eraan en gaat het zonder moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik benijd je daarin Woman, ik ben aan het minderen en zou dat graag ook zo doen.Wie weet!? Bedankt voor je antwoord!Is Zowie weer buiten geweest? Jullie kunnen snel zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 hee foto, Cathy , womanen ik zeg ook weer direct dag.Ik ga afsluitenWeltrusten iedereen en slaap lekker straks:present:Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Trusten Witte:lips:Ik heb nooit geweten dat je van suiker moe kunt zijn. Dat is raar.Eigenlijk wil ik er wel vanaf om suiker in de koffie te gebruiken. Thee doe ik met zoetjes maar ik vind dat zo goor in de koffie en zwart is niet te drinken.Maar al met al zijn dat aardig wat klontjes per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 woman, smidje, er, fotoben echt, beschaamd nu. mea culpaalahh Alf, Wingchung en marjoIk ben wie ik enzonder wie ik ben , ben ik,verlorenDus ik tracht te zijn om diegene die ik ga wordenMijn helft is bijlange niet de helft van mijn wederhelft, mùmaar ik werk aan die helft dat die helft gaat worden in de toekomstpffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Goedenavond zolang als het nog duurtIk zie dat er net een paar vertrekkenGoedenacht voor diegeneVerder gelezen tot pag 8, rest gaat niet meer lukken denk ikVerder klutendag gehad:BA geweest, meer druk, meer werken in baan 2, uitzichtloosAnder neuskap ontvangen(beter zeg!) dus weer dat apparaat gaan gebruikenOngeluk gehad: ik op de snorfiets aangereden door een auto, pijnlijke handen knie, snorf. schade. Dader: Marokkaan(20 jaar), doet er niet toe natuurlijk maar had geen papieren, geen verzekering(ja net afgelopen weekend aangemeld) kon niet de naam noemen van verz bedrijf en wilde onderhands de zaken regelen. Ik niet natuurlijk en bleef aandringen op verzekering, want vrij nieuwe snorfiets(1325km gereden). Hij bleef doormekkeren, dus heb ik de juten gebeld en die kwamen ook nog. Rapportje opgemaakt, formulier ingevuld en ik had een bereidwillige getuige, godzijdank. M. gekomen ondertussen, snorfiets naar reparateur gebracht, daarna naar huis.Genoeg redenen om te gaan drinken lijkt me, ik was er dan ook erg aan toemaar toch maar niet gedaan.Morgen naar baan2, uitzichtloos, pijnlijke gesprekken voeren. Misschienvoel ik me morgen niet goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 O ja van de blauwjassen moest ik ook nog even een alcoholtest doen, hahahaeven blazen dus. Moest er drie keer over doen. Zei tegen hem dat hij alleen kan uitslaan van een overdosis cafeine, want drink al een half jaar niet meer, hahaha. Hij lachte minder.De Marok moest ook blazen natuurlijk, ook niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Lieve lieve Alf, wat een toestanden toch allemaal.Joh wat hartstikke goed dat je niet gedronken hebt. Kan me voorstellen dat het wel even door je gedachten heen schoot.Gelukkig is het ongeluk nog relatief goed voor je afgelopen.Dikke:sun:van mij vor jou omdat je zo'n klutendag hebt.Will, ophouen nu met dat schaamgedrag. Nu je bij elkaar pakken en doorgaan. het is gebeurd en het is jammer maar het is ook verleden tijd.Jij bent jij en nu is nu.Hahaha moet je horen wie het zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Is iedereen al weg?dan ga ik ook maar...Mn gekwetste delen laten rusten en me laten vertroetelen door zuster M.Zusterrrr!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Schaamgedrag? Wil?Toch even teruglezenHoi ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Joehoe, riep je mij Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Alf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wil, ik denk dat het beter is voor onsen voor jezelf als je nu uitlogt en gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ER:heart:Hoe meer zusters hoe beter ik me voel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Alf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik ben er ook nog hoor Alf. Was ook aan het bijlezen, maar is niet te doen. Loop meteen achterstand op op de laatste berichten.Wat een ellende, dat ongeluk. Wel heel goed dat je niet gedronken hebt, want idd een uitgelezen moment en goed excuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hahaha daar heb je die twee weer.......die met die hartjes!! hihi.Zeg, er gebeuren hier wel een boel ongelukken ineens hoor, bah!Willen jullie wel wat beter uit je d*ppen kijken?Alf toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden