Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Soothe, stel je voor dat je nooit iets doms meer zou doen of zeggen.... wat zou je dan een saai mens zijn toch? Maar nuchter lekker iets doms doen is inderdaad veel beter dan met een behoorlijke slok op:)Oeps Rapi, kijk, dan zijn mijn afstandjes inderdaad maar klein.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Iedereen hier mijn gevoel schiet vol (again).Vakanntieeeeeeeeeeee, ben er even door. wou dit niet, en net is wel gebeurd. damn x 10'00geeft niet morgen nieuwe man, nieuwe vooruitzchtien. Ga nu omvervallen. nogmaals sotrry folks. (heb zeker 1000x verbter-)Ik sluit af in mineur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Slaap lekker Wil. Morgen zie je alles weer anders.Ik ga ook afsluiten mensen. Tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Op naar Majeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wil,Raap jezelf bij elkaar.Ga naar bed, en begin morgen opnieuw.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Bolletje en de anderen.Ik ga vingeroefeningen doen.Anders is er geen groei.Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 uhmmmm Soothe: vingeroefeningen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 allo allo iedereeneven komen piepen hoe het met iedereen is(moet nog wel effe bijlezen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Toonladders en etudes, dat werk.Dag Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Het kleine beetje dat ik nog ben (oehh, wat klinkt dit negatief zeg) raap ik bij elkaar en maak re het beste van. Jullie zijn mijn leidraad. mea culpa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Je was er wel HanHet is voor iedereen andersNu is het andersEn soms komt iets terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Sorry hannah1, ik loop er van over momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 hihi, arme hannah....... nooit een getrouwde man vertrouwen dus;)Soothe..... denk je wel aan de buren? Zat je een beetje te stangen hoor. Ook goeieavond zonnetje, weer wat opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Lijkt alles hetzelfde..Ik ga naar bedDe rust!Take care Wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Lieve mensen,Duik m'n bed in.Morgen fris weer op.Een van de grote voordelen van niet drinken.!Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Lekker slapen Marjo. Morgen is er weer een dag. Als we geluk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hai allemaal, was zo'n heerlijke dag dat ik vanmiddag maarff een paar uurtjes zon heb gepikt ipv achter de computerte kruipen.Bor ben blij voor je dat je je zoon snel ziet, top !! VM wat een vervelende situatie jeetje wat zal je geschrokkenzijn zeg, heeft ie verder geen letsel?Ya hoe gaat het nu met je vandaag ?? is meestal de dagenerna dat alles pas volledig tot je door dringt.Leuk je vandaag wat meer te lezen Isa.Groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Heerlijk he Rapi. Lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Filippa val er zo maar even tussen in maar hoe is het met je kitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 naast het feit dat azijn een belangrijk middel is in de keuken, voor de was, de kuis is het ook nuttig voor de tuin; dankzij de gouden tip van tante Boldat hebben we dan ook weer geleerdgoh Wilk zou zo zeggen, kruip zo vlug mogelijk in je bed jongt'is nu eenmaal gebeurd en dat kan je niet veranderenmorgen is een nieuwe dag en de kans voor een nieuw begin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hannah, ben je er nog?Ik heb even gedouched en zag dat mijn haha je verkeerd viel?Nu kan ik het berichtje niet meer vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nooit een getrouwde man vertrouwen dus ! Zijn wij zo onbetrouwbaar ?? Misschien wel, who knows ??Ik heb het zo lang picobello gehad, mn leventje okido, en toch ......................................Ik kan beter zwijgen nu, alleen lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik hb nu pas jullie antwoorden gelezen, sowry......vanaf nu: ssssssssssssssst morgen waarschijnlijk beschaamd over mijn gedrag. het is zo, en niet anders. Toch morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 wel als ze hele rijen hartjes sturen naar dames die niet hun ega zijn wil En ik zou nou toch maar snel je bed induiken als ik jou was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Er is al 6x gezegd dat je beter kunt gaan slapen WilrijkHup je bed in en morgen voor straf alles terug lezen, wat je nu schrijft.Dit gunnen we je allemaal nietWeltrusten en we zien je morgen weerJij ook weltrusten Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden