Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 oeps , zag niet dat hannah ook ging slapen, trusten Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hai Hermie, heeft het helaas ondanks onze zorgen nietmogen redden, de DA zei dat het diertje niet volgroeid wasen het een hopenloze zaak was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hup Wil, je bed in: foei!!!Hallo hallo allemaal en Em natuurlijk,hè hè, pff daar ben ik eindelijk......... hier alleen al bijlezen was een halve dagtaak!!!Nou, dat was dus hartstikke leuk vanmiddag! Super hoor, gezellig hè ER?Ik ben wel om 17 uur alsnog mijn bed je ingegaan... heerlijk anderhalf uur bijgedut! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Von; ik las: die niet hun ega wil zijnkomt me beter uit denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ja Hartstikke gezellig Cathy.Nou dan heb je dat slaapje maar weer gehad he? Ik heb toch nog één raam gedaan, de andere twee morgen. Gaf me een enorm stuk rust.De keuken doe ik vrijdag ook niet, het is in orde, ik stop eerst even.Ben helemaal opgeladen door de middag met jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 uhm, moet ik weer even teruglezen hoor Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nou Jane, ik bedoelde dus eigenlijk (en dat was ook weer een beetje plagerig bedoeld) dat je een getrouwde man die zijn hart schenkt aan een andere dame niet moet vertrouwen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Dat is heel jammer Filippa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ja flip, blijft jammer, maar je moet toch ook een goed gevoel hebben dat je het beestje toch warmte en drinken hebt gegeven. Ze is niet in de steek gelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ZoHeerlijk gezwommenWas erg okMeteen maar even slaapafspraken gemaakt ivm zn vreselijke snurkenMoest wel even op mn standpunt hameren, maar we hebben een perfecte oplossing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Vertel woman???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Klopt Yvon, heb mijn best gedaan.... mocht alleen niet zo zijn, helaas.Trustuh want kruip snel mijn bedje in morgen weer vroeg op, gelukkignooit zo vroeg als jij want jij bent echt gelijktijdig met de kippen wakker !! x Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wat dan Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ach Emma, die ramen wachten wel hoor..helaas:Den er komen vast ook nog wel druilerige dagen zoals je zei.Brr, het was na het slaapje wel even hektisch hier. Vriend terug en veel bij te klessen natuurlijk, snel wat van de diepvriesboer in de pan, met sla erbij en toen nog een lange telefonade met mijn zus.Ik zit nu net pas eens weer rustig.Volgens mij ben ik wat verkleurd in de zon, jij ook ER? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Beste Wilrijk,Een paar dagen terug verwelkomde je mij hier met de mededeling dat je niet helemaal gestopt bent maar er een serieuse rem had leren opzetten. Remember?Daar was ik heel verwonderd over! Ik probeer dat al jaren. Soms lukt dat één of twee keer (dagen), de derde keer is het zeker weer bingo.Je vergeven? Ba nee beste vriend, je hebt gij niks misdaan.Morgen opnieuw. Het jaar is nog lang.Wij kunnen niet rijden op alcohol, gezien we dan niet meer kunnen remmen.Maar ik heb makkelijk praten, ben zelf nog maar 4-dagen nuchter.Het allerbeste en tot morgen, of vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Woman: nooit meer bij elkaar slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Lekker slapen flipgoeieavond cathy en smid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hoi Yvonne, en welterusten voor een heleboel die net zijn weg gegaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik had ook nog niet gereageerd op het vreselijke nieuws over de brand bij Yajala, en nu dat ongeluk met de vriend van VM.Wat een rampspoed allemaal.Ik wil jullie veel sterkte wensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 lieve frummers ik ga slapen. tis al laat en morgen is het weer vroeg licht:rose:Lekker slapen straks allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hij heeft een heerlijke bank die echt super ligt. Daar was ik de vorige keer al heen gevlucht. Ik lag zo lekker, maarrrr MUGGEN !!!Na wikken en wegen de oplossing gevonden om een klamboe boven die bank te hangen, helemaal goed. Kan ik lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik denk dat je het wel goed ziet Smiden ik hoop dat Wil even terugleest morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wilrijk, ik hoop dat je dit nog leest. Ik was ook een belonings drinker. Nu is dat weg. Wellicht geef dat je hoop. Morgen de kater uitzitten en weer verdergaan waar je gebleven was. Zaak is de uitglijder geen terugval te laten worden. Veel hier blijven komen is de sleutel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Good night Yvonne en iedereen die nog niet slaapt maar dat straks zal doen :moon, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Kreeg trouwens een compliment van em dat mn nieuwe badpak me goed stond. Toen moest ik wel even grinnikend aan de opmerking van Soothe denken hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden