lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Vroeger kregen we een kuikentje van onze vaderom te verzorgen enlater eitjes van te rapen.Alle vier zijn we één dag vegetarier geweest toen onze kipaan de beurt was voor de pan. brullen van verdriet, boosen verontwaardigd. maar de kippen van de zussen werden wel gegeten.Bij het eerste konijn van de kinderen hebben we konijnevlees afgezworen,hij heette ook Flappie, toevallig.Hoe hypokriet kun je zijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Dat heb ik nou met snoepen/snacken Coach we hoeven niet perfekt te worden toch?Ook zo saai:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Tjee Jane,Toch wel hard hoor, om een kind zoiets aan te doen.Je gaat toch hechten aan je eigen kippetje.Maar ja, vroeger waren de mensen veel harder he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Mooi CocoGeen supermensWel een super mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hoi allemaal, even one line.Ik kan de discussie niet helemaal volgen, ook niet alles gelezen.Dat heb je als je zo maar even binnenvalt, mijn probleem.Het is zo ie zo best moeilijk om alles of bijna alles te volgen.Vandaag bij m,n psychopeut geweest, is overigens wel heel aangenaam kan m,n verhaal frustraties aardig kwijt.Drink dus niet en wil dat graag zo houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Jammer Coco,van dat roken dan.Vond je ook al zo'n supermens.Zo zie je maar, supermensen bestaan niet.Gelukkig maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ok dan vind ik het van jullie alletweemarjo en Coco(bakkie dr bij...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Kruimel,Goed joh, dat je niet drinkt.Lukt dat een beetje.Fijn, dat je je verhaal kwijt kan.En alles bijlezen..joh, dat is ook bijna geen doen.Lees zelf hooguit de laatste 2,3 bladzijden, en verbeeld me dan aardig op de hoogte te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 huh han?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hee nog één!Het stikt er hier van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Lijk jij ook op je icoontje Marjo? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Yep EmmaleerstoelStill learning.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hoi Kruimel,gewoon steeds een beetje, dan kom jeer langzaam in. Het kan erg druk zijn hieren de meesten schrijven hier al maanden,maar als je af en toe meeschrijft, ben je hierhet snelste thuis, nou ja 2e thuis dan, virtueel!Vandaag de eerste niet nemen, daar gaat hem om.En wat dat betreft hoor je er al helemaal bij:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 wie han? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Oh my..De aandacht verslapt zo wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Vanaf hun vijfde ongeveerEven de vloer vegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik snap er niks meer vanDus deze maar voor iedereen dan:heart::heart::heart::heart:(tis toch verdorrie geen Valentijnsdag...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Rapilos,Bedankt, het is best moeilijk of ook niet. Het is maar net hoe je er tegen aankijkt, zo van wat wil ik, een leuk leven of de rest van m,n leven verzieken en niet alleen het mijne, maar ook van m,n man en kids en kleinkinderen. Maar zo nu en dan een beetje steun kan geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hannah1 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Graag gedaan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Coco,Stoppen met roken heeft soms meerdere pogingen nodig.Voordat ik definitief gestopt was (20 jaar geleden nu) had ik al eens 5 maanden niet gerookt.Zelfs een heel jaar gestopt geweest.Dan denk je, ach, af en toe 1 voor de gezelligheid.En voordat je het weet...Met drinken, is dat natuurlijk precies hetzelfde.We blijven verslavingsgevoelig he.Maar je stopt nooit voor niets.Ik heb het altijd als leerperiodes gezien.op een gegeven moment weet je gewoon zeker dat je er niet af en toe eentje kan nemen.Werkt niet.Duurt even, voordat het doordringt, maar die tijd komt.Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Mijn kinderen gaanniet roken zeggen zeIk zei ook altijd datik niet ging trouwenEn op mijn dertigste clean zou zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nou Kruimel,Onze steun heb je hoor.Drink je al lang niet?Vooral het begin kan erg lastig zijn.Maar precies;je verziekt niet alleen je eigen leven, maar vaak ook van je omgeving.Doe je de internettraining ook?Heeft mij toen goed geholpen, om meer inzicht te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 he ik doe even mee roken heb ik van m,n 27 tot m,n 48ste jaar niet gedaan. Toen werd mijn echtgenoot heel ziek en ben ik weer gaan roken. Lekker dom.Overigens niet fanatiek, dus ben nu sinds een jaar weer gestopt. Was overigens een makkieAls stoppen met andere verslavingen ook zo makkelijk zou zijn, was deze site wrschl overbodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 he ik doe even mee roken heb ik van m,n 27 tot m,n 48ste jaar niet gedaan. Toen werd mijn echtgenoot heel ziek en ben ik weer gaan roken. Lekker dom.Overigens niet fanatiek, dus ben nu sinds een jaar weer gestopt. Was overigens een makkieAls stoppen met andere verslavingen ook zo makkelijk zou zijn, was deze site wrschl overbodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ha! Sjaak de PrutserMooi man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden