Spring naar bijdragen

Donderdag 20 mei 2010

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 475
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En dus wordt je geduld weer aardig op de proef gesteld Tas.
Geduld wat je niet echt hebt......
Jammer

Igor, als ik in zo'n feeststemming ben vind ik dus ook weer gelijk dat ik dat moet vieren: boterhammen met gebakken eieren en aanverwante artikelen, hihi

maar hou me maar netjes aan mijn glaasje jus en mijn bakje yoghurt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ekster ook ik heb steeds minder moeite met het niet drinken. het begint al net als met het niet meer roken, ik durf de eerste niet meer te nemen omdat ik bang ben dat ik doorsla en weer van voor af aan moet beginnen. soms zou ik wel wat lusten en dan krijg je inderdaad die gesprekken met mezelf, ik hoop alleen dat ik het niet hardop doe ongemerkt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha,

voor dat geduld, zit ik in therapie :D
dit is een aardige oefening

igor,

het is ook de bedoeling dat ik in het echte leven wat sociale vaardigheden opdoe
het mag misschien heir goed gaan, maar er mankeert nog wel wat aan.

dus als ik hier therapeutisch ga werken, worden mijn sociale vaardigheden nog niet geactiveerd

en nu ga ik echt rennen, poedelen bedoel ik dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijzonder goede moregen Dar, tasseke, igor, Yvonne,.
Met het schaamrood op de wangen heb ik alles opnieuw gelezen. Weet nu niet goed wat schrijven, ben weeral beschaamd en heb watjes in mijn hoofd. Niks ernstigs, maar toch !! Damn. Vandaag nieuwe dag, zonnige dag, drankloze dag. Ik heb vab de DR. Campral voorgeschreven gekregen. Hij wou nu nog geen anatbus of refu schrijven. Eerst eens kijken of dit iets doet voor je. Lang gesprek gehad met de man. Is eigenlijk keitoffe dokter, nie te doen :)
Vonneke, ja dus, met bang hartje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Wil.
maarru 'heb watjes in mijn hoofd. Niks ernstigs' .... neee?

wil, ik weet niet wat campral is of doet.
En ik geloof direct dat je de meest toffe dokter van belgie en nederland bijelkaar hebt.

Maar je moet het zelf doen hoor, niet meer marchanderen.... je weet nu voor meer dan 100% dat jouw methode niet werkt.

Dusssssss: tranen dicht, bek op het stuur ( uhm , was die niet van Soothe?) en er weer voor gaan.
Verder gisteren en het wattengevoel goed op papier zetten, vooral de gevoelens van schaamte en zo,.
En als je dan weer trek krijgt lees je dat nog eens goed over zodat je weet waar je aan begint als je toch weer gaat nippen.

En verder laat je gisteren achter je en ga je er voor zorgen dat ook voor jou deze dag een gouden randje krijgt.
Amen
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil, zonder gekheid.
Toen ik de laatste keer de fout in ging , liep hier net een draadje waar je op kon schrijven hoe je voelde na drinken.
Heb ik dus met watjes in mun kop en vreeeeeeeeselijk veel schuldgevoelens in zitten vullen.
En ook gewoon op een klein papiertje in mijn portemonnee, altijd bij de hand.
Het helpt , echt , doe het maar, je leest het en je weet gelijk weer waarom je wilde stoppen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi igor, weet het niet goed, ze doet vrij normaal nu, misschien heeft ze het niet gezien ? Ben ik naïef ? Ze lag ook vroeg in bed, de zaak was vroeg dicht en ik ben wakker geworden op de zetel.
Vanavond gaat ze weer naar al-anon. Hoe teer toch mijn draadje tussen wel en niet Kwetsbaarder dan ik dacht blijkbaar. Leren, schrijven, uiten en steun krijgen hier, mijn grootste goal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Yvonne, thanxs for asking. Ja nog steeds rookvrij. En ik maak geen ruzie meer, schop de hond niet en heb ook geen zin meer iedereen omver te rijden......pfffff, zucht. Haha. Nee het gaat goed. Eerste twee weken waren erg moeilijk voor me, ik had het zwaar. Ben wel eerder gestopt met roken maar toen viel het me minder zwaar. Ben nu in week 8 ofzo. Trek neemt meer en meer af. En als ik zin heb om te roken mag het gevoel er zijn en weet ik dat het weer over gaat. Net als dat eerste biertje laten staan, zo neem ik die sigaret ook niet.
Fijn gevoel om niet meer te hoeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bambam, jou ken ik nog niet hé ? Dikke :sun: voor je. Ik heb mijn weg gevonden hier, gedronken of niet. Ben hardleers, maar heb de wil om er iets aan te doen. Lukt me niet altijd, maar ben ermee bezig. Heb al vele dingen overwonnen en dit gaat er één van zijn. Maar heeft tijd nodig. Ik geloof in mezelf of ik maak mezelf wat wijs, kan ook. Dit forum is een ongelooflijke steun en leidraad voor mij en gaat sosm heel diep, waarvoor mij dank. Ik ben hier om te blijven, in goede en slechte tijden (waar heb ik dat nog gehoord?) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...