witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 eerste dag zonder borrel sailor bedoel je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Volhouden sailorje weet wat het oplevert he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Sailor,Is mijn eerste week, ik ben verdorie ook ziek geweest, vandaag is het heel wat beter.Dus niet direkt opgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 quote: Originally posted by: borretjequote: Originally posted by: jaccBor, hihi, ik vind je wel hoor!!! Ik ga er even tussenuit, tot later anders morgen Koffie staat klaar! Koekje bij? Nee Bor, ik ben meer van de lekkere boeren metworst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Heee jacc, long time, niet samen op draad geweest.Hoe is t met jou dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Waarom heb ik nu toch geen tuin? Zon schijnt hier nog lekker..Dochter afgezet aan op de verjaardagsfuif en nu oogjes openhouden tot half twaalf.Wakker blijven fleur...wakker blijven fleur...wakker blijven fleur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ik geef je wel een tikje hoor Fleur als je indut:POh nee ben er straks niet meer,zul je t toch zelf moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ha Witte, goed hoor, en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Met mij ook alles prima jacc.Ik ben helemaal blij met drie vrije dagenNu nog wachten op t zonnetjeeeeeeIs je energiepijl al weer wat omhoog gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ja gelukkig wel, deze week alleen maar goed nieuws, ben wel helemaal bekaf maar gewoon een goed bekaf, het weer helpt ook ook mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ya hoe is het nu? De ergste schrik teboven en al iets gehoord van de verzekering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 hee Herm en allemaal,verzekering moeilijk verhaal,tja......had niet anders verwacht.Verder bah,wil eigenlijk vloeken maar ben al op m,n vingers getikt door Tactive dus hou me rustig!Moeilijk,zwaar en veel ongeloof!Hoest met jullie allemaal?Sorry maar heb jullie allemaal weinig gevolgd??sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Verzekeringen... zolang je betaald en er niet is ben je een superklant.. bekend verhaal. Probeer rustig te blijven, tot nu toe doe je het hartstikke goed.. in door de neus en uit door de mond. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 iAdem in door de neus...uit door de mond...gelukkig zeg ik dat al meer dan 10 jaar 40 keer per dag dus ik weet hoe het moet he hihi!Toch een voordeel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 NIWI:heart:HAPPY BIRTHDAY TOOOO YOU,IN DE WEI STAAT EEN KOEEEEEEEEEEEEEEEE.EN DIE KOE ZEGT I LOVE YOUUUUU.......................HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!:present::present::present:ps ...kids hebben me even moeten helpen met de tekst....hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Nog ff een voor jou hoor yalalaGewoon omdat je het zo super goed doet,ondanks alle sores Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ben je er al helemaal klaar voor hermie,voor je praktijkexamen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Nou ik zit een beetje in mezlef te mompelen geloof ik....Dan maar afsluiten...Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Witje....thanks...gaat best redelijk hier!Fijn alle steun van jou en iedereen hier!Kus voor jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Goedenavond allen,een ontspannen middagje achter de rug.Boodschappen ook weer in huis en de was is aan de kant. Dat laatst was allemaal vroeg in de avond.Heb in de zon wat tijdschriften gelezen. Lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 maar......still ADB!!!ondanks alles!Kost me veel moeite maar tot nu toe alles onder controle! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Nee Witte nog helemaal niet klaar. Het is zo veel en ik heb nog maar een week dus iedereen hier rondom me is inmiddels, al dan niet goed, ingetaped;) Maar goed ik doe wat ik kan en ben gelukkig wel aardig gebekt en heb niet zoveel last van zenuwen dus fingers crossed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Allemaal nog fijne avond,ik ga afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ya, ik heb een groot respect voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Em:heart:Voor jou hetzelfde wijfie!Samen staan we sterk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden