Spring naar bijdragen

zaterdag 22 mei

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 440
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Iedereen hier, zeer hartelijk dank voor de vakantiewensen. Ik ga uiteraard heel erg mijn best doen sowieso, zoveel als mogelijk drankvrij te blijven. Ik blijf ook op het forum komen tijdens, maar zeker ook na de vakantie, daar kunnen jullie op rekenen. Ik heb er een leuke familie bijgekregen en dat swanjeer ik :D
Ga nog vlug wat laatste boodschapjes doen en kom straks nog even terug gedag zeggen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik ben net even weer binnen want ik brand de tent uit. Regent het, klaag ik dat het regent. Schijnt de zon, ga ik weer naar binnen omdat het zo warm is.
Het lijkt wel of er een ozongat precies boven Zuidholland is geopend.
Alf ik moest erg lachen van jouw verhaal over vergeven. Dat je zo'n rotkarakter hebt dat je misschien beter weer zou gaan drinken. Boksen met de beer? En dan heeft de beer alwéér gewonnen!

Ik weet niet of ik het mezelf vergeef. Heb wel heel kwalijke dingen gedaan die me nu nuchter voor de kiezen komen.

Nee, Hannah, waarom zou ik dat zonde vinden? Soms vind ik het wel fijn om weer even op mezelf te zijn.
En wat is er zo erg aan op het forum schrijven? ik vind dat nog steeds nuttig. En ik doe ook nog allemaal andere dingen hoor. Jij ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het witte, ik besef dat wel en ik zal er eerlijk mee voor de dag komen hoe het me afgaat. Wij vertrekken vannacht zo rond 02.00 richting Venice. Hoop niet al te veel wegenwerken tegen te komen, en vooral ongevalvrij aan te komen zondag vroege avond ;)
En nu ben ik eventjes weg :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Witte, ècht te kwalijk om hier te noemen.
Echt dingen waar ik me heel erg voor schaam, zoals iemand in de steek laten, nou ja, te kwalijk dus. Ik zou het iemand persoonlijk best vertellen, maar niet op het forum.
Ik kan best grappige dingen vertellen die ik dronken heb gedaan, maar de echte erge dingen, nee, dat is toch iets... dat vergeef ik me niet zo snel. Dat ik mensen pijn heb gedaan.
Nou ja, dat is dus mijn proces een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, jammer dat het ff fout ging, maar geen overwinning zonder ... uhhhhhh, ben ut ff kwijt:)
Vie, kan eigenlijk niet daarover meepraten, heb in de tijd dat ik veel dronk 1 keer iets gedaan waar ik me echt voor schaam. En dat was tegenover Kees. Tsja, en Kees is in dat opzicht nog veeeel vaker de fout ingegaan, dus ik kan mezelf prima vergeven.
Maar ik ken jou NU , en ik vind je een schat. Je moet even door je 'heen prikken' , je kan in het begin een pietsie uit de hoogte over komen, maar als je dat overleeft....... leer je een kanjer kennen :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik leuk Yvonne, dat je dat zegt, want daar wil ik van leren. Heel veel mensen in mijn hele leven al zeggen dat ik arrogant ben. Dan denk ik, wat? Arrogant? Ikke? Ik ben zo onzeker als de pest!
Ja, ik loop heel rechtop en ik heb een talent van schrijven (en ik kan lekker masseren) maar daar houdt het ook mee op.
Wie denk je dat ik ben, verdrie nog aan toe? Een bibberend konijntje dat voorzichtig uit haar holletje gaat komen.
Nou, dit is even uit de grond van mijn hart en ook ik vind het net als jullie, niet zo gemakkelijk om me bloot te geven.

nu weer even naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Vie, ik herken het wel hoor.
om je onzekerheid te verbergen al een bepaalde lichaamshouden en gezichtsuitdrukking hebben.
Nou, je mag er zijn hoor. Don't worry, hier en in het 'echte leven ' ook!!!
Zo, en nou ga ik hier ook weer even verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is een stap van de AA (eigenlijk een paar stappen):

Voor jezelf de balans opmaken van je leven (niet alleen neg. hoor maar ook positief), dan vergeving vragen
als dat mogelijk is en niet schadelijk -- aan de mensen die het betreft, en het dan enerzijds loslaten en
anderzijds elke dag die balans op blijven maken.
Een van onze oudgedienden zei het zo: door de voorruit van de auto kijken en soms in de achteruitkijkspiegel (wat een woord) van het verleden, en je blijven realiseren waar je valkuilen zitten.
Ik hoop dat ik het zo goed samenvat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

emma, hoop dat je je werkkleren nog aan hebt???
Kan je gelijk hier de trap even doen...... je gaat je anders toch maar vervelen ;)
Nou meid , nu dan ook echt gaan genieten he?
Hier in friesland is het niet echt zonnig, zonnetje vecht zich het heen en weer, maar verliest meest.
Hoop dat het in groningen wat lichter is ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemachtig Emmaroos, echt dikbewolkt en fris?
Nee hoor, ik ben niet aan het kamperen.
Maar ik ken mezelf, na twee keer samenwonen en een keer eerder getrouwd: ik moet af en toe even op mezelf. Dus heb ik mijn flat op Katendrecht aangehouden, en daar ben ik af en toe een paar dagen.
Is ook wel leuk, want die flat wordt ook gebruikt door vriendinnen die het even niet zien zitten in hun relatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en nu doe ik hem even uit.....
Vie, ik denk dat je daar heel verstandig aan doet.
Ik woon al iets van 35 jaar met Kees samen, maar heb af en toe ook zooooooooooooo;n behoefte aan even helemaal niemand. Misschien een stacaravan erbij ergens hier in het noorden.....of zoiets.
Lieve em , ik zou je er inderdaad toe in staat zien hier te komen kwasten...... Niet doen, lekker gaan genieten, hier is de zon er op eens volop , stuur hem lekker naar jou toe ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...