Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik weet er ook niks van, Suus bedoel ik. Ja, dat mobieltje heeft ze gekregen en ze zei dat ze voldoende beltegoed had. Ik heb haar mijn nummer niet gegeven en ik weet het hare ook niet.Misschien wordt het in de kliniek verstandiger geacht om even geen contact te hebben met de buitenwereld.Zo is het toch ook met ehhhmm, ik weet haar forumnaam even niet meer (ik word dement hoor!), maar zij was de laatste tijd in therapie en werd een paar weken geleden opgenomen. Zij schrijft nu ook even niet mee.(Albertina bedoel ik dus.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ja ik vroeg me ook af of Bekkie nog gesignaleerd is daar heb ik nog veel mee geschreven, nou ook pgenomen was.Ik vond het zo'n rot-situatie voor haar, kind bij haar ex, enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Vie,bij zo'n crisisopname of Detox heb je inderdaad een aantal dagen heel weinig contact met de buitenwereld.Druk genoeg met jezelf zeg maar.Ik moet zeggen ik heb mijn contacten ook schandelijk verwaarloosd en mails niet beantwoord.Nou ja, hopen maar dat mensen daar begrip voor hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Goede morgen aan allen Nu je het zegt..Bekkie..goh dat is lang geleden. Zij gaf me in het begin die duw. Zo was er nog iemand maar ben het vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ik ga ook eens wat doen. allemaal een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Houtje natuurlijk is daar begrip voor Het spreekt gewoon van betrokkenheid dat we ons afvragen hoe het met die-en-die verder gaat, toch?Elkeen heeft een plekje in je hart, en hoe virtueel het ook is.....Hihi, ik zit nu dus op Katendrecht en ging net naar 1 van die heerlijke Chinese toko's. Die kruidenlucht, dat Chinese geklets waar geen woord Rotterdams tussen zit, de Maas die langsstroomt met alle boten, ik zou er zomaar dichterlijk van kunnen worden.Morgen weer naar het platteland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Gisteren een bod gedaan op een huis. Ben wel heel flink onder de vraagprijs gegaan. Nu is het wachten en wachten en wachten...hoe lang moet een mens wachten op een antwoord vraag ik me af?Ik word daar onrustig van.Het niet drinken lukt ook weer niet echt deze week. Ga mezelf er niet om slaan want hield het binnen de perken maar deze meid is ff op een zijweggetje geslagen. Tijd om terug naar de juiste richting te keren. Moe van alles..Vandaag laatste dag medicatie. Kruis jullie vingers maar voor me wil je. Hopelijk blijft de terugslag weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik ga mezelf aan kop en kont naar buiten duwen.Boodschappenlijstje maken voor dit weekend.Eten plannen en halen.Géén voetbal vandaag, maar Dochter gaat stadten met 2 vriendinnen. Moet kunnen. Laters en fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 goedemorgen allemaal!eindelijk weer eens wakker geworden zonder kater,nou ja met uitzondering van dat poezebeest dan,wat een verademing!er komt hier wat sluierbewolking,en koude damp uit zee,jammer,maar misschien waait het wel wegin de loop van de dag?nu nog even alles doorlezen,en dan de tuin in,daar heb ik ook al maanden niets aan gedaan,wateen bende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Fleurtje,Die terugslag, als dat het DRINKEN betreft, ben jezelf de baas hè.Géén aanschaf van een huis, of iets anders, is daar een excuus voor.Het helpt niet, drijft de prijs niet omlaag, laat je niet frisser onderhandelen, enz.je weet het wel.Die medicijnen hélpen alleen maar, je moet het zelf WILLEN en DOEN.Het is echt goed te doen, zie de verhalen hier maar.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 he, fleur.Even op je tanden bijten, doe die stijk dan zelf maar, misschien leidt het af.Ik ga nu maar even sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik zit niet op medicatie om het drinken tegen te gaan houtje Van de rest ben ik op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ah kruimeltje...nu laat je me aan mijn hoop strijk denken .Bah me don't like.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hey Kielse rat, alles kits daar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Niet zo sunshine.Tijd om mezelf weer op te rapen en te doen wat ik moet doen . Andere richting uitgaan..duiveltjes slopen zachtjes binnen en vond het wel ok voor een tijdje maar nu nemen ze de overhand weer.Hey ik praat in raadsels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 neen zenne meid, begrijp je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Echt? Dus je bent een held in raadsels?Wat wou ik dan echt zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ff naar de winkel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nee hoor Darrtje ik ging Koffie pakken. Hahahaha Nu dadelijk bezoek van m'n broertje. Dus ik heb het weer druk al met al. Maar kom vanmiddag zeker weer ff in de huiskamer.Nu vlug aan de poets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Zie ik nog net even dus Fleur voor ik naar de super ga. Je hebt geluk dat je een paar honderd km verderop woont, anders was ik nou toch echt ff langs gekomen...... En nee , niet om te slaan zoals je zelf altijd al gilt voor we iets doen Alleen maar even om een bakkie koffie met je te drinken , mun armen even om je heen te slaan en je heeeeel diep en dus doordringend in je ogen te kijken. (en om je even te helpen herinneren aan twee andere ogen) Fleur, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 wel ik begrijp het zo:je bent even terug meer aan het drinken na een periode nuchterdaardoor komt oud zeer ook weer meer naar boven =ex vriendje + verdriet verlies broer??tijd om verder te gaan en dingen los te laten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Je bent goed zonnetje . Het oud zeer zit er nog erg sowieso maar wel tijd dat ik me terug ff herpak. Van niet drinken wordt ik moe en van drinken ook. Je zat er bijna helemaal op :$. Vandaag is mijn laatste dosis antidepressiva..Na het laatste contact met ex een zware terugval gehad. Beetje bang.. Vonneke :-)Je gaat me toch niet hypnotiseren hé? Brave fleur...brave fleur...brave fleur..Koffie lust ik niet Maar serieus..hoe lang duurt het in godsnaam voor je antwoord krijgt op een bod? Een dagje, twee dagjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Dar Wist ik wel zenne en blijf maar 'lekker' duimen. Wil het huisje eigenlijk wel...Ben echt zo ongeduldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 hoelang heb je antidepri genomen Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Goh niet heel lang..het is ook helemaal geen zwaar spul. Mijn huisarts is er zelf niet zo een voorstander van wat eigenlijk wel goed is. Daar waar het normaal pas na tien dagen begint te werken werkt dit al van de tweede dag op je gemoed in en dat was maar goed ook. Ook houdt het mijn paniekaanvallen tegen. Maar daar heb ik ook extra medicatie voor.Na de breuk en de dood van mijn broer denk ik een 2 maand. Dan twee weken zonder dan weer 2 maand aan. Dan drie maanden zonder en nu weer een 4 weken aan. Dus ben net een jojo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden