Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou Alf, ik heb dat wel eens met dat soort gelegenheden, dat ik denk, gode zeg, is dit nou zo gezellig?Alleen het woord al, "gezellig".Dan ben ik allang blij dat ik het doorgekomen ben. En ik doe wel mee hoor, want je wil niemand teleurstellen, maar in mijn hart is het anders.Dan zou ik liever een boek lezen in mijn eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 quote: Originally posted by: jane4CANVAS valt uit verdoriealklemaal blokjesAlf kun jij m voor me opnemen?Haha, moet ik effe controleren of ik ook geen blokjes zie...Momentje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ha belgie herstelt snelhij gaat zo beginnen.fijne voortzetting jullieen voor daarnawelterustendoei doeit waren de blokjes van VM denk ik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ja het gaat weer, kan het hele verhaal niet op een openbaar forum gooien maar ik ben weer redelijk rustig ook al sterf ik van de koppijn! Jane, hoop niet dat dit al lang aan de gang is op Canvas, was Wallander aan het opnemen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 quote: Originally posted by: VieNou Alf, ik heb dat wel eens met dat soort gelegenheden, dat ik denk, gode zeg, is dit nou zo gezellig? Alleen het woord al, "gezellig". Dan ben ik allang blij dat ik het doorgekomen ben. En ik doe wel mee hoor, want je wil niemand teleurstellen, maar in mijn hart is het anders. Dan zou ik liever een boek lezen in mijn eentje. Nou dat gevoel ken ik maar al te goed Vie!Daarom ben ik ook heel selectief geworden methet afleggen van allerlei bezoekjes, wordt niet altijd op prijs gesteld, maar dan kies ik toch liever voor mezelf. Heb jaren voor die anderen gekozendus mag het even? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik haak af voor vandaag.slaap lekker jullie straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oh was dat nou Wallander,hoop het beste voor je dantruste:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Haha JaneIk moest ook direct aan de blokjes van VM denken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik ga ook een blokje om denk ik...Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 jane, good night.jacc, als je het toch kwijt wilt, mag ook via pb hoor. Tis maar dat je het even weet, dat bedoel ik.Ik ben juist dol op uitstapjes en BBQ vind ik hartstikke gezellig(sorry Vie).Het woord gezellig komt veel voor in mijn woordenboek, ben een echt gezelligheidsdier.Maar ik moet zeggen dat ik tegenwoordig ook goed alleen zijn kan en dat is progressie bij mij hoor, dat kon ik nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Alf en Mupke welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik stop er ook mee voor vandaag, trusten allen!Emma, dat is lief, dank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Welterusten allemaal.Iedereen ligt nu op één oor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Beetje gegeten, straks hondje uit. En dan nog een héél lekker toetje.Ben goed moe, morgen mag ik uitslapen. Kom straks nog wel even gedag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Samen een blokje omZoals gewoonlijk elke avondIs een liedje maar hoe het verder gaat of van wie weet ik niet.Emmaroos ik ben er nog, maar niet zo lang meer want de invloed van de wame melk doet zich gelden.Het is al over twaalven! Brave meisjes liggen in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oh, dan moet ik ook snel naar bed, als brave meisjes al moeten liggen.Was ik toch al bijna van plan.Was dat liedje niet van Andre van Duin?Samen een straatje omzoals gewoonlijk elke avondsamen een straatje omwie laat wie nu uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nog even snel danDeze Vie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Aber naturlich, es war der Rudie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nee weet je van wie dat liedje nou is Emmaroos? Van Rudi Carell. Tjemig, dat is me een partij jeugdsentiment.Oh jullie waren me te snel af. Dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou zeg dat wel, weet je nog wel, oudje:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Alf, niet kunnen genieten is meestal van heel oud omdat er ergens een herinnering zit van als ik blij ben, mag dat niet. Bv; als jochie loop je de slaapkamer van je ouders in, dolenthousiast wil je ze jou net gevangen kikkervisjes laten zien, maar je ouders liggen net te foezelen en je krijgt ongelofelijk op je donder dat je die slaapkamer bent ingewalst. In je geheugen, zeker als het maar vaak genoeg gebeurt, kan dan iets ontstaan van ik mag niet blij zijn.Ik geef maar een willekeurig voorbeeld, dat er onder je genieten zomaar een deel van Alf zou kunnen zeggen: ik mag niet genieten (levert straf op waar je jezelf tegen beschermt) en daarom maar stopt met genieten.Wat jammer is want achter het stemmetje zit een meer pure die wel mag genieten maar die tijdelijk (hopeloos) verdwaald is in het niet mogen.Zo werkt het bij mij ongeveer denk ik, het is toch het afpellen van al die opgedane laagjes (lagen/maskers/pantsers ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Emmaroos weet je waar ik mijn lief heel erg mee kan pesten? Door te zingen van:"Zilverdraden tussen 't gou-ou-oudLieveling we worden oud"Hij geeft me echt bijna een schop als ik dat zing. Haha, dat is zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wat grappig dat jij die liedjes ook kent.Wij hadden vroeger allemaal van die singles(schrijf je dat zo?)De postkoets, idd ziv'ren draden, een snoertje met bloedrode kralen, aaahh te belachelijk voor woorden maar wat een sentiment.Toen we in Blomberg woonden (Duitsland) was het Heino, Heintje, Rudolf Shock enz enz.Ik zeg dat nooit tegen iemand, iedereen lacht me dan uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oh Emmaroos (je houdt me wakker hoor!) met Heintje wilde ik trouwen toen ik zeven jaar was ongeveer. Mamaaaaa, je bent de liefste van de heeeele wereld...Zeg Dhendro, nu volg ik je niet helemaal. Maar toch nog een goedenacht toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Zo, ik ga afsluiten dagdag xxTot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden