Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik vind het nog steeds moeilijk om te genietenop momenten dat het algemeen gebruikelijk is om te genieten. Een BBQ is daar een treffendvoorbeeld van. Fijn dat jij dat kan Smid, ik kan het niet oproepen, nog dwingen, het is er of niet. Kan je 'genieten' leren?Het genieten dient zich bij mijplotseling aan, kleine dingen soms, een eigen gebakken, vers broodof de bloesemlucht in de tuin om 00.30 uur. Het genieten is grillig, onvoorspelbaar soms.Ik ben jaloers op mensen die vaak over eenonbeperkte hoeveelheid 'genieten' lijken te beschikken..waar halen ze het vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 amen SmidHannah, hoe gaat je dochter daar nu mee om?Met alcohol schenken, bedoel ik, zij is toch ook nog jong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hoi Em, nou gezellig.... ik zit op te passen, dochter aan het werk, schoonzoon naar haar werk kijken en ik dus achter de laptop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Alf met het woord genieten en het onvoorspelbare eraandoe je me deneken aan geluk, dat kan ook zo zijnmisschien als we er minder naar strevendat het meer komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hoe was de voorstelling Elsa?jij was toch gisteren aan de beurt om te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou mooi toch, Foto?Ik ga even douchen, ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Zeg Alf, maar dat hoeft toch helemaal niet, genieten? Wie zegt er dat je moet genieten?Dan ben je maar zaggerijnig, kan jou het nou schelen.Dat mag toch gewoon, depressief zijn of niet goed in je vel steken.Een knuffel mag natuurlijk wel, en je krijgt er een van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wat is de relatie tussen genieten en geluk?Ach ERwat zal ik daar van zeggen?Vandaag had ik iets vreemdservan uitgaande dat ik dat niet alle dagen hebmaar ik opende de tv gids en bestudeerde het filmaanbod. Zag er weinig verrassends bij.Ik dacht, zonder duidelijke aanleiding, aan een film die ik hier ook een tijd geleden onder de aandachttrachtte te brengen, sloeg de bladzij van de filmpagina omen...zag de film aangekondigd bij de BBC(2)!Klein detail: ujitzending van 04:50 - 06:35Zijn ze gek bij de BBC2?Het is dat ik in toeval geloof anders zou ik denkeneen voorspellende geest te hebben..Jeder für sich und Gott gegen alleWerner Herzog (1974)Bij het uitkomen al een klassiek meesterwerk: de verfilming van het bekende verhaal over de raadselachtige vondeling Kaspar Hauser met een indrukwekkende rol...Dus voor wie net opstaat óf net naar bed gaatgrijp je kans. Of neem hem op zoals ik doe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Er komt zo een hele mooie Alfom 23.40 uur op CANVAS, lekker zonder reclame-onderbrekingen.Ik probeer erop te wachten, maar begin al in te kakkenen opnemen gaat nietElephant over het bloedbad op Columbine Highschool.Geen bloedfonteinen, geen verklaringen, maar des te verontrustender.staat in mijn gids (met 5 sterren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Viedat vind ik aardig van je!Enne... ik was niet sjaggie, maar ook niet uitbundig vrolijkik was eerder..niets, neutraal, terwijl er objectief gezien genoeg reden was om te genietenik wilde ook genieten,maar dat gaat niet vanzelf hèNee, gelukkig niet depri, dat is voor de anderenook niet echt leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Die film van jouduurt in mijn gids maar tot 5.15 uurje mag hier wel kijken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Jane, ik vond het een leuke voorstelling, behoorlijk geacteerd voor een amateurgezelschap, maar heel leuk geregisseerd hahaha, hoezo vooroordeel????Alf, dat trek ik niet hoor, een duitse film in het engels nagesynchroniseerd? Pfffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ja, zag dat ook JaneOok die sterren, 5 bij jou? zo dat is veelOoit vroeg je welke gids ik heb, 2 gidsen, maar ik gebruik de VARA gids(ik geloof dat ie daar 3/4 sterren heeft).Weet niet, het thema is wat depri, maar de sinistere sfeer schijntgoed in beeld gebracht te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hallo allemaal, meld me ook weer even.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hoi Jacc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 quote: Originally posted by: jane4Die film van jou duurt in mijn gids maar tot 5.15 uur je mag hier wel kijken;) Hèè, o ja? nog even goed nakijken dan @%%#straks verkeerd geprogrammeerdkan ook opblijven natuurlijkmet mn masker op hahahaGod ja zeg, Foto, nou je het zegtdat kan natuurlijk niet, in het Engelsheb hem ooit in het Duits gezienen hoor die jongen nog praten..Zo hoort het, sh**t zegnee zeg, geen Engels, nee, nou, opgelost dan, die ga ik niet opnemenmagie weg natuurlijkbloody englisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ha foto, heb nog niet alles bijgelezen, ben je naar een leuke voorstelling geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hallo Jacc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oh, dochter en schoonzoon komen thuis, dus ik sluit af. Was van korte duur. Tot morgen, dan vertel ik wel verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 quote: Originally posted by: fotograafJane, ik vond het een leuke voorstelling, behoorlijk geacteerd voor een amateurgezelschap, maar heel leuk geregisseerd hahaha, hoezo vooroordeel????haha, ja kon niet missen natuurlijk, moest wel goed geregisseerd zijn!wat speelden ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 hee Jacc, goed je te zien.Hoe gaat het nu?Je had toch slecht nieuws gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Em: ja niet leuk allemaal maar ik ben er nog hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wil je er over praten?Of is het al opgelost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou, gelukkig dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 CANVAS valt uit verdoriealklemaal blokjesAlf kun jij m voor me opnemen?Jacc, gaat het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden