Spring naar bijdragen

zaterdag 22 mei


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 440
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wil ik merk vaak bij mezelf dat, als ik me goed voel, en vrolijk dat ik dan juist zo'n zin krijg in een pint. Dus ik herken wel iets bij je joh. Ik wilde dat goede gevoel belonen met een slok en nog een slok enz...... Het is net of je dat fijne gevoel nog sterker wil maken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilrijk je bent geloof ik echt een schat, maar je bent ook wel een beetje naief, of je wil jezelf niet snappen, ofzo.
Jee knul, als ik dat zou zeggen : "Ik ken er zoveel mensen" dan zou ik wel kunnen drinken, en drinken, en nog meer drinken....
Daar gaat het toch helemaal niet om!
Het gaat om wat jij zelf met je leven wil, hoe je dat wil inrichten, welke verantwoording je voor jezelf wil nemen, en ook voor je relatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt bol, de zon, de vakantiestemming, mijn groot gezellig dakterrasje, het is allemaal zo uitnodigend. Aanvaarden niwi, dat is een proces dat een tijdje duurt bij mij vrees ik. Ik probeer me niet goed te praten of zo, maar het is nu eenmaal zo. Het proces is wel begonnen, dat weet ik zekers.
Ja Vie, als het echt allemaal zo simpel was, dan was er geen nood aan dit soort fora hé. Mijn vrouw drinkt ook graag een glaasje (of 2-3), maar ze kan dan net zo snel overschakelen op water, een eigenschap die de meesten onder ons wel missen. Ik ga daar zo erg mijn best doen om te zijn wie ik was op andere jaren. We zullen wel zien, ik meld me wel af en toe :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Niwi, ik ga even uitpuffen bij jou. Wat ben ik dom dat ik een ander toch iets wil aanpraten.
Pffffffff, loslaten!
Zo ik hoop dat je dat even van me hebt kunnen hebben.

Het stond er echt een beetje gek Emmaroos, ik kreeg een kuil in mijn weng. Zo van, hè wat fijn als hij weg is! ;)

Wilrijk, ik hoop dat je niet denkt dat je alleen maar iets waard bent of gezel;lig bent als je drinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nie hoor Vie. Ik weet best wat ik waard ben en nuchter zoveel beter dan dronken. Ik vraag hier zeker geen goedkeuring en ik apprecieer het heel erg hard wat jullie doen. Uiteindelijk zal ik het zijn die het helemaal alleen zal doen, en als het me echt teveel wordt kan ik altijd terugvallen op jullie lieve forumgenootjes.
Dom ben je allesbehalve, begaan des te meer en daarvoor :heart: ik van je. Dat geldt trouwens voor iedereen hier.
Zo, ik ga de laatste dingetjes inpakken met het vrouwtje (zo lief ze is de laatste dagen), nog even heel erg genieten van elkaar en alles al in de auto zetten. Eerst nog gauw even de weg uitstippelen. Gremlins zijn in rook opegaan, ook al iets ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, grappig he Vie.
Ik ben gestopt om tegen Will te praten over zijn verslaving.
Will, dat weet je wel he?
Je wilt gewoon drinken, wat er ook gezegd wordt en op Corfu kun je ook zeggen, nee dank u doe mij maar een watertje of Jus maar jij wilt drinken.
Nooit zo'n smoes gehoord. Maar toch vind ik je een schatje, echt waar maar je houdt je zelf voor de gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverds misschien moeten we gewoon maar accepteren dat ieder z'n eigen groeiproces bepaald. We kunnen alleen maar aangeven en het is aan Wil om er iets mee te doen. Soms moeten we vaak vallen voor we kunnen lopen. Ik heb vertrouwen in Wil. Die gaat er komen, maar misschein niet zo vlug als wij graag zouden willen zien. Maar onze bedoelingen zijn allemaal toppie. Zo zien we hoe hecht het forum is.:):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo is het ook, iedereen op haar of zijn eigen manier.
Niwi dankjewel voor heel even je schouder.

Ik ben trouwens in het ingewikkelde proces van nagels lakken en mailen en op adb posten tegelijk. Jemig, wat heb ik het toch moeilijk. :D
Helemaal niet Zen, want dan moet je maar 1 ding tegelijk met aandacht doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu bloos ik weeral. Wees gerust hoor, dit is een gevecht dat ik slag per slag zal overwinnen, en daar zitten jullie voor héél véél tussen. Dank voor het vertrouwen, het geeft me een erg veilig gevoel :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, zo bedankt voor alles. Dat ligt idd in de toekomst. Maar eerst zien dat ik het netjes hou. Dat is nu mijn goal. Een fantastische vakantie aan mijn vrouwtje geven. Ik voel dat me dit helemaal gaat lukken B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh, Emmaroos, we zijn het eens deze keer....
maar ik vind het dus ook....
Heel het forum is al een hele tijd bezig om Wilrijk te behoeden van zijn ondergang....en wat zegt den Wilrijk....
"jaja, jullie hebben allemaal gelijk en ik weet het, maar ik ga lekker toch drinken, want velen hebben het moeilijk gehad
en ik ga bewijzen dat het nog veel moeilijker kan...."
goe bezig, jong, goe bezig...van Antwerpen zekers ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo erg is het niet, nee, ER... en wilrijk moet dat inderdaad zelf weten....en bolletje heeft ook gelijk...
veel kunnen we er verder niet aan doen.....
we kunnen een paard naar het water leiden, maar kunnen hem niet doen drinken...huh..????
de vergelijking loopt wat mank geloof ik....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...