Houtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Zo, dat is een mooie bijkomstigheid van een jengelende kat buiten en een hoestende dochter binnen.Een dagopening is lang geleden!Ik heb dan wel niet door de duinen gewandeld, geen bami op, nog niet gezwommen, gesport of verbouwd,maar ik ben er nog steeds en drink niet.En dat ga ik vandaag ook niet doen.Alleen vandaag!Heb allemaal een fijne dag, en geniet van het prachtige weer, ik vind het een kadootje!Met mij alles goed, ben op controle geweest in het ziekenhuis en moet nog 6 weken rustig aan doen.Voor mij een crime, maar mijn vreselijke zenuwpijn is weg, dus ik red dat wel.Ik zou willen zeggen Ga Goed maar dat is van Adam dus ik zeg.........Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hee Houtmevrout, dat is leuk dat jij de dag opent, en goed om te lezen dat het goed met je gaat.Ja lekker hè, dat mooie weder.Ik heb ook nog geen duinwandeling gedaan hoor, want ben een paar dagen in Rotjeknor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ha Houtje, goedemorgen...Blij om te lezen dat het stukje met beetje weer beter met je gaat en dat die rottige pijn weg is.. Mag je nu wel wel weer een beetje meer doen of is alles nog steeds beperkt tot een paar uurtjes per dag?Ik was er ook al vroeg bij, werd wakker van al die luilak kinderen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ha Vie, je was me net voor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Goede morgen Houtje ,vieNu ben ik er es vroeg bij, rustig alleen (iedereen slaapt nog hier) en nu is er niemand!Blij voor je Houtje dat de ingreep geslaagd is, zo zie hè, de Belgen zijn zo slecht nog niet! Vie Hoi ook Jacc (zag pas later dat jij der ook was) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Het wordt gezellig! Hallo allemaal. Zal ik nou eens koffie inschenken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Yep Vie, met melk en twee klontjes voor mij!Wat is in godsnaam Rotjeknor??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ha Vlaamse, hoe is het nu? Nou graag Vie, mag ik er ook iets te eten bij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Rotjeknor is voor ons rotterdammers Rotterdam, de mooiste stad van Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Rotjeknor is bargoens voor Rotterdam, Vlaamse.Ja hoor, willen jullie koffieroom of opgeklopte warme melk? klontjes heb ik ook, maar het is wel rietsuiker.Jacc ik heb croissants met kaas, lust je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Jacc, De rust is min of meer weder gekeerd.Iedereen is weer min of meer gekalmeerd. S. zal het voorlopig met de fiets moeten doen.Nu nog afwachten wat de kosten gaan zijn. Verzekering betaald natuurlijk niks!Tja dan moet ie maar extra gaan werken! Eigen schuld dikke bult. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ook al woon ik er niet, ben er wel geboren en iedere keer als ik er ben verbaas ik me over de mooie skyline daar, geweldig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Joh Jacc, weet je dat ik dat niet eens wist, dat jij een Jottujdamse bent?Meid wie weet hoe vaak we elkaar al niet tegen het lijf zijn gelopen zonder het te weten Oh, ik zie nu dat je er niet meer woont. Ik eigenlijk ook niet, maar af en toe verblijf ik er een paar dagen.Ja, Rotterdam heeft de mooiste skyline van Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Haha, al dat bargoens (en ook dialecten) vind ik leuk!Vie voor mij mag er zelfs een blaadje sla en een schijfje tomaat op die croissant met kaas! Yammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Lekker Vie!VM, jij bent nu wel je auto kwijt, ik had in eerdere berichten begrepen dat je behoorlijk afgelegen woont, kan je dit wel oplossen zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik heb nog een klein autootje waar ik boodschappen enzo mee kan doen. Kids brengen kan met de fiets als het niet regent.Verder moet ie maar zorgen dat ik zo snel mogelijk weer een degelijkeauto heb!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Vie, Heb pas een rondje gemaakt met de auto waar ik heb gewoond, naar school ben geweest, heel erg leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Trouwens,Ik vind Rotterdam, ook op cultureel vlak, veeeeeeeeeeel leuker en ook mooier dan Amsterdam!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 VM heb in een ver verleden ook eens zo'n geintje gehad met een vriendje, geen drank in het spel maar hij was een Engelsman en had niet door dat verkeer van rechts voorrang had, auto in de prak, zijn schuld dus geen betaling van verzekering, flink balen dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oeps Vlaamse, als je dat zegt krijg je ruzie straks met de Amsterdammers Het is een heel gedoe, zo te lezen, maar gelukkig heb jij nog een boodschappenwagentje.Oh, wat leuk Jacc. Ik heb laatst een fietsronde gedaan langs alle huizen in Rotterdam waar ik gewoond heb. Wat ik ook zo leuk vind, is dat er zoveel verandert. Loop je ergens en denk je, verrek, dat gebouw stond er toch vorige week nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Iets heel anders,Heeft er iemand van jullie al es gehoord van een laser behandeling om te stoppen met roken pro stop ofzo?Het zou iets nederlands zijn en werken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou Vie, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet meer terug zou willen naar waar ik ben opgegroeid en naar school ben geweest hoor, de school heeft nu een heel groot ijzeren hekwerk erom, er stonden nog net geen beveiligingsbeambten voor de deur... Ik praat nu over R'dam West, vlak bij Spangen dus dan weet je het wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 VM Ja, daar kan je ik een heleboel over vertellen! Heb het 2 keer gehad, heeft geen ****** geholpen bij mij, ik zou zeggen: doe het op eigen kracht! Ik weet niet of het alleen in NL is trouwens, misschien heet het bij jullie anders? Ik moet wel zeggen dat de eerste behandelingme een maand van het roken heeft afgehouden, tweede behandeling praat ik maar niet meer over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Jacc het is allemaal wel verhard, ja. Ik heb zo'n beetje vanaf mijn achttiende tot mijn 47ste in Rotterdam gewoond. In oud-west, daarna de Oranjeboomstraat, toen Crooswijk, Kralingen, en op het laatst Katendrecht. Toen ik daar ging wonen grapten sommigen, zogenaamd lollig: "Oh dan hebbie zeker een leuk kamertje met een heel groot raam hè? Whoehahahaha." Grrrrr!Ik ga even googlen op die laserbehandeling Vlaamse. (Hoeft niet meer, gezien Jacc haar antwoord.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,Ik dacht ik zal eens even de draad van gisteren lezen vóór dat ik een of andere *domme* opmerking maak.Maar dat is niet meer te doen zeg!Dus ik val er maar midden in.Overigens heb ik vaak problemen met dit forum als ik Firefox gebruik (niet belangrijk) ...... de antwoordknopzit dan linksonder ipv rechts en reageert niet.Wel even Drup beterschap wensen, gat in je hoofd? En niet zo klein begreep ik? Gevallen met de scoot?Bij ons zijn rijlessen verplicht als je er een krijgt, ze zijn bij jou wel erg laat.En Alf onder de blauwe plekken? Ook gevallen? Ik hoop niet met een borrel op, dat kan ik zo snel niet terugvinden.Verder lees ik véél goeie dingen!Stoppen met roken: nee, ik heb het zonder laser gedaan. Kan ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden