Spring naar bijdragen

zaterdag 22 mei


Houtje

Aanbevolen berichten

Zo, dat is een mooie bijkomstigheid van een jengelende kat buiten en een hoestende dochter binnen.

Een dagopening is lang geleden!

Ik heb dan wel niet door de duinen gewandeld, geen bami op, nog niet gezwommen, gesport of verbouwd,
maar ik ben er nog steeds en drink niet.

En dat ga ik vandaag ook niet doen.

Alleen vandaag!

Heb allemaal een fijne dag, en geniet van het prachtige weer, ik vind het een kadootje!

Met mij alles goed, ben op controle geweest in het ziekenhuis en moet nog 6 weken rustig aan doen.
Voor mij een crime, maar mijn vreselijke zenuwpijn is weg, dus ik red dat wel.

Ik zou willen zeggen Ga Goed maar dat is van Adam dus ik zeg.........

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 440
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee Houtmevrout, dat is leuk dat jij de dag opent, en goed om te lezen dat het goed met je gaat.
Ja lekker hè, dat mooie weder.
Ik heb ook nog geen duinwandeling gedaan hoor, want ben een paar dagen in Rotjeknor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Houtje, goedemorgen...

Blij om te lezen dat het stukje met beetje weer beter met je gaat en dat die rottige pijn weg is.. Mag je nu wel wel weer een beetje meer doen of is alles nog steeds beperkt tot een paar uurtjes per dag?

Ik was er ook al vroeg bij, werd wakker van al die luilak kinderen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Houtje ,vie
Nu ben ik er es vroeg bij, rustig alleen (iedereen slaapt nog hier) en nu is er niemand!

Blij voor je Houtje dat de ingreep geslaagd is, zo zie hè, de Belgen zijn zo slecht nog niet! ;)

Vie :heart:

Hoi ook Jacc (zag pas later dat jij der ook was)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacc,
De rust is min of meer weder gekeerd.

Iedereen is weer min of meer gekalmeerd. S. zal het voorlopig met de fiets moeten doen.
Nu nog afwachten wat de kosten gaan zijn. Verzekering betaald natuurlijk niks!
Tja dan moet ie maar extra gaan werken! Eigen schuld dikke bult.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh Jacc, weet je dat ik dat niet eens wist, dat jij een Jottujdamse bent?
Meid wie weet hoe vaak we elkaar al niet tegen het lijf zijn gelopen zonder het te weten :)
Oh, ik zie nu dat je er niet meer woont. Ik eigenlijk ook niet, maar af en toe verblijf ik er een paar dagen.
Ja, Rotterdam heeft de mooiste skyline van Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een klein autootje waar ik boodschappen enzo mee kan doen. Kids brengen kan met de fiets als het niet regent.

Verder moet ie maar zorgen dat ik zo snel mogelijk weer een degelijkeauto heb!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM heb in een ver verleden ook eens zo'n geintje gehad met een vriendje, geen drank in het spel maar hij was een Engelsman en had niet door dat verkeer van rechts voorrang had, auto in de prak, zijn schuld dus geen betaling van verzekering, flink balen dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps Vlaamse, als je dat zegt krijg je ruzie straks met de Amsterdammers ;)
Het is een heel gedoe, zo te lezen, maar gelukkig heb jij nog een boodschappenwagentje.

Oh, wat leuk Jacc. Ik heb laatst een fietsronde gedaan langs alle huizen in Rotterdam waar ik gewoond heb. Wat ik ook zo leuk vind, is dat er zoveel verandert. Loop je ergens en denk je, verrek, dat gebouw stond er toch vorige week nog niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Vie, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet meer terug zou willen naar waar ik ben opgegroeid en naar school ben geweest hoor, de school heeft nu een heel groot ijzeren hekwerk erom, er stonden nog net geen beveiligingsbeambten voor de deur... Ik praat nu over R'dam West, vlak bij Spangen dus dan weet je het wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM Ja, daar kan je ik een heleboel over vertellen!

Heb het 2 keer gehad, heeft geen ****** geholpen bij mij, ik zou zeggen: doe het op eigen kracht! Ik weet niet of het alleen in NL is trouwens, misschien heet het bij jullie anders? Ik moet wel zeggen dat de eerste behandelingme een maand van het roken heeft afgehouden, tweede behandeling praat ik maar niet meer over....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacc het is allemaal wel verhard, ja. Ik heb zo'n beetje vanaf mijn achttiende tot mijn 47ste in Rotterdam gewoond. In oud-west, daarna de Oranjeboomstraat, toen Crooswijk, Kralingen, en op het laatst Katendrecht. Toen ik daar ging wonen grapten sommigen, zogenaamd lollig: "Oh dan hebbie zeker een leuk kamertje met een heel groot raam hè? Whoehahahaha." Grrrrr!

Ik ga even googlen op die laserbehandeling Vlaamse. (Hoeft niet meer, gezien Jacc haar antwoord.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,

Ik dacht ik zal eens even de draad van gisteren lezen vóór dat ik een of andere *domme* opmerking maak.
Maar dat is niet meer te doen zeg!

Dus ik val er maar midden in.

Overigens heb ik vaak problemen met dit forum als ik Firefox gebruik (niet belangrijk) ...... de antwoordknop
zit dan linksonder ipv rechts en reageert niet.

Wel even Drup beterschap wensen, gat in je hoofd? En niet zo klein begreep ik? Gevallen met de scoot?
Bij ons zijn rijlessen verplicht als je er een krijgt, ze zijn bij jou wel erg laat.

En Alf onder de blauwe plekken? Ook gevallen? Ik hoop niet met een borrel op, dat kan ik zo snel niet terug
vinden.

Verder lees ik véél goeie dingen!

Stoppen met roken: nee, ik heb het zonder laser gedaan. Kan ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...