dhen Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Het is hier natuurlijk bewolkt, jullie hebben de zon even geleend (mag hoor ), vandaag heet st. Pnevma dag, zo'n woord waar ik m'n tong over breek. Lekker gewerkt vanochtend; het liep soepeltjes en zo ff bijslapen, het was een kort nachtje. Een ochtend met de opkomende zon en de tig vogels met hun ochtendconcert blijft de hele dag wel wat in m'n hoofd zweven. Het is niet te pakken; het dwarrelt gewoon, net als genieten, dat kan je niet vastpakken, in een potje stoppen. Tsss al dat jagen op genot voordat ik het weet wordt de jager zijn eigen prooi; hap weg ff eten en slapen; doeizwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Allo allo allemaal,Ga lekker de tuin in maar wilde me eerst ff melden. Een prachtige Pinksterdag maar ook een dag om dankbaar te zijn vind ik voor mezelf. Gisteren die mooie bloemen, vanochtend belde bevriende HA hoe het ging met mijn hoofd. Knudde maar hij stond wel binnen een half uur op de stoep. Soms moeilijk als je huisarts een vriend van je is maar ook soms makkelijk hahaha. Een andere vriend belde net dat hij met vanalles bezig is om me weer naar Brabant te halen. Ondertussen staat de pepperoniesoep te pruttelen (zet het wel op het draadje), diertjes tevreden en geen cent schuld. Ondanks dat ik me soms verdrietig voel over mijn handicap ben ik ook weer heel blij met deze positieve dingen. Daarom wil ik lekker ff de tuin in om te genieten van de mooie en fijne dingen die er ook zijn al zie ik ze niet altijd of voel ik dat niet zo. Maar ze zijn er wel en voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Emmaroos dat heb ik ook, moeite met ontspannen. Ben ik eigenlijk bijna nooit, ontspannen, dus. Ook zo'n ontzettend bezig hoofd, dat jaagt maar door allemaal. En op een of andere manier reageert mijn lichaam daar op met gespannen spieren en een te hoge ademhaling.Maar alle beetjes helpen, en ik vind wel dat ypga helpt. In ieder geval om de ademhaling weer wat te reguleren en de spieren los te krijgen.Fijn dat je je vandaag wel prettig voelt Drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 bolletje mijn kat is een maand of 7-8 is dat de normale leeftijd waarop ze wisselen?ben zelf ook aan het "wisselen" beet net een kies doormidden,en kan vrijdag pas bij de tandarts terecht,als dat maar goed gaat!voorlopig maar even flink spoelen,geen paniek niet met drank,maar met mondwater,misschien helpt hetom verdere ellende te voorkomen.nog 10 min. en dan barst de hel hier los,vanmorgen waren het klassieke auto's,maar straks begint het echte werk,dus hup op de scoot langs de file,en naar het strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Em. Wat ben je toch een scheetje hé. Heb je nu zelf weer het gevoel dat je een beetje uitgeslapen bent? Het gaat geloof ik weer een stukje beter met je hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Druppie houd dat gevoel maar lekker vast hoor meis. Heerlijk dat je zo kunt genieten. Ik gun het je van harte.Saillor ja hoor. Katten wisselen zo tussen de 6-8 mnd. Bij honden kun je dat zien want dan laten ze hun oren hangen maar bij een kat is dat moeilijker. Toch ff in de gate houden of er geen ontsteking zit. Dat is heel makkelijk te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ja hoor Bolletje, ik voel me nu goed.Heb met Theo ook gesprekken gehad over mijn werk en moet proberen om te accepteren dat het lange tijd gaat duren. Ik heb mijn hart gelucht bij de arbeidsdeskundige en dat lucht echt op.Nu denk ik, nou als zij het zo willen....best...dan blijf ik voorlopig wel thuis en wacht de test wel af.ik vermaak me wel. Het zij zo.Soms zal ik het best nog moeilijk hebben maar dat hoort erbij dan.Volgende week weer naar koor en ook voorzichtig weer beginnen met de sportschool.Ook wil ik de Griekse les weer even oppakken, heb ik hier thuis liggen.Mar ik zie het allemaal wel. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Fruitvlieg zie je ingelogd. Hoe gaat het nu met je? Of vind je het vervelend dat ik het hier vraag? PB is ook kee en geen antwoord kan ik ook begrijpen maar ben erg benieuwd hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik geef het opEven snel nog wat eten en dan kruip ik mn bed inEven opnieuw opstartenEn met mn goede been opstaan straksToedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Fruitvlieg fijn te lezen Ja het is vallen en opstaan maar het belangrijkste is het weer opstaan en er weer sterker uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Wat een zomertje vandaag.Jullie moesten me eens kunnen zien.Stretcher, tijdschriften, kaasplankje, kan citroenranja, laptoppie en bakken maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Zo is dat Marieke.Veel plezier met fietsen, tis er heerlijk weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hee Emmaroos, een gekke associatie, maar over liedjes gesproken, ik moet bij jouw berichtje denken aan"De glimlach van een kindDoet je beseffen dat je leeftHet leven is de moeite waard...."Erg hè? Oh en wat ik van die Alberti's ook zo erg vond, was; "Niemand laat zijn eigen kind alleen". En toch kreeg ik daar tot mijn grote ergernis steeds tranen van in mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 de glimlach van een kind is gedraaid op de uitvaart van ons babybuurmeisje en dan denk je daar altijd aan. Dat is altijd zo met muziek.Waar ik geen droge ogen bij kan houden is het lied Dochters van Marco Borsato. Ik wilde het zelfs gaan zingen op de bruiloft straks van mijn dochter maar hou het niet droog denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Oh wat leuk Marieke, dat jij dat herkent. Ogottegot, Ketelbinkie."Toen hadde we een kleine jongeAs ketelbink bij ons an boord....Die van ze moederrrr aan de kaaade"..."oh jemig!Ja ik begrijp dat je daar op een gegeven moment dan wel immuun voor wordt.Ik heb het nog steeds met een liedje van 10000 Maniacs, "What's the matter here" over een jongetje dat mishandeld wordt. Ik kan dat echt niet zingen zonder een brok in mijn keel.Ja daar ga ik weer, alleen het denken aan die tekst al.Ja Emmaroos, het is natuurlijk wel heel mooi. Misschien is het een tip, zoals Marieke zegt, om het van te voren heel vaak in te zingen, zodat je het droog kan zingen. Wat een gekke opmerking eigenlijk, in het kader van dit forum, maar je snapt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 En nu ik er toch ben (ja ik zit nog steeds te wachten op die ontstopper, terwijl de halve wereld op het strand zit natuurlijk, maar ik vind het ook leuk om met jullie te praten ondertussen), ik heb jarenlang niet gehuild. Als kind al kreeg ik op mijn kop als ik huilde.En ik weet niet wat het is, de laatste dagen. Of het nou door de therapie komt, of wat, dat er van alles los komt, maar ik schiet bij van alles in jankstand. Niet erg hoor, alleen maar een beetje verbazend.Jawel Dar, hallo trouwens, de sambal zit in een potje en ik heb er alvast een likje van genomen, op een boterham met kaas. Lekker!Heel aparte sambal, zo koop je het in de winkel niet.En ja, een zakje madame Jeanette-pepertjes en die zijn verdraaid heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Zo alvast een grote kop pepperoniesoep genomen dus nu een druipneus in de zon want doggy moet uit. Naja val toch wel op met dat dagverband om mijn koppie hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ja maar Dar, wanneer ga jij dan op het strand zitten? Als het vriest? Nee ik weet een plekje bij Ouddorp, daar heb je een onafzienbaar strand en je ziet er werkelijk haast geen mens. Zomer en winter niet. Dat komt waarschijnlijk omdat je eerst een half uur door de duinen moet drussen voordat je er bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik vind dat juist zalig Dar. De zon die al je knoken grondig verwarmt, het geluid van de golven, een boot die langsvaart, en zomaar wat voor je uit mijmeren. Af en toe sla je eens een blik op het boek dat je voor alle zekerheid had meegenomen, en je graaft je flesje sap uit de kuil waar je het ingestopt had zodat het koel blijft. En geen hond, geen mens in de buurt, alleen af en toe een irritante zandvlo.Schelpen zoeken om even de benen te strekken.Maar ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Hutje mutje op Scheveningen bij wijze van spreken lijkt me echt een gruwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 ">http://www.youtube.com/watch?v=47Wm_IAu_yMHmm, volgens mij werkt dit niet, maar mochten jullie benieuwd zijn google dan een op Natalie Merchant (10000 Maniacs) op het nummer what's the matter here.Het werkt wel. Thanks Dar, voor je tip een paar weken geleden. Zie je wel, heel langzaam zie ik het licht! We nemen dus best iets van elkaar aan, ook al gaat het niet in 1 keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hoi, heb even pauze.Alles okee hier?Heb in 2,5 uur een thriller uitgelezen (spannend!)Ondertussen de was gedaan en de afwas laten draaien. Nu nog opruimen/ophangen enz.Was toch wel lekker in de warmte van de zon, onder de parasol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hoe kom je daar nou bij Dar, dat je iets verkeerds hebt gezegd.Ik mag je ontzettend graag lezen.Hoop dat je er nog bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Neeeeee! Meid hoe kom je er op, Dar.Het is gewoon even wat stillekens.Ik heb net even de was opgehangen, en een telefoontje gekregen van de ontstopman dat hij pas om zeven uur komt (daar gaat mijn avondeten op het platteland) en verder loer ik zo af en toe even hier.Maar ik vind jouw bijdragen altijd prettig en waardevol en echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hallo medefrummers,Alles goed? Heb weinig bijgelezen de laatste dagen. Heb t erg druk. Vooral de tuin aanleg gaat veel tijd inzitten. Daarnaast gisteren naar een festival met Muzikant mee geweest en vanmorgen om 5.00 uur thuisgekomen. Ben een beetje brak nu.Nee, ik heb niet gedronken tenminste als je cola en malt-bier niet meerekend.Ga het steeds leuker vinden zonder alcohol uitgaan. Vooral als mensen die je maar enkele keren per jaar tegenkomt je weer complimenteren met dat je niet drinkt . Voelt goed. Een kennis liet zich ontvallen. Ik ben trots op je kon ik het maar. Zo zie je dat er meer mensen mee worstelen. Ik vind diegenen die zich laveloos zuipen ook niet erg plezierig meer en kijk ik anders tegenaan.Je ziet ik ben nooit te oud om te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Dikke pluim voor Dees:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden