druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ik ga ook nog ff de zon in want das lekker warm met dat verband om mijn kop en vandaag zes weken maar nog niet dicht. Naja had allemaal veel erger kunnen zijn en morgen gaat de HA het weer voorzichtig openmaken dus hoop weer dat het dan beter gaat. Huppeltrutje moet ook nog uit en dan zal het wel tijd zijn voor jankuurtje (kleine huis) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Goedemoddag allemaal,allereerst Ekstertje, van harte met je drie maanden:musicnote:Tasseke, toch petje af voor je hoor. Wat een vervelende situatie zeg!En Kore en Meshie van harte welkom bij ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 eveneens goedemoddag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ha, die Dar.Wij zitten weer binnen, zon is weg en het is fris.Wel buiten koffie gedronken vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ja doe dat maar even Dar, ik denk dat het straks nog opklaart misschien hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Het gaat op dit moment goed Dar, heb alles weer eens kunnen relativeren.Toch mooi dat ik dat iedere keer maar weer kan.Ben wel oud geworden de laatste twee maanden, Theo maakte net een foto van mij in de tuin, jeetjemina wat zorgen en verdriet je een ouwe kop kunnen geven.Hoop maar dat dat nog bijtrekt want het is niet leuk om naar te kijken, bah, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hoi, ik kom even kort binnen wippen.Jammer hè Em, dat het hier weer zo is dichtgetrokken?Ik heb nog niet terug gelezen. Later. Ga nu wat anders doen.Welkom voor de 2 nieuwelingen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Goeie middag Dar, Niwi en Emmetje.Ja soms heb je dat hé? Dan heben ze een foto gemaakt en dan denk je "Ja maar dat ben ik niet".Maar als je weer een tijdje lekker in je velletje voelt, trekt dat wel bij hoor. Van de andere kant denk ik wel eens, mensen mogen zien dat ik geknokt heb in m'n leven. Het straalt ook iets moois uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Druppie ben je al iets op geschoten met het zoeken naar een ander huis? Of is dat, nu met je bolletje een beetje op de lange baan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Inderdaad heel erg jammer Cathy maar het knapt ietsjes op nu.Ja Bolletje, daar heb je ook gelijk in, ik vind oude mensen met hun getekende gezichten ook mooi, daar zit een heel levensverhaal uit te lezen, denk ik dan altijd.Maar goed, het is ook roofbouw geweest he, drinken en roken, daar word je niet mooier op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Bolleke ik sta nu ingeschreven bij Vik en direct wonen voor Brabant. Is zeker niet van de lange baan maar eerst deze toko nog weg. Omdat de verkoop al in een ver stadium is adviseerde de makelaar me alvast in te laten schrijven daar. Toen ik ging googlen vond ik meer als honderd makelaars en zoek dan de juiste maar vandaar dat ik jou en vriend vroeg om hulp hierin want ben er te lang weg. Elke makelaar vraagt ca. 35 euro inschrijfkosten en ca. 150 euro bemiddelingsko0sten en dat ga ik niet meer als honderd keren doen voor iets wat ik nog niet heb want dan komt de rest nog. Ben gewoon een tikje verdwaald in makelaarsland maar zal er wel komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ja leuk Niwi die woordspeling of eigelijk de haast van het tikken. Moddag ook weer een goeie. Tijd geleden ging iemand een blikje om ipv een blokje en dan net hier. Slap gelegen van de lach en Patatteke houd hem erin. Gewoon de haast van het typen maar kan heel grappig zijn of je begrijpt er geen bal van. Ach een spontane lach is altijd leuk zolang het maar niet uitlachen wordt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Druppie, dus dan wil je hier een ander huis kopen? Want anders kun je je toch in laten schrijven bij een wonigbouwvereniging? Misschien zou je ook eens kunnen kijken op internet bij het Brabants dagblad, het Gemers dagblad, het Udensdagblad enz. afd. huizen kopen. Daar kun je toch ook zien wat er zoal te koop is? Ik weet dat in Helmond de huizen relatief goedkoop zijn.Maar ik blijf kijken hoor. P.b. me nog ff in welke prijsklasse je wilt kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ik heb dat ook, EmmaDe pijn en het intense verdriet zijn nog op mn gezicht af te lezen. Ook als ik het idee heb dat ik ontspannen glimlach. Met de privéles werken we aan mn expressie en om te oefenen zit ik model voor mn vriendin-fotograaf. Niet zo charmand voor een optreden zo'n bezorgd gezicht...... quote: Originally posted by: EmmaroosHet gaat op dit moment goed Dar, heb alles weer eens kunnen relativeren. Toch mooi dat ik dat iedere keer maar weer kan. Ben wel oud geworden de laatste twee maanden, Theo maakte net een foto van mij in de tuin, jeetjemina wat zorgen en verdriet je een ouwe kop kunnen geven. Hoop maar dat dat nog bijtrekt want het is niet leuk om naar te kijken, bah, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ik ga even naar de gele supermarkt want die is om 16.00 uur open. Ik zal me netjes gedragen tijdens het boodschappen doen. Hand op de knip dus ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 ja, erg is dat he Woman, nou heel veel water drinken is ook goed voor de huid en natuurlijk fruit.Maskertjes en scrubs, ik zal mijn best eens doen de komende tijd.heb me ook wel erg verwaarloosd met al die klussen en dan die zorgen erbij, brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Dank lieve Dar dat je het vraagt. Ja het gaat wel. Heb straks Jos gebeld en daarna is het weer een beetje naadje pet.Moe, en verdrietig. Ken je het gevoel dat je vaak moet zuchten en dat je maag en buik schud? Net of je uren gehuild hebt?Maar ik heb in ieder geval Jos duidelijk gemaakt dat ik voorlopig niet kom. Eerst zelf maar eens opknappen. En dat moet hij maar accepteren. Ik ben hem helemaal niets schuldig en hij zal moeten leren dat hij niet van mij afhankelijk is als hij zich niet goed voelt. Gisteren zij hij nog tegen Letty dat hij mij zo mist omdat ik hem altijd op kon beuren. Maar ik heb er zelf de kracht nu niet voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Fijn Isa, dat je zo geslaagd bent.Ik zit ook dringend op mijn vakantiegeld te wachten, naast een heleboel rekeningen die ik nog betalen moet, oa de vakantie, hoop ik dat er nog een ietiepietsie over blijft voor een leuke zomer outfit voor Theo en mij.Maar, zal niet veel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Bol, heb je wel fijn met Letty kunnen praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Bolleke heb geen binding meer meer Brabant omdat ik daar uitgeschreven ben dus niks woningbouw voor mij. De enigste manier om terug te komen is om in de vrije sector te gaan wonen of kopen. Met beide ben ik me aan het orienteren. Kopen lijkt wel te gaan maar wil dit liever niet. Huren kan makkelijk denk ik maar ze willen mijn inkomen zien en die is niet veel. Vergeten wordt even wat ik op de bank heb staan als mijn huis verkocht is dus kan makkelijk dacht ik.Gelijk heb je want beter is via pb maar deed het even zo in de hoop dat iemand ook nog wat tips heeft hier uit te komen. Het is toch van de zotte als ik straks meer als een ton fleuries op de bank heb dat ze tegen me zeggen dat mijn inkomen te laag is? Ja meis luxe problemen zijn er ook maar het lijkt erop dat het allemaal even erg is als je het niet op kan lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Em. Jazeker. Ze heeft me ook gezegd dat ik nu goed bezig ben. Ik ben altijd toch wat bang geweest dat zij het er niet mee eens was, maar het is het tegendeel. Dus dat gaf me een goed gevoel. voor jou hoor.Druppie ik heb je een p.b. gestuurd meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Daar ben ik echt blij om Bol:heart:Dar, gek is dat he, dat er zoveel emoties in een mens kunnen zitten die er normaal niet uitkomen.Ik schijn heel veel boosheid in mij te hebben. Nuchter komt dat er niet uit maar dronken wel, of dronken...onder invloed dan.Ik zie me nuchter echt niet tegen dozen aantrappen of tegen kussens, schaam me dood, ook als ik alleen ben of lach me slap om mezelf.Maar hoe het er dan wel uit moet komen is me een raadsel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Isa, klopt, ik sla mijn slag wel.Dar, ik ben ook zo'n huilebalk. Toen ik aan de AD zat, hoefde ik nergens om te huilen en nu....traaaaanen vaak. Het ergste vind ik dat als ik een gesprek op mijn werk heb met het hoofd dat ik dan moet huilen. Dan gaat het over mij, vind ik dingen onterecht enzo. Zoo labiel vind ik dat.het is dat ik alle emoties kwijt was, anders bleef ik mijn leven lang aan de AD.Ik vind huilen een teken van zwakte.Alleen voor mezelf. Iedereen mag huilen behalve ik.En dat heeft dan weer te maken met mijn verleden. Boosheid ook maar ook dat ik maar niet kan accepteren dat ik ben zoals ik ben en vooral, dat ik MAG zijn zoals ik ben. Ik leer wel maar oh oh oh wat duurt dat lang voordat ik eindelijk eens accepteer dat ik Emma ben met al mijn byzondere eigenschappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ik kan heel erg makkelijk huilen om een ander Dar, maar als het mijzelf betreft gaat dat moeilijker. Ik moet dan echt veel zelfmedelijden hebben om te kunnen huilen. Ja en waarom??? Want huilen is ook een emotie. Vroeger mocht ik niet huilen, moest flink zijn. Nu vraag ik me af waarom? En dan zijn wij nog vrouwen, maar mannen hebben het er vaak nog moeilijker mee. Maar het weg drukken van de emotie huilen wil ook vaak zeggen dat we er niet bij stil hoeven staan.We hebben zo geleerd om emoties weg te drukken hé? En juist alci's zijn zulke gevoelige mensen. Misschien juist daarom zou het een van de reden kunnen zijn waarom alki's drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Nee de Happie is de blauwe supermarkt. Nog een keer raden quote: Originally posted by: DarEen gele supermarkt..... dat is niet de Happie Ha, Isa, fijn dat je geslaagd bent. De winkels waren open in de stad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden