Yvonne Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Mupke, viel heel erg mee . Vond het van te voren heel eng.Maar tis gewoon een heerlijk en lief mens, ze begreep het gewoon goed. Zou het naar anderen veel moeilijker vinden om te vertellen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Balen Tasseke. Ja, je mag niet rijden zonder rijbewijs. Tuurlijk, wist jij ook wel. Maar wat dan?Ik zou woest zijn op degene die had zullen rijden en dus nuchter had moeten blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Tas, krijg je daar nog een gesprek over met iemand van de reclassering? Dan lijkt het me dat dit een aantekening wordt die niet zwaar zou moeten wegen gezien het feit dat jij eigenlijk een goede daad hebt verricht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 quote: Originally posted by: YvonneMupke, viel heel erg mee . Vond het van te voren heel eng.Maar tis gewoon een heerlijk en lief mens, ze begreep het gewoon goed. quote: Fijn voor je. Was ze niet shocked? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 mensen, jongste komt beneden, ik ga afsluiten, kom straks nog wel even langspiepen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 maakt alles veel simpler, opener in je relatie met haar, denk ik hé Yvonnenou ik ga hier eens serieus beginnen, werk roeptnog een fijne, zonnige dag allen:heart:PS voor ik het vergeet: Eks nen dikke proficiat met je 3m, ik zit nog maar in de helft van wat jij hebt verwezelijkt:)en hier dan een poging tot:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 nou ik moet volgende week weer heen, dus ik zal het zelf wel vertellen.dat is altijd beter dan gaan zitten afwachten totdat zij er zelf over begint.maar goed, ik heb de liefste ouders te wereldbehalve als er een borrel inzit.ik heb er moeite mee, A om zelf niet te drinken op dit soort feestjesB. om met al die zuipschuiten om te gaanmaar tja, drank is normaal in het leven, moet je jezelf dan opsluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Tasseke ik denk dat ik uit woede een taxi had gebeld op kosten van ouders. Maar weet ook niet goed hoe ik op zo'n moment gereageerd zou hebben. Zou dan in elk geval mijn grootste woede kwijt zijn want behalve de onkosten zouden ze dan ook de volgende dag de auto moeten gaan halen. Maja het is meer een principe kwestie en het was al niet makkelijk voor je om die hele avond niet te drinken dus dit was olie op heet vuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Yvonne toch vind ik je heel dapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Tasseke, ik las het hier zaterdag ook al, hoe moeilijk het toch is om er tussen te zitten op feestjes waar iedereen vrolijk aan de borrel is en je doet zelf niet mee. En dan doe je je best en krijg je dit! Wat zal je teleurgesteld geweest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 hahahaha drup,het was maar een ritje van 75 kilometer (anders had ik wel op de fiets gegaan)de taxi was dus geen oplossing, nou ja waarschijnlijk goedkoper dan de bekeuring.ik doe het ook niet meer, om 01.00 plofte ik al van de sinasal dat koolzuur, ik liep maar te boeren en te windenen dan moet je gaan zeuren "wanneer gaan we?"en dan toch nog tot 4.30 uur uithoudenen dan snapt nog niemand dat ik niet van feestjes houen dan...........heb ik ook nog de mooiste dag verslapen ok, de zeik vijf minuten zijn omboos zal ik nog wel even blijven maar laat ik deze mooie dag er niet door verpestenorde van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 en toch heb ik veel bewondering voor je, tasseke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Mupke,welkom trouwens!!Normaal vindt ik het niet zo erg, maar dan kan ik weg wanneer ik wilhet zal wel met onafhankelijkheid te maken hebbenik vindt het het ergste als ik iets moet vragen, wachten, alles op een andere manier doenen zeker als ik dan ook nog de zorg over anderen krijgmoet wel verzorgen maar luisteren ho maarhihihi, ik snap nu wel dat ze mij altijd een eigenwijs kreng noemdemaar tja, ook op dat zelfinzicht zit ik niet altijd te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 quote: Originally posted by: tassekehet zal wel met onafhankelijkheid te maken hebben ik vindt het het ergste als ik iets moet vragen, wachten, alles op een andere manier doen Dat klinkt voor mij heel bekend Tasseke. Ik ga even wat anders doen. Meld me later misschien nog even hier. Fijne dag jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 waarom niwi?omdat ik in tegenstelling tot de laatste keer nuchter reed??ok, lullig geintjeik zal nogmaals een poging wagen om te lezen.begreep ik het goed dat yvonne het heeft verteld tegen kindlief?dat vindt ik nu een strakke en positieve actie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 nee hoor, tasseke...omdat je ondanks alles toch volhoudt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Nou Tasseke dat snap ik heel goed en jij eigenlijk ook wel. Je ouders zaten lekker te pimpelen en we weten als alcie dat je dan lekker kan blijven plakken en er telkens nog eentje nemen. Let wel ik zeg dus niet dat ze alkies zijn maar het gedrag is wel heel herkenbaar. Prachtig is het dan helemaal als er een Bob is dus lekker blijven hangen en ondertussen zien ze niet meer hoe moeilijk het voor jou is. Ja die prent zullen ze dan maar op de koop toenemen maar jij hebt met reclassering te maken en je weet nooit hoe die lui reageren. Vind het echt heel naar voor je meid en die mooie verloren dag is niet erg als je maar zorgt dat er nog genoeg anderen voor je gaan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Niwi,ik heb het al eerder geschrevenmaar het stoppen met drinken was niet mijn eigen keuzepersoonlijk vond ik dat het allemaal wel meevielde rechter, pychiater en familie dachten daar anders over.nu ben ik twee jaar verder en nu zie ik pas in wat iedereen bedoeldedrinken is voor mij geen optie meergeef mij één borrel en ik sloop alles om mij heenhet blijft een wankel evenwicht, nog steeds niet stevigen dan is de keuze niet moeilijkik wil die ellende niet meermaar tja, ik ben twintig jaar bezig geweest om alles tot de grond toe af te brandendan kan je niet verwachten dat je in een korte tijd weer alles hebt opgebouwd.maar nu ben ik net zo volhardend in het niet drinken als twee jaar terug in het wel drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 het is daarom dat ik zeg dat ik veel bewondering voor je heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Tuurlijk drupals eerste begrijp ik het!er zijn trouwens maar heel weinig mensen die naar drie borrels kunnen stoppendat is ook wat vriendje alcohol met je doetna twee glazen vallen de remmingen weg, dan valt alles mee en is het lang leve de lolje wordt net zo egoistisch als vriendje alcohol.zo zie je maar.........het maakt inderdaad meer stuk dan je lief is.en ondertussen weet ik weer dat ik een communicatietraining moet doennee zeggen en voor jezelf opkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 thanks niwihet blijft moeilijk om complimenten in ontvangst te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 woohhwwwwde gordijnen heb ik open getrokken en de zon schijnt!!!ik ga eens met mijn dagboek buiten zitten en verzinnen hoe ik dit gesprek aangaheb de neiging om het te laten zittenmaar dan zit ik mijn rotgevoelens weer op te pottendat is ook niet de bedoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Goedemorgen allemaalWerd weer sip wakker vandaag, maar toen dacht ik hoho even, dat doen we niet nog een dag. Gister off day, vandaag weer beetje blij. Dus daar ga ik even een gewichtje aan hangen. Om te beginnen maar eens koffie, de hond uit en douchen bij de buren. En mn liefje een mail sturen. Vanaf zaterdag niets gehoord. Er is iets blijven hangen wat ik laatst zag op tevee, een interview met Seinfeld. Hij sprak de magische woorden dat je in de liefde geen accountant moet zijn. TELLEN ! Wat ik dus ook heel erg doe..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Lieve Tas,Compliment voor jou want je hebt de verantwoordelijkheid genomen om geen ongelukken te laten gebeuren met jezelf en met anderen, door zelf te rijden.Dat je daardoor nu een aantekening of zoiets krijgt is domme pech. Balen, maar je zult het moeten accepteren. En toch vind ik het tof dat je naar je eigen verantwoordelijkheidsgevoel hebt geluisterd.En voortaan A niet meer naar feestjes als je zelf geen vervoer hebt B niet meer naar feestjes als je zelf geen vervoer hebt(als het te ver is om te fietsen of niet met openbaar vervoer kan).Duidelijk toch Woman, jij kunt het heel goed leuk hebben met jezelf toch! Girlpower! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Verhip Meshie is nog steeds de weg kwijt naar ons.Allo, hier zitten we!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden