Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Trustuh aan allen, morgen weer vroeg aan het werk,groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 ik ga met Wing mee:Dtruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Mr. Smid, ik had een hele erge wijnbuik. Die is nu weg. Ik doe elke dag de buikrol. Ook geschikt voor mannen. Eerst 1xDan 2xRustig opbouwen. Nu doe ik sessies van 10. Liggend op de bank tijdens het zappen, quote: Originally posted by: smidWoman, Kunnen ze iets aanvangen met een bierbuik in de dansschool? Nu zit ik hier met een zichtbaar bewijs van mijn verleden Hoopte dat het wat zou minderen, maar na een week nog geen mm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hondje uit, Cold Feet kijken met een feestelijk toetje en dan lekker slaaaaaaapeeeeeeen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Voor iederen die gaat slapen, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Dit is pas zielig, ik ben hier helemaal alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 De vraag is nietWie ben ikDat is bekendMaar waar ontleen ikeigenwaarde aanZo niet bekenderDus is het de kunstNiet iets zogenaamdsanders te bedenkenDan hoe het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Wat een stilte op het forum!Gisteren ook al om deze tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Voor iedereen die van Slauerhoff houdt!!Ook ingesproken door Cees Noteboom!<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Dank Nien!How's the situationover there? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Slauerhoff situation Marjo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Prachtig he Nien, ik heb de cd, maar zo in het nederlands meelezen geeft een extra dimensie.De 2 linken komen bij hetzelfde uit. De versie van Cees Nooteboom: waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Heeey, Marjo ook weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Allez deze dan ook!<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Dat lijkt altijderger dan het isDrama huh!Keep it ccol meisje!Watch you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 He Foto!Kennelijk kom ik altijd terugHad je toneel gehad, via dochter?Nou ben ik weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Klopt Marjo, was een eenakter geregisseerd door mijn dochter.Zij is van beroep dramadocent, regisseur en actrice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Drama neuuuuuuuuuuuuu!1 realiteit!Niet de absolute!Gewoon mooi! Ook! Zonder meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Zonder meer!Geen verlangenGeen bereikenVerborgen in de meestonverwachte hoekenNo needFoto: Leuk!Slaap lekker mensjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Welterusten Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden