fotograaf Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Sweet dreams Em, kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Dank dank.De antibiotica zal het wel wat afremmen.Eerst moet de infectie weg, voor het boorwerk begint.Zal morgen een opiaat vragen. iets anders dan codeïne.Heb wat sterkers nodig!Emmaroor de ibuprofen remt de bètablokker af, in mijn geval.Morgen 13.50 naar de kaakchirurg, dus volhouden, er zit weinig anders op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Trusten, Kop in't kussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Soothe wat een ellende !Je mag om de 4 uur paracetamol nemen. Voor het slapen gaan 2 tabletten nemen. Misschien wel 3 ?En dan nog iets erbij, de codeine wellicht ?Misschien dat ze samen wel enig verlichting zorgen. Heb je nog iets zwaarders in huis, een pammetje ofzo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik ga afsluiten lieve mensenMorgen boiler dagJoepie - not....tot morgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hoi woman, hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Woman, Ik neem net twee paracetamol met codeïne in.Zal ik voor de nacht er twee pammetjes van 2 mg bij doen?Ik slaap toch. Dus wat suf geeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ja dat kan je best doen, Soothe. Het is nu juist beter als je suf bent. Onrust en niet slapen van de pijn wordt een hel vannacht. Even doen dus, dan slaap je lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nou, ik zou het wel weten Soothe, die pammetjes! Er wordt morgen toch niet gesneden, dus dat kan geen kwaad volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Het gaat niet zo goed, FotoWacht ik pak even een sigaretje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Woman Foto,Doe ik twee pammetjes erbij. Bedankt.Ik loop maar te vloeken, dat is ook niet helpend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nogmaals trusten. Sorry voor het geweeklaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ach......als het oplucht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Tijdens mijn nekbreuk nam ik om de 4 uur 2 paracetamol en 2 ibuprofen (600)Snachts nog een valium en een slaappil erbij. Maandenlang geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Gewoon doen Soothe, anders ben je morgen gebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 En nog een tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Geeft niet Soothe, probeer maar gauw te slapen, hopelijk voel je je morgenavond beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hitte is dominant aan pijn. Als het ondraaglijk wordt een washandje onder de hete kraan en op je wang leggen. Daar een droge hnddoek overheen Wel weer weg halen als het afkoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Soothe,Clazien uut Zalk adviseerde eens om verse peterselie in het oor aan de andere kant te doen.Waarschijnlijk irriteert dat zo dat het je aandacht van de pijn afleidt.Dus iets ter afleiding...? De TV is hier net uitgevallen, maar bij jou is het misschien een optie.Heb je geen ibuprofen of naproxen in huis? Werkt bij kiespijn vaak nog beter dan PCT.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 quote: Originally posted by: alaineSoothe,Clazien uut Zalk adviseerde eens om verse peterselie in het oor aan de andere kant te doen.Waarschijnlijk irriteert dat zo dat het je aandacht van de pijn afleidt.Hahaha, dan zeker ook nog het licht in de andere kamer aan laten? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik ga nu echt afsluiten. Val om. Het was me weer een dagje wel. Onrust over Loverman, spanning over en boiler en te intensief met de doedels geweest. Nu te moe. En dit gevoel is niet goed voor mij. Misschien dat ik ook eens een pammetje neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Soothe even serieus over dat washandje. Onder de hete kraan en natuurlijk wel een beetje af laten koelen. (de huid van je wang is gevoelig) op je wang leggen en direct een droge handdoek erover leggen. Weghalen als het afkoeld. Hitte is een ander gevoel dan pijn en is dominant. Daardoor werkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Soothe is weg. Ik hoop dat je een goede nacht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ga maar lekker slapen Woman, droom maar lekker van mannen in kilts. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Dank je foto, ik neem ook een pammetje en slaap morgen uit. dagdag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden