Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Win, Kan jou niet altijd volgen, maar je bericht van 19.48 uur was heel duidelijk. En mooi ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Isa Kate Rapilos welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hoi AR, leuk dat jij er ook weer bent.Ondertussen met van alles bezig, kom wellicht vanavond nog even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ha Wing!Eigenlijk is het heel duidelijk. Zie je, zegt mijn onderbewuste: dit wil je niet meer. Het is allemaal hetzelfde. Zoeken buiten jezelf. In dingen die zich uiteindelijk tegen je keren.Destructieve relaties. Vastzitten in afhankelijkheid.Mooi die parallel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 AR! Abbaman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 brrrrrrrr ............ drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Thanx lieve AR.Genoeg nu over mijn kop vandaag, zie morgen wel weer en het is niet zo om weer een draadje over wonden te openen hahaha. Maar dank voor het lieve medeleven allemaal en donderdag weet ik hopelijk meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hoi Albert,Goed te horen, dat je het druk hebt en goed met je gaat.Leuk, dat je nog even aan ons denkt.Druppie,Sterkte, met je hoofd,Wat zou de reden kunnen zijn, dat het zo slecht geneest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nog 16 dagen...Dan krijg ik de sleutel als het goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Net terug van de doedelsEerst gedansd, wat een pret zeg, daarna gezongen, nóg meer pret. Hoop echt dat het een blijvertje is dat zingen. Ze hebben een zangeres nodig en ik kon vanavond meteen meezingen met nummers die mij volledig onbekend zijn en de af en toe een mooie tweede stem pakken. Echt kicken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hoi Desi, je zegt dat P aan het flippen is.Als ik P was zou ik ook flippen. Een megaflip.Met partners flipten ook door mijn gezuip.Erger nog ik werd op straat gezet.Dat zou zomaar kunnen gebeuren. Ik vind dat het besef,dat flippende P eens zou kunnen vertrekken, wat dieperzou moeten inzinken.Dan is Desi alleen en kan ze zich pas echt te gronde richten.Dus prijs je gelukkig dat P slechts flipt.Je zus is er niet meer, dat is een triest gegeven.Maar daarvoor dronk je ook.Het overlijden van je zus is niet de reden.De reden is dat je wil drinken, niets meer en niets minder.Volgende keer overlijdt er een lieve neef of nicht enhet drinken krijgt opnieuw een legitiem karakter.Desi, kappen met die bende. Of zoek hulp.Eerdaags is P echt weg. Dus misschien dat het flippen enig efect heeft.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goedenavond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Rapilos het gat is gewoon te groot om snel te genenzen.Hoi Soothe, hoe gaat het met de verhuisplannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 'n avond FlipFlip doet niet wat nodig isDat kan ook niet wellichtDesi Wieg je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Druppeltje:present:Alleen de idee, maakt me al moe.PfffffffWat een gedoe, zou Adam zeggen.Het is aan het inzinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hey allen bedankt voor jullie fijne reacties!Het is weer een stapje verder..beetje beangstigend maar ook weer een nieuw tijdperk..Desi alweer weg? Kom op meid..raap jezelf bij elkaar. Je kan het heus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Wing,Ja, ik ben echt aan het afstrepen.Trouwens, wat ga je nu doen dan?Ook onder de prijs werken?Drup,Ik snap 'm, waardeloos zeg zo'n groot gat.Soothe,Alhoewel je verhaal over Desi misschien hard overkomt, sluit ik me toch bij je aan.Desi,Hoop heel erg dat het nog goed met jullie komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Rapilos, het is niet hard hoor.Meer de realiteit wat scherp aanzetten.Misschien dat het een beetje helpt.Je weet maar nooit.Rapilos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 wat bedoel je precies Marjo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Dienen Tactive is toch een aardig persoon hé Ik vind hem of haar een schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Komt Kee Soothe, genoeg helpers hier. Ja Adam zal al meteen pff zeggen als hij zijn veters moet strikken hahaha. Nee dat is gemeen want hij is er niet maar hem kennende kan hij er wel tegen. Wel wat actie hoor want heb al 6 weken een wit lint in mijn haar. Als ik kan helpen dan weet je me te vinden. Lijkt me super zoiets hier mee te maken want al vaker vonden mensen de liefde hier en blijf dat vreselijk mooi vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Slaaptijd hier..mooie dromen aan wie mooie dromen wenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Oh, ik doelde opde geflipteEn de strenge doch.. meesterNiet Flippa En laten we zacht zijnvoor elkaar, voor onszelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Duidelijk nietPoor Flip..Love Flip too Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hoi hoi, eigenlijk wilde ik al gaan slapen, maar ik kènnie slapen.Die mooie dromen komen er wel hoor Fleur, en ook voor nachtmerries ben ik niet zo bang.Nog maar twee weken Rapilos, en dan je sleutels. Spannend!Dat Desi uitgelogd is, is misschien wel een heel goed teken. Misschien is ze wel naar bedje toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden