fleurtje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik ben zooooooooooooooo goed!! .Dank je wel dames dank je welAlleen nu gooien ze met termen naar mijn hoofd waar ik toeten en fluiten van begrijp .Dus binnenkort mogen jullie allemaal naar Wilrijk komen, helpen verbouwen . Niet echt want al mijn centen zijn op Waarom is deesje droevig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Euh Vie?? Ik heb niets uitgevonden en hoef ook niet op woorden genomen te worden die ik niet heb uitgesproken dank je wel.Btw ben een beetje euforisch nu, totaal niet dronken en jij staat eerlijk gezegd mijn stemming een beetje in de weg met zo uit het niets mij over één kam te scheren met iemand die het blijkbaar op het moment wel zwaar heeft. Man toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Fleur: van harte gefeliciteerd meid!Poeh, wat spannend was dat hè, om te moeten wachten hoe of dat jouw bod uit zou pakken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ola Fleur, wat heerlijk , en wat snel... en best wel een beetje eng nu het opeens zover is???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Heb het idee dat Vie het verkeerd gelezen heeft misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Maar Fleur, vertel , wat voor huisje is het????En over hoe lang gaat het allemaal gebeuren ongeveer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nee Dees, drank is echt NIET belangrijk.Belangrijk is het om te leren dat je situaties aan kunt zonder drank.Je maakt het je zelf nu moeilijker dan het is.Ik vind het heel jammer dat het nog zo gaat.....Maar kom, ik heb een hekel aan preken.Klaar nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Doodseng Stom hé maar echt waar...zo een grote stap en heb ze half gemaakt. Maar komt uiteindelijk wel goed hé?Man kan ik soms zo een twijfelaar zijn Maar het kriebelt ook wel overal!! Moet alleen nog héél veel in gebeuren en centjes heb ik niet meer na de aankoop maar hé rome is ook niet op één dag gebouwd hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Fleur en wanneer ga je daar wonen? Vertel eens iets over dat huis? Zal je miisschien al gedaan hebben maar dan heb ik het niet gelezen. Als het een echt Belgisch huisje is, is het altijd mooi. Ben een paar x door België gereden en zou er zo willen wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik zou de link hierop zetten maar weet niet goed hoe het moet..Kan ik die gewoon naar hier kopiëren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Rustig aan maar hoor Fleur, Kan me indenken dat alles opeens heel erg op je af komt. En inderdaad : je hebt alle tijd om aan de slag te gaan stukje bij beetje. Beginnen bij het belangrijkste. En telkens als je wat geld over hebt een nieuwe pot verf of rol behang.Voornaamste is dat je bod is aanvaard, nog belangrijker: Je hebt dit helemaal zelf gedaan.Petje af Fleur:present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 gewoon proberen kopieren hoor. ben ook zo nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 hihhi, borretje.... volgens mij woon je vlak bij mij...... dus honderden kms bij fleur vandaan..... i Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Oh bolletje, het is maar een heel simpel en klein huis hoor maar het is in het centrum van Wilrijk en heb natuurlijk maar een beperkt budget als alleenstaande ouder.Het is niet mijn droomhuis maar als ik daar nog op moest wachten zou het nog eeuwen duren en zou ik met mijn leeftijd vast niet meer kunnen lenen.Dus klein en knus en het belangrijkste van al!!! Een klein tuintje...eindelijk buiten kunnen zitten!! Zalig..*link verwijderd door de moderator* 'Btw ik heb het voor 120 000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goh Fleur das niet duur zeg. En met een tuintje? Hoe groot is dat? En heb je nu dieren? Want die zou je dan wel kunnen houden. Een paar kippeltjes voor de eitjes? Een kat voor de muizen buiten? Heerlijk hoor. Och klein kan zo ontzettend mooi zijn, en zo warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Moet jullie terug ff laten...Moets het gewoon ff laten weten..op het werk hé. Mag niet spelen op het werk Tot laters!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Fleur mijn excuses, ik heb het verkeerd gelezen. Ik was nog even teveel in het verhaal van Desi bezig.Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe huisje. Plus tuintje, wat leuk zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Tante Vietje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Niet erg Vie...schrok gewoon even dus sorry voor mijn harde noot terug Ach kippetjes gaan er niet ik gaan denk ik. De tuin is helemaa zo groot niet maar een poes? Zie ikke wel zitten..Echt weg nu..krijgen jullie de link open? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Fleur, helemaal leuk. volgens mij heb je nu helemaal geen geduld meer, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ja, heb alles bekeken, Lieve meid, als de boel eenmaal lekker leeg is ... jij en dochterlief er in .... paar potten witsel, kwasten maar. en daarna lekker aan de slag in je tuintje..... komt helemaal goed, hartstikke leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Het is nu wat vol en druk ingericht, maar heerlijk huuske zeg... meid wat een fijn vooruitzicht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 ZoNet terug van de doedelzakkenpretZoals verwacht ging het gepaard met een hoop drank. Gelukkig had ik een groen pilletje in mn kielzog, dus geen last van trek en het was hartstikke gezellig. Zojuist een mailtje gestuurd naar Loveman. Mn teleurstelling uitgesproken en nog wat leuks erin gezet. Beter dan gaan zitten bokken en mokken. Nu wat eten, en even slapen. vanavond weer 2x doedelzakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Heb filmpjes gemaakt vanmiddag. Zit te denken of ik dat hier op kan plaatsen. Ik sta er zelf niet op en het is en optreden, ik ga de filmpjes ook op you tube zetten. Even over nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Heu??? Waar zien jullie die link van Fleurtje?????? Kijk ik weer eens niet goed dan?Aangepast. Inderdaad ik kijk weer eens niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden