smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Jihoe!!!!Jammer dat zo'n docu dan weer zo laat is hè?Voor mij althans... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Jaja, voor de slapelozen onder ons..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 So wie zo snap ik drinken overdag niet zo goed. Ook als ik dat hier op het forum wel eens hoor.Denk ik Jeghh... ik zou dr geen zin in hebben.Héééél nu en dan voor een middagdutje aan; gelukkig staat het me meestal tegen.De tip van Alaine ging om airavab reib, 0.00 %. In huis gehaald dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ja tuurlijk, de slapelozen moeten zéker kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Taa-ti-tie-too..Hij leeft nog!Vertel maar gewoonIn plaats van ons zoin spanning te laten zittenMr. Soothe..Gaat 't een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoi B)Tegen zessen thuis en eerst de hond uit.Gemangeld en veel pijn, maar andere pijn.Dank voor de reacties.Spuiten en geboor in mijn kaakbeen en hechtingen.Hogere dosis codeïne en mondspoeling. Even niet poetsen.Over twee a drie weken komt het echte werk.Dit was slechts om de pijn weg te nemen.De onstoken kanaalwortelpunten, worden volgende keer afgeknipt. (Apexresectie)Dus er volgt nog wat boor en knipwerk.Dus de bron zit er nog. Het abces is weggehaald.Een soort hamstertje ben ik nu.Het was een lief doktertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Soothe hoe gaat hetviel het een beetje mee?(ben nog niet bijgelezen hoor, als je t al verteld hebtdan lees ik t zo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Dat was caro Womanzelfde icoontjeandere vragen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Okee SootheTnx voor de up-dateJe lijkt me een koele kikker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik heb je gescrolled Scoothe,ik kan niet tegen die beschrijving, lig ik hier straks onder mn pc, flauwgevallenIk ben blij dat je nog kan typen in ieder geval:DVie: geef m van jetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Witte het is niet bloederig hoor je kunt het gewoon lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 coole kicker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Het duurde erg lang, omdat ik eerst zes joekels van Amoxycilline in moest nemen en een uur wachten.Dat als profylacse.Altijd moet ik dat slikken met bloederige ingrepen.Ook bij een mondhygieniste.Door de ietwat lekkende hartklep zou er bacterie groei aan de klep kunnen ontstaan,en dat is linke soep.( Endocarditis)En nu, over tot de orde van de avond.En liefdevolle groet.P.S, Dar, het gaat (een beetje)Een ander soort pijn. Niet de knagende, flitsende, schietendealles overheersende pijn.Het zou terug kunnen keren, omdat de oorzaak niet weg is.Dus duim maar dat het een maandje wegblijft.Dan volgt het echte werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Dank voor de liefdevolle input.Waar het forum al niet goed voor is.Ben best wel zielig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Witte? ben je d'r nog:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 joh Igor, pfff dit is me al teveel zulke story'sgaat mn fantasie vanzelf op de loop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Marjo:heart: Je zal het nog even met me moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Soothe is er niemand die je lekker kan vertroetelen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ja Igor en ze wilde komen.Maar dat gaat te ver.Ook zij moet rust hebben, morgen weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 krijg jij dan ook weer die gruwel gedachten van de schooltandarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ned. 3 20.30 uurvoor mensen met pubers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 nou dan maar een heel voorzichtig op je zere wang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 apart tandartsdraadje misschien???Tandarts draadje voor al uw gruwelijke verhalen, zoiets???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Witte, ik zie dat er ook KNO problemen zijn.Caro niet lekker.Carolina beterschap.Een KNO draadje, gaan we ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden