VM1 Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Je hebt gelijk Smid. Die paar glazen, ogf meer, helpen me alleen maar meer de put in op langere termijn. Ik zou zó balen als ik daar nu aan toe zijn geven!Hoever ben jij? Ongeveer gelijk gestart (of gestopt) met mij dacht ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Niwi, gij sloeber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoi Vie, je zegt het is een irritatie die ik kan loslaten. Maar als je een irritatie kan loslaten is het toch geen irritatie meer? Het kenmerk van een irritatie lijkt me nou net ; het niet kunnen loslaten van ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Mupke,Ik ben een beginneling.Het was zaterdag een week. Maar ik kijk al uit naar volgende zaterdag... quote: Originally posted by: MupkeJe hebt gelijk Smid. Die paar glazen, ogf meer, helpen me alleen maar meer de put in op langere termijn. Ik zou zó balen als ik daar nu aan toe zijn geven! Hoever ben jij? Ongeveer gelijk gestart (of gestopt) met mij dacht ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 ik ga even douchen, heb 2 muren en het plafond gesaust dus ik zit nu onder de spettertjes. en ik heb geen zin om vandaag die andere muren ook nog te doen.ik hoop alleen dat ik vanacht niet uit bed hoef met een slaapdronken kop, want alle spullen staan nu in de gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Oh, dan gaan we gelijk op Smid. Leuk, een bondgenoot. Nog geen al te grote moeite ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Dhendro, ik wilde Witte laten weten met mijn berichtje dat ik begreep wat ze bedoelde, en daarbij een voorbeeld geven van hoe ik het voel.En nu ga ik net zo doen als Dar:Zwaai zwaai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Jawel Mupke, soms komt dat eens op hé. Zeker savonds als we rustig in de zetel zitten. Toen was het de gewoonte dat ik de vraag stelde aan mijn vrouw: Lust jij ook iets? Steevast hetzelfde antwoord van haar:Kan je het weer niet laten?Heel zelden dronk ze iets mee, maar zij stopte na dat ene drankje...Ik rustig wachtend tot ze naar bed was en dan uit de teut verder zuipen.Nu ze weet dat ik gestopt ben durft ze waarschijnlijk zelf niets meer drinken. Maar ik heb gezegd dat zij daar niet voor moet opdraaien, dat ik me ook al die jaren niet heb ingehouden.Ja soms is de zin daar opeens, maar dan denk ik aan alle mensen van dit forum en weet dat ik niet alleen ben met het gevoel. Dan gaat het wel rap over.Als ik te hard op mijn tanden moet bijten...Dan haal ik ze eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik weet niet precies wat het probleem is Caro, maar iets met 't oor en uitjes begrijp ik?Hoop dat je snel weer ui-vrij door het leven kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Dat is handig Smid, uitneembare tandjes. Zover ben ik nog niet. Ohhhh, nu gebruik ik ook al verkleinwoordjes. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Jamaar Mupke,Het zijn er maar 2 hoor van die tanden. Ik haal ze uit omdat ze zoveel centjes gekost hebben...Als je dat stuk bijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Twee uitneembare tanden. waar zitten ze? Midden-voor?Hahaaaa, ik krijg beeld hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik heb een hekel aan het woord: vrouwtjeWordt nog wel eens gebruikt door mannen als ze over hun vrouw praten. Jane ik wil graag met hem latten. Ik weet bijna zeker dat hij er ook zo over denkt. We hebben allebei een paradijshuis, dus die gaan we zeker nog niet opgeven. Maar mijn punt blijft; heeft hij wel tijd voor een liefje ......dus dat ga ik hem vragen. Vindt hij vast niet erg als ik dat vraag. Voel me echt wel een stuk rustiger nu. Die boiler was een groot stresspunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Woman,Bij mijn weten heb ik dat woord nog niet gebruikt. Het is een ferme madam, kunt dan moeilijk over klein vrouw... spreken hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Smid, het zou toch ook kunnen zijn dat jouw vrouw elke avond een glas met je meedronk omdat dat dan iets was wat jullie samen hadden. Ofzo. Of zeg ik nu iets geks? Ze dronk niet een borrel omdat ze er zin in had maar omdat jij er eentje nam. snap je wat ik bedoel?Dus kan heel goed zijn dat ze hem niet nam omdat ze er zin in had en nu jij gestopt bent hoeft ze ook niet meer meedoen.Ik ga er vandoor. Moet nog naar een vergadering vanavond. Misschien tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Mupke,Nenee, ze dronk niet onder dwang hoor. Zou ze nooit doen iets onder dwang trouwens.Maar af en toe dronk zij een light (alcohol)-drankje mee, meer fruitsap dan iets anders.In het weekend dronk zij zonder problemen ook iets mee met de gasten.Is alleen savonds dat het mij opvalt dat ze nu ook niets drinkt.Tja, misschien dat ze er ook niet aan denkt nu ik zelf niks drink savonds? Dat kan ook hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Moet wel lachen om de conversatie hier....Ik heb ook een hekel aan "vrouwtje" (we moeten Wil maar even opvoeden als ie van vakantie terug is!).Thuis zitten we ineens te fantaseren over andere woorden; word ik ineens honingpotje genoemd.... en even later 'suikerbijtje'. Gatsie zeg, nou maar even weer normaal doen Ja!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 He Smid en Mupke,Drinken is ook een stomme gewoonte.Als op m,n werk of ergens anders of zelfs op een feestje dan dacht ik er niet aan.En als ik alleen thuis ben is het zo nu en dan echt uitzitten en tanden bijten. (een deel van de mijne zijn overigens ook heel duur.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nou, na al dat geklaag over hem, heb ik maar eens een lijstje gemaakt van de positieve dingen van mn Hindoestaanse Droomprins. Het is een hele flinke waslijst Dank je Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Het viel me op dat die mannen van de doedel gistermiddag al om 12 uur flink aan de neut zaten, maar savonds waren ze fit voor de repetities. Dat zou ik dus nooit kunnen. Zo vroeg al een paar borrels en dan stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Schilderlief is ook leuk, en ons VM houden we er ook maar in!En een hindoestaanse prins houden we er ook maar in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Vanavond komt iets interressants op teveehttp://www.tvgids.nl/programma..._Import%3A_Wide_awake/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Jihoe, Cathy Kataklopkataklopkataklop..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden