witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nou lekker dan Marjo,ontmoet je net 1 vd witte wieven op dit forum, ga jij uitgerekend je bed in,Nah ja moet niet gekker worden.Grappig om te lezen Alaine, dat je nog steeds zo fanatiek songfestivallerig bent.Ik vond het vroeger zo ongeveer, net als jij het nu beleefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 DoodgewoonLijkt het ver opde fietsEn Witte wieven hebbenmet de dood toch ietsYek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik ga heel erg lekker slapen Toedeloe xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik nog lang niet hoor Marjo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Heey Woman, je mist Cold Feet.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik heb niets gelezen, maar uit je laatste woorden maak ik op dat je het weer naar je zin hebt, Woman?Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nee, dat voel jewel aankomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 De Glenn Gould !!Een der beste.Exentriek geëindigd.Echter hij aarzelde niet om wat nootjes toe te voegen,als Bach het naar zijn idee verkeerd zag.Maar een genie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Mooi vergelijkHuppelend dans ik In het aangezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik val ook wel esBut hee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hee Soothe, ik dacht dat jij al weg was. Hoe is het met de kiespijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Een versje voor het slapen.-----------------------------------Ik luister naar de najaarswindwaarin ik, wat ik ook verloor,in elk geval berusting vind.Dezelfde wind waait nu ook doorde burgerlijke buitenwijkwaar wij elkaar hebben bekend.-Het wordt mij stilaan duidelijkdat je aan vrijwel alles went.Rawie J.PTrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Pijnlijk, maar uit te houden.Dank, ik ga te bedde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nog een stukje Cold Feet,en dan lekker slapen.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 truste Alaine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Bye Alaine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Welterusten Alaine.En Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nou ik ga ook, want weer een uur te laat pfffwanneer leer ik nou toch is regelmatig te leven???????????Truste foto en ER voor straksLaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Trusten allen.Haddock neemt het stokje over.De kippenkoppensneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Altijd te laat is ook regelmatig Witte.Welterusten meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Altijd laat is ook regelmaat.Welterusten Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Jammer, Sailor, dajje geen haan hebt. Helemaal prachtig, die Maranshanen, kraaien als de beste.En Bol, ik zoek hier eerst wel in de buurt voor de hanenruil.Stephen Fry on Wagner op de Beeb, genieten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Keep on practisingAlles wentTotdat wennen niet meer nodig istrusten, tnx!Herstel: Best doen enpractisingWords Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hahaha Em, weer eens 2 zielen 1 gedachte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden