igor Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 caro hoe is het met die flapppers ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Haddock ik ben lid van de Franse Hoenerclub. Daar krijg je heel veel informatie en er worden jaarlijkse bijeenkomsten gehouden. Daar kun je geloof ik ook aan Hanenruil doen. Als je wilt kan ik je het adres wel door p.b.en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 truste en morgen vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 go igortot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Emmaroos,Ben je bang voor de lage nootjes.Mijn gevoel ( gewoon een gevoel) zegt dat je het kan.Anders even transponeren :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Igor, lekker gaan slapen, morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Daar zat ik ook al aan te denken Soothe, zal onze dirigent eens vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ja Em, een basstraat hebben ze niet hé? Wel een castraat, maar daar heb jij niets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Heeft iemand nog iets van Fleurtje gehoord de laatste twee dagen? Ze is hier niet meer geweest, maak me best een beetje zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goed dat je er naar vraagt Yvonne,maar probeer je geen zorgen te makensome come, some goes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hallo lieve medeforumers,Terug gelezen en de meesten tegen gekomen.Dar niet gezien? En Suusje??Alf pak aan die kraan, lekker gevoel als het weer werkt...En Igor zie het niet zwarter dan het is.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Klopt witte, maar Fleur is hier een maandje geleden gekomen, en heeft geen dag overgeslagen, of ze zich nou goed voelt of niet; of ze nou gedronken had of niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hoi Harrie, Suus is al twee weken niet meer geweest, zou opgenomen worden. Dar is er af en toe nog wel hoor, maar vandaag niet. en gisteren.... uhhhh, weet ik niet precies meer. En hoe ist met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Vonneke ik dacht dat Fleur gisteren nog wel in de huiskamer is geweest of zit ik er nu zo langs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Het is idd opvallend en ook goed dat je er aan denkt hoor,maar ik zei het, omdat ik het ook heb moeten leren om me geen zorgen te makenDan trek je t nl naar jezelf toe.Je weet hoe moeilijk het het is om zelf van het spulletje af te blijvendat bedoel ik ermee. Win eerst je strijd maar, voor je je zorgen om andere gaat maken....Oh eigenlijk moet je t ook zelf weten natuurlijk,maar dit heb ik hier geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Bol, heb het nergens kunnen vinden. Heb volgens mij alle pagina's constant doorgespit..... En tsja, ik mag haar gewoon graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Witte , je hebt helemaal gelijk. Maar ik kan het gewoon niet helpen dat ik er op let. Zal mij niet aan het drinken zetten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 houwe zo Yvonne;)Ik denk wel aan mensen hoor, ik mis Yalala ook bijvMaar ik moet eerst voor mezelf zorgen, dan pas voor een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Klopt Witte, Bij Yaja heb ik dan nog het gevoel dat ze heel erg bezig is van alles te regelen. Maar inderdaad, zij is ook al een paar dagen niet hier geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Heb ik trouwens al gezegd dat ik je stoer vind Yvonne..Knap hoor dat je nu de knop hebt omgezet.En die Kees van jou, misschien huppelt die vanzelf wel achter je aanals hij ziet wat het jou brengt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hihi Witte, heb hem zo verschrikkelijk de waarheid gezegd toen hij vanmiddag duf uit bed kwam.......Wist natuurlijk niet meer dat hij 'onaardig' had gedaan....Maar voorlopig probeert hij me niet meer mee te trekken.En hoop inderdaad dat ik hem langzaam maar zeker mee kan trekken. Lukte afgelopen week wel een beetje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Net goed, voor hem...Lijkt me trouwens wel dubbel moeilijk om te stoppen,terwijl je partner daar geen minuut aan denkt.Er verandert zoveel, lijkt mij in een relatie.Ik kan het alleen vergelijken met vrienden en vriendinnenmaar ook dat ik al zoooo anders, laat staan de relatie met je partner.Ik wens je in ieder geval heel veel suc6!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Dank je Witte. Ja, dingen gaan nu af en toe wel anders. Heb de online training gedaan. en heb bijvoorbeeld geleerd om 'iets te gaan doen' als ik trek krijg... en trek kreeg ik altijd omstreeks etenstijd: glaasje voor het eten , gezellig even de dag doornemen.... tsja , en nu doe ik vaak dan nog iets aan de was, of ga nog ff wat rommelen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Als ik me goed herinner is Houtje om die redeneen uur vroeger gaan eten.Tja je moet ietwat cratief zijn soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden