will Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Schitterend dagje, lekker gezond (als in zonnen), lekker op pc'tje gezeten op mijn terrasje, vlak voor het zwembad EN alcoholvrij. Laptopje is heerlijke muziek aan het spelen en vanavond gaan we naar Kerkyra. Ik weet daar een prachtig restaurantje midden tussen de smalle straatjes, trapje op en oergezellig. En natuurlijk kennen ze ons daar, dus alcoloos zal het niet blijven maar zeker wel AdB !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Klinkt heel goed Wilrijk. En als jij nou morgenochtend maar niet zegt; oeps, toch eentje teveel op (naar jouw wens) dan is het goed.Maar nu wordt het zeker stil!Ik ga even naar de receptendraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Kreeg een vingertikje van mr. Cactus, had em wel beetje verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Oesje woman, toch niets ernstigs hoop ik ? Het had te maken met je voorgaande berichtjes veronderstel ik ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 goede avond, ben d'r weer.Tas wat een vervelende toestand vandaag. hou je haaks he.woman ik zie bij jou steeds buikspieren staan, had ik vrienden gevraagd om te komen bbq, vraagt hij doodleuk of ik ook spekrolletjes heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 &é"'(§è!$^# krakkemikkige internet verbinding. Ik lig er om de 5 botten uit. Ik ga die Grieken hier eens wat IT kennis bijbrengen !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Heyyyy igor, gaat het goed met je vandaag ? Hier alles bonne, super zelfs. Enne spekrolletjes ?? Ik heb er ook enkele op overschot hoor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Goeie avond allemaal. Log zo weer uit want ik ben kapot. vandaag de hele dag bezig geweest met van alles en nog wat. Het is een rommel bij de D.A. en iedereen is geiriteerd dus de Bol heeft zich mooi afzijdig gehouden, maar het slaat toch een beetje op mijn ikje.Vanavond lekker film kijken en lekker rustigaan doen.Prettige avond allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 hoi Wil. nog een beetje een dippie. maar jij zit heerlijk te genieten, schitterende foto's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 hè hè we zijn weer in de lucht,poezebeest had het beeld 90º gedraaid! bloed zweet en tranen maar we staan weer horizontaal.mezelf maar eens getracteerd op een halve liter.italiaans ijs in alle smaken,yammie!woman das toch geen doen al dat gepoets,ik had een volledig bestek van brons,bamboo design,allemaalspleetjes en gaatjes,niet te doen,gewoon een nachtje in de Hagesan blauw met een stukje alu-folie erbijvolgende ochtend afspoelen,en nog mooier dan nieuw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Bolletje sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Bolletje, ik zend je wat KRACHT toe Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Hee igorAlles weer een beetje vlot getrokken vandaag?Hoi lostgirlWelkom op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 YS ik heb me ingehouden vandaag. maar er ligt nog wel wat in de vriezer, is eigenlijk voor de BBQ.nee liggen laten. nog meer spekrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 hoi Witte, gewoon doorgaan he. het wordt vanzelf wel een keer wat.ik heb niets in huis dus kan me in elk geval niet bezatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 dan is stap 1 in ieder geval gezet Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Sailor waar haal je dat spul. Belt zie er nu nog doffer uit en een beetje groenigZat me al voor te bereiden op een hele avond poetsen. Al die belletjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 IK heb ook wel eens gehoord dat glassex de boel ook laat glimmen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lostgirl Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 lieve Wilrijk dank voor de word er helemaal verlegen van.Ik denk dat ik me hier thuisvoel omdat er geen vooroordelen zijn, ik MAG er eindelijk over praten.Vie, wat leuk dat je ezeltjes hebt. Ik zit nu dus gewoon fris uit een wijnglas te drinken, moet niet gekker worden hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Nog twee foto'tjesBye bye VeniceHellooooo Corfu TownIk ben er mee weg, ga nu lekker douchen en gezellig eten. Tot morgen iedereen, maak er een fijne avond van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Lostgirl, ik ken het gevoel hoor. Ik was er even hard aangenaam door verrast als jij nu. Laat het maar komen, je gaat hier een gouden tijd tegemoet. En ik was eigenlijk al weg !! Nu dus. Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 quote: Originally posted by: womanSailor waar haal je dat spul. Belt zie er nu nog doffer uit en een beetje groenig Zat me al voor te bereiden op een hele avond poetsen. Al die belletjes.... gewoon bij de drogist,Hagesan heeft een hele reeks producten,blauw is als ik mij goed herinner een goedje om kalk van je tegeltjes te halen in de badkamer,maar het werkt geweldig op koper,brons etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ik wil even wat tussendoor zeggen. Ik ben eigenlijk ontzettend trots op wat wij met ons allen van het forum hebben gemaakt. De tips en adviezen, de thema's, er zit toch een heleboel betrokkenheid en liefde achter.Woude ik maar even zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Vie, ik sluit me bij je aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Woman is volgens mij alweer weg, maar een milde manier is een badje van warm water en soda. Dat hèb toch iedereen in huis, jij niet dan? Maar misschien is er ook wel een draadje met oma's middeltjes.Hallo die Dar. Ja we zaten net zo lekker op ons eigen imaginaire forum Hoe is je dag gegaan dame? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden