Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

Schitterend dagje, lekker gezond (als in zonnen), lekker op pc'tje gezeten op mijn terrasje, vlak voor het zwembad EN alcoholvrij. Laptopje is heerlijke muziek aan het spelen en vanavond gaan we naar Kerkyra. Ik weet daar een prachtig restaurantje midden tussen de smalle straatjes, trapje op en oergezellig. En natuurlijk kennen ze ons daar, dus alcoloos zal het niet blijven maar zeker wel AdB !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goede avond, ben d'r weer.
Tas wat een vervelende toestand vandaag. hou je haaks he.
woman ik zie bij jou steeds buikspieren staan, had ik vrienden gevraagd om te komen bbq, vraagt hij doodleuk of ik ook spekrolletjes heb :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal. Log zo weer uit want ik ben kapot. vandaag de hele dag bezig geweest met van alles en nog wat. Het is een rommel bij de D.A. en iedereen is geiriteerd dus de Bol heeft zich mooi afzijdig gehouden, maar het slaat toch een beetje op mijn ikje.
Vanavond lekker film kijken en lekker rustigaan doen.
Prettige avond allemaal en tot morgen weer.:sun::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hè hè we zijn weer in de lucht,poezebeest had het beeld 90º gedraaid! bloed zweet en tranen maar we staan weer horizontaal.
mezelf maar eens getracteerd op een halve liter.
italiaans ijs in alle smaken,yammie!

woman das toch geen doen al dat gepoets,ik had een volledig bestek van brons,bamboo design,allemaal
spleetjes en gaatjes,niet te doen,gewoon een nachtje in de Hagesan blauw met een stukje alu-folie erbij
volgende ochtend afspoelen,en nog mooier dan nieuw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Wilrijk dank voor de :present: word er helemaal verlegen van.
Ik denk dat ik me hier thuisvoel omdat er geen vooroordelen zijn, ik MAG er eindelijk over praten.

Vie, wat leuk dat je ezeltjes hebt.

Ik zit nu dus gewoon fris uit een wijnglas te drinken, moet niet gekker worden hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Sailor waar haal je dat spul. Belt zie er nu nog doffer uit en een beetje groenig


:(

Zat me al voor te bereiden op een hele avond poetsen. Al die belletjes....



gewoon bij de drogist,Hagesan heeft een hele reeks producten,blauw is als ik mij goed herinner een goedje om kalk van je tegeltjes te halen in de badkamer,maar het werkt geweldig op koper,brons etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil even wat tussendoor zeggen. Ik ben eigenlijk ontzettend trots op wat wij met ons allen van het forum hebben gemaakt. De tips en adviezen, de thema's, er zit toch een heleboel betrokkenheid en liefde achter.
Woude ik maar even zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman is volgens mij alweer weg, maar een milde manier is een badje van warm water en soda. Dat hèb toch iedereen in huis, jij niet dan? Maar misschien is er ook wel een draadje met oma's middeltjes.

Hallo die Dar. Ja we zaten net zo lekker op ons eigen imaginaire forum :D

Hoe is je dag gegaan dame?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...