Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

Soms een beetje moeilijk om hier alles te volgen. En een heel werk om alles te lezen.
Zo is het moeilijk voor mij om in de ronde te springen. Heel veel tijd heb ik niet om eens aan te kloppen, alleen smiddags eventjes en als ik onverwacht thuis kom loer ik ook eens. Savonds heb ik dan wel even tijd, maar dan wil ik vanalles doen. e-mails beatwoorden, beetje muziek spelen, Engels leren (straks examen) en dan kom ik nog graag even naar hier om te lezen hoe jullie het allemaal stellen...De dagen zijn veel te kort. En nu ik niet meer drink kan ik zoveel meer. Maw. Ze zijn nog korter geworden.
Morgen ben ik 14-dagen alcoholvrij. Intussen weten ze het bijna allemaal dat ik de oude vriend vaarwel heb gezegd. Zelf aan mijn zoon daarstraks aan de telefoon die in de VS woont. Nu weet hij dat ie mij niet meer kan plezieren met een fles wiskey.
Maar bon, ik kan hier toch eens mijn ei kwijt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jazeker, ben tot 21.30 bezig geweest met mn kostuums. Na zaterdag heb ik weer tijd voor toetsenbord en andere dingen :)

quote:


Originally posted by:
houtje

Nog heel even inbreken en dan ga ik weer slapen maar weer eens (heb de hele middag gewerkt, leuk maar vermoeiend)......




Woman, ik heb je een pb gestuurd over een gratis toetsenbord voor je, niet gehad?




Jacc? Of iemand anders?


Van Refusal kun je misselijk zijn en knoflooksmaak krijgen in je mond.


Vraag even wat bij de apotheek of zo. Het is normaal en het went.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Rapi,

Ik vond de brief erg confronterend en heb flink gejankt.
Ik moest nl. de bijlage terugsturen.
Mijn kinderen heten Pietersen en ik eigenlijk Jansen.

Of ik alleen nog maar Jansen wilde heten (mijn meisjesnaam)
of Pietersen-Jansen?
of Jansen-Pietersen?
Of Pietersen?

Dan zouden ze dat aanpassen.

Ik vond het het meest logische om Jansen te heten, omdat ik gescheiden ben van meneer Pietersen,
en ook nogal pissig was op hem (...)
Maar het confronteerde me ook heel erg met mijn "gescheiden status".
Achteraf had ik denk ik een andere keuze gemaakt, bv. Jansen-Pietersen, ook fijner voor de kids,
nu moet ik op elk lullig formulier van school ondertekenen met Jansen, moeder van Pietje Pietersen.
En in het telefoonboek komen mijn pubers Pietersen niet meer voor (jaaaaaaaa tegen fikse betaling ja).
Hoewel het tegenwoordig heel gewoon is dat getrouwde vrouwen hun eigennaam houden was ik erg
trots op de naam van mijn man (okee, okee, hij heet De Roy van Zuijdewijn en ik ben prinses
Margarita incognito, vooruit dan maar met de geit).

Dat vond ik zo direkt en moeilijk toen!

Hadden ze beter kunnen zeggen: beslist u daar wat later over.

Enne, 29 april is mijn trouwdag, dan ben ik altijd wat weemoediger. Ach ja, toen dacht ik ......... en........
en nou is het ......... en ...........

Om NIET TE SPREKEN van al die mensen die zeggen HEB JIJ EEN H U U R H U I S Houtje Jansen?
Goh, meid, wat een achteruitgang zeg, tjonge tjonge jullie hádden me een prachtig huis :wacko:
daar word je lekker blij van.'

Ik maak zelf maar harde grappen: jaaaaaaaa ik woon in de Bronx van (zeg) Nieuwegein, wij krijgen
de post aan het eind van straat op een berg die moeten we zelf ophalen, nou goed?
Maar echt leuk is het niet.

Alsof ik op Haïti woon (met alles respect voor de slachtoffers hoor) in een hut van melkblikken.

Kan zo kwaad worden dan.
Rot toch op allemaal met je vooroordelen en na-oordelen!

Het kan iedereen overkomen, dat je vrouw vreemdgaat. Of je man. Of weet ik veel.

Nah, als je daar ongelukkig van moet leven tot je in je kissie leg, neu, dat is het niet.

p.s. sorry een ietwat chaotische posting geworden. Zo bedoel ik maar, tuimelt het na 7 jaar nog door
mijn koppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smid,

Ik houd het ook niet meer bij.
Toen ik hier begon in 2005 (andere naam, nl. Margarita :D) waren er ca. 50 postings op een dag of zo.
Of nee, 50 deelnemers en 30 postings maximaal.
Je ken ook aan je eigu sukses ten onder gaan zeg maar. Haha.

Witte,
Ik ben ernstig toe aan een shot Triple 4 antibiotica. Goed van je zeg, dat je dat onthouden hebt zeg.
Had het idee een forum beginnen over pubers: Pubers de Baas.
Die cursus, die flans ik zelf wel in mekaar.
Heb een halve boekenkast met lectuur verzameld inmiddels en cursussen en boeken
(overigens, jaaaaaaaa, dat helpt uiteindelijk wel ja).

Dochter en ik stond te krijsen naar mekaar vanmiddag (ik kwam thuis met 2 tassen boodschappen)
en struikelde a achter de voordeur over twee rugzakken, een paar skates, een sporttas, 2 voetballen en een tennisrekket in de gang dus begon ik te krijsen.....dochter terug krijsen.

Komt Zoon de trap af bonken: ALS JULLIE NOU EVEN ALLEMAAL JE BEK HOUDEN JAAAAA?
Dat deden we (van schrik) en toen was het stil......en kregen we de slappe lach, dat gezicht van Zoon,
dat we inderdaad allemaal stil waren, was onbetaalbaar!
Ik zei: Nou Zoon, daar had je helemaal gelijk in en een waar woord aan.
Hij zei: ik was verbijsterd dat het werkte!!!!!!!
Leuk hè.
Dus ik hem een vet compliment gegeven.
Da's ook PPP (triple P).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Gelukkig hoef ik niets terug te sturen.
Tja, inderdaad, is dat dan heel confronterend he.
Ik heb besloten me niets, maar dan ook niets van vooroordelen of wat voor geroddel wat aan te trekken.
Want reken maar dat er wat geroddeld word.
Nou ja, je verhaal was in elk geval wel verhelderend.

Verder lieve mensen, ga ik nu echt slapen.

Oh ja smid, toch goed dat je je af en toe laat zien.
Morgen 14 dagen al geen drank meer..
Super goed joh, je familieleden kunnen trots op je zijn.
Ook goed dat je tegen iedereen verteld dat je gestopt bent.
Dat maakt het zoveel gemakkelijker.

Maar nu ga ik uiloggen.
Morgen weer werken
Toedels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Wat wij meegemaakt hebben is dan ook een heel groot probleem waar velen last van hebben.
En die deze weg nog niet gevonden hebben. Er komen er regelmatig bij heb ik al gemerkt.
Nog best dat niet alle mensen gelijkertijd hier aanwezig zijn. Dat zou nogal wat geven denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smid, morgen krijg je een mooie slinger!
Je hoeft ook niet alles te lezen
bent vast niet zo'n aagje als ik
het gaat er dan om dat je je even meldt en
jezelf scherp houdt!

Houtje, fijn je weer te lezen meid
en ja pubers, soms doorbreekt lachen
de hormonen en kun je weer nuetraal verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa,

Zelf ben ik al te oud om nog een opa te hebben. Ben er trouwens zelf al een.
Mijn kleinkinderen zijn dol op ons. Dan gaat een mens al snel denken dat het overal zo is.
Denk maar niet dat wij hier met allen overweg kunnen. Ieder familie zijn kruisje zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...