Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oke, weet ik dus ook weer.
Nou een kleine onthulling. Wij m,n man en ik hebben 2 dochters en 1 zoon, allen met een leuke relatie en allen een zoon.
En stomme ik heb jaren gedronken, eerst sociaal toen teveel, daarna een tijd niet en stom toen dacht ik, ik kan het wel aan, niet dus.
Nu drink ik niet en hoop dat vol te houden. Verder heb ik een goede baan voor 27 uur per week en eigenlijk alles wat m,n hartje begeerd.
Alleen de angst van de verslaving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, we zijn 36 jaar getrouwd, in goede en kwade dagen.
Hij weet dat ik m,n best doet, maar hij begrijpt het niet, als ik de fout in ga. Overigens is hijzelf min of meer al jaren computerverslaaft.
Mijn kinderen kennen mijn probleem en steunen me en helpen me zoveel mogelijk, zijn ook wel boos en verdrietig.
De kleinkinderen zijn gelukkig nog te klein en zullen er hopelijk nooit last van hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel ik wilde graag weten van Soothe hoe het nu met zijn kaak gaat, maar het was niet de bedoeling om jullie te onderbreken. Er zijn hier wel vrouwen die een hele tijd getrouwd zijn, maar jij spant geloof ik de kroon!
Ik heb trouwens alleen maar kleinkinderen omdat ik getrouwd ben geraakt met een man die al een volwassen zoon en een dochter had. Ze (de kleinkinderen) zijn dus niet van mezelf, maar toch wel een beetje. Inmiddels 3 en 5.

Heb jij het gevoel dat jullie niet echt meer bij elkaar komen, je man en jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...