kruimel Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 zie nu schrijffout, mijn man zegt niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Kruim, heb jij kids?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 yep 3, maar al heel volwassen, hebben alle 3 zelf al een zoontje.Ik ben al een rijke oma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Een scheeltje is als je iets per ongeluk twee keer plaatst Kruimel.Aaay, gaan we het hebben over kids, dan ben ik even een geïnteresseerde, doch onwetende buitenstaander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Tante Vie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Oke, weet ik dus ook weer.Nou een kleine onthulling. Wij m,n man en ik hebben 2 dochters en 1 zoon, allen met een leuke relatie en allen een zoon.En stomme ik heb jaren gedronken, eerst sociaal toen teveel, daarna een tijd niet en stom toen dacht ik, ik kan het wel aan, niet dus.Nu drink ik niet en hoop dat vol te houden. Verder heb ik een goede baan voor 27 uur per week en eigenlijk alles wat m,n hartje begeerd. Alleen de angst van de verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 En Kruimel, wat vind jou man? Vind ie ook dat het drinken een prob. is??Ik heb trouwens 2 zoontjes van 9 en 4. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ja, hij vindt het echt heel erg als ik drink. Hij drinkt zelf zelden.Dus dat is bij ons altijd wel een probleem geweest. Hij zegt er niet veel van maar als het ter discussie komt is hij heel boos.En dat vind ik heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 2 zonen, prachtig en nog zo klein en lief??? natuurlijk, geniet ervan en onthoudt wat ze doen en zeggen.Is zo belangrijk voor later, voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Maar jullie zijn al wel al lang samen.Dan weet hij miss. ook dat je je best wil doen. En kids en kleinkids?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Oh ja!! K en Z zijn skatties!! Hoewel ik ze soms achter het behang wil plakken!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Yep, we zijn 36 jaar getrouwd, in goede en kwade dagen.Hij weet dat ik m,n best doet, maar hij begrijpt het niet, als ik de fout in ga. Overigens is hijzelf min of meer al jaren computerverslaaft.Mijn kinderen kennen mijn probleem en steunen me en helpen me zoveel mogelijk, zijn ook wel boos en verdrietig. De kleinkinderen zijn gelukkig nog te klein en zullen er hopelijk nooit last van hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Kwebbel als ik ben, ik ben geen tante Vie maar oma Vie, Vlaamse Maar ik zie Soothe ingelogd, en ik wil jullie gesprek beslist niet onderbreken, maar wil even weten hoe het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Wops ik was de link vergeten eksqjuus mihttp://www.jupiterandsuns.co.uk/images/belly006.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Hier zeggen we Moeke Vie dan!!Toch cool Kruim dat je thuis op de mensen kan rekenen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Hi Vlaamse om Vie ga maar lekker verder. Er gaat niets boven Vlamingen.De vlaamse schrijvers zijn al bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Kruimel ik wilde graag weten van Soothe hoe het nu met zijn kaak gaat, maar het was niet de bedoeling om jullie te onderbreken. Er zijn hier wel vrouwen die een hele tijd getrouwd zijn, maar jij spant geloof ik de kroon!Ik heb trouwens alleen maar kleinkinderen omdat ik getrouwd ben geraakt met een man die al een volwassen zoon en een dochter had. Ze (de kleinkinderen) zijn dus niet van mezelf, maar toch wel een beetje. Inmiddels 3 en 5.Heb jij het gevoel dat jullie niet echt meer bij elkaar komen, je man en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ik zal eens even een totaalplaatje schieten van mn 3 kostuums waar ik de afgelopen weken aan heb gewerkt. Morgen mag ik ze alledrie aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 En aangezien Soothe toch niet antwoord, weet je nu al wat Chives zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ja ik ben een bofkont, alleen zo,n stomme dat ik dat wel eens vergeet.Ik heb een kanjer thuis en ook nog kanjers van kinderen, ze laten me niet vallen.Ik hun ook niet, ik ben er altijd, nou bijna altijd voor ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 iedereen een goeie avond.Ben een beetje laat vandaag, maar een mens kan ook niet veel doen hé met maar twee handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Kruimel, prijs je gelukkig!!Mijn drankprobleem is vooral gelieered met m'n hoofd ff willen stoppen!Ik moet hier altijd de sterke zijn voor iedereen! Sterke ik???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 oeps, ik zit midden tussen de vrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Chives Vlaamse, dat zijn jonge pijpenstelen van de ui. Bosuitjes. Nog jonger is de bieslook.Wat heb ik voor prijs verdiend? Maar ik vind het veel interessanter als jullie nou eens praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Chives zijn groene steeltjes met paars bloempje. Mooi hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden