Spring naar bijdragen

Zondag 30 Mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 589
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik denk dat wil niet zo lekker ligt te knorren in zijn mandje
die heeft een kater en strompelt straks naar de badkamer

niet dat ik hem dat gun he? zo ben ik niet.
ik heb de discussie van gisteren gelezen en deze hebben we toch al zo vaak gehad..

als je wilt drinken, drink dan ( ik drink ook soms nog, niet vaak) maar kom niet om begrip vragen.

het is net zo een zinloze discussie als werkende moeders of thuisblijfmoeders
welke is beter..
kom je ook niet uit.

ik heb net dochter 1 de deur uitgewerkt naar sport (joepie speelt uit, hoef ik niet te gaan kijken haha!)
en om 10 uur pas dochter 2. dus ik kruip nog ff terug met een cappucino.. mmm
fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lianne ik heb daar een andere 'mening' over. Volgens mij ben ik van een andere wereld :D
Ik wil gewoon graag wil lezen vandaag. En lekker bruin is ie alvast. En als ie zoveel op had gisteren snurkt hij vast en zekers..Zie hem daar al liggen als een kleine hoe noemen die knorrende hondjes alweer?
Die met zo'n plat snoetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Misschien zet ik er gewoon vissen in toch?


Alhoewel misschien vind de schildpad dat geen goed idee..


Vraag me af of die mag blijven..



Heb je het over een vijvertje Fleur? als daar een schilpad in zit, kun je er beter geen vissen in zetten, die vinden ze n.l. heeeuuuuuul erug lekker hoor.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had die opmerking van je verwacht Von;)
probleem is dat mijn zoon ADHD heeft, al heel zijn schooltijd problemen gehad niettegenstaand hij een hoog IQ heeft.
kan je daar verhalen over vertellen .... maar om kort te zijn is zeer vermoeiend, vraagt enorm veel energie en aandacht
to make you a long story short hij heeft het school vroegtijdig verlaten is beginnen werke, ook een fiasco, constant van werk veranderen, opvliegend, geen geduld
ik heb hem dan naar israel gestuurd (4m) en dat heeft hem veranderd
wil zijn studies terug opnemen maar nu via de middenjury, systeem in B dat je je humaniora diploma nog kan halen maar je moet alles volledig zelf doen, zonder begeleiding, je krijgt een lijst met de handboeken en leerstof die je moet kennen en voor de rest ben je op jezelf aangewezen.
om hem te ondersteunen heb ik met hem afgesproken dat ik een aantal vakken samen met hem doorneem waaronder nederlands, (kunst)geschiedenis. mijn vriend neemt de talen voor zich en de wiskunde. We doen dit om hem toch het gevoel te geven dat hij er niet alleen voor staat en hem motiveren is zijn beslissing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,
kon gisateravond opeens geen enkele reden meer bedenken waarom ik niet zou drinken,herkenbaar?
gelukkig regende het als een gek,dus ik ben maar niet naar het dorp gefietst.
het vernisje is blijkbaar nog erg dun!

regen? ha fijn,wel sneu voor de grootste (rommel)markt van nederland die we hier vandaag hebben.

jemig heb mijn hoofdhuid verbrand,(haartjes iets te kort,en geen petje gedragen) da's echt niet leuk,zal er maar iets op gaan smeren,dan maar een vette kop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil heeft vannacht om 4 uur gepost (lokale tijd). Het wordt hier vandaag weer zo'n 30
dus of hij drijft straks zijn bed uit en denkt; pff water, paracetamolletje of hij heeft
de airco aangezet en ligt ietwat onderkoeld en uitgedroogd in bed. Hoe dan ook, er zijn
misschien prettiger manieren om wakker te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en voor alle duidelijkheid Von hij moet ook die boeken lezen hoor, maar als je een boekbespreking leest is het altijd handig dat je zelf het boek hebt gelezen. Ik heb hem eerst geholpen met de keuze van de boeken, hij kreeg zo een lange literatuurlijst dat hij niet wist wat te kiezen.
tja voor mij was het ook allang geleden dus dacht k zal ze ook nog maar eens lezen en bedoeling is dan dat we samen de boeken bespreken en het verslag opmaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach denk toch niet dat ik echt aan een vijvertje ga beginnen hoor ;). Alhoewel zoiets wel rustgevend kan zijn.

Mijn dochter wil het konijn bij mijn pa bij ons, ze wil een hondje maar no way hier dus gaan we voor een poes. De schildpad is van de eigenaar dus weet niet of hij deze wil achterlaten maar zoja zouden we al met drie beestjes zitten. Zo groot is het tuintje niet en ik vrees dat ik niet zo goed voor visjes zorg :$.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, dat begreep in inmiddels Zon.
Maar op zich is het lezen van die boeken ook wel weer leuk.
Ik deed het indertijd bij mijn meiden ook wel.... de boeken hadden ze toch al in huis uit de bieb.. dus las ik ze ook, en hadden we het er ook nog wel over.
Moet heel eerlijk zeggen dat de jeugdboeken, toen ze een paar jaar jonger waren, de 'c' boeken zoals dat in onze bibliotheken heet ook wel heeeeeel leuk en lekker waren om mee te lezen.... daarna viel louis couperus toch wel ff minder makkelijk in het verteringskanaal;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, als het vijvertje een beetje redelijk is, hoef je in principe de visjes niet te voeren hoor. Die halen het al uit de natuur, Vliegjes, kevertjes die in het water vallen enz. Dat houd zichzelf in stand. Maar het is wel ontzettend mooi.
Ikzelf ben bezig met een vijver van 15-7 mtr. Dinsdag gaan we het rubber erin leggen en dan maar genieten van al mijn vissen die ik nu binnen in het aquarium heb iztten. Heerlijk gewoon. als ie klaar is zet ik een foto op het frum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Von, het is de moeite waard.
het was pijnlijk voor mij dat hij het school vroegtijdig heeft gestopt, hij heeft enorm veel talent, in fotografie en filmregie maar scoorde enkel hoge punten op practicum. achter zijn bureeltje zitten en de theorie leren was een andere kwestie....
maar ik heb het moeten loslaten.
en nu dat hij toch heeft ingezien dat hij dat diploma echt wil halen, is erg gemotiveerd wil ik ook 100% achter hem staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...