Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Ja Dag Alfie daar ga ik geen 6 duizend dollar voor betalen. Dan ga ik er zelf wel zitten hoor. Op die pop bedoel je?Denk dat de Bresse kippen behoorlijk van de leg zullen zijntenzij je ook zo'n rubberen haan aanschaft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: AlfJa maar Bol jij valt op borsthaar kan ik me herinneren en ik heb er 4 geloof ik.... Dan doet ik m'n ogies wel dicht hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik zal het belangrijkste onderdeel dan wil kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 wel bedoel ik...Ff weg hier..heb ff goed gelachen! ThanksGa met een grijns in de zetel wippen (euhm zitten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Kunnen ze ook praten, eten koken, geld verdienen, de deur voor je open houden, stofzuigen, dweilen, de plee schrobben, autorijden en de administratie doen etc? Daar zoek ik nog een man voor Moet een man dat allemaal kunnen Darcy?Overigens moet ik zo dadelijk nog stofzuigendat wel dan weer...mijn taak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Fleur hou m erineh hou je in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: DarVervelend is wel, dat mijn neus onophoudelijk loopt en ik even naar Happie wil voor o.a. citroenen en een paar pakken zakdoeken maar hoe doe ik dat zo charmant mogelijk met een loopneus? Hey, Darretje, die heb ik net hier voorbij zien lopen.Alf zit de kraan er in tussen al op? Of lukt het niet je er toe te zetten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Het belangrijkste onderdeel krijg je tegenwoordig gratis bij een abon op de aviV... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Haha Darcynee hoor, ik mis er nog een paar:gras maaien, schilderentimmeren, solderen, kranen vervangende zolder isoleren, ontbijt op bed brengende vuilnisbak buitenzetten, de was ophangende belastingpapieren invullen, schoenen poetsen...12x per dag zeggen dat je van haar houdt,je telefoon afgeven ter controleen vast nog veel meer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Alf, waar haal je het vandaag !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 He Darcy je loopneus flink trainen kan die straks een marathon lopeneen marathonneus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 WilVandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Volgens mij is het best lastig om citroenen in je neusgaten te stoppen....Tenzij je grote neusgaten hebtneusgaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 O ja Boldie kraanik heb ernaar gekekenmaar meer dan dat niet..zwak, heel zwakmaar had andere dingen te doendie dag (jaja..ja echt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ahum, dat moest natuurlijk vandaan zijn hé Lang geleden een drupneus gehad (even hout vasthouden), ik hoop dat het snel verdwijnt Dar, is niets zo onprettig als zo'n lekkend vat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hallo Alf,Wij zijn van de zelfde lichting.Hoe gaat het nu na ruim een half jaa. In welke fase zit jij nu ?Ik ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ben er even mee weg, ga andere leuke dingen doen. Toch nog steeds zwaar bewolkt hier en morgen vrees ik ook. Ach ja, we zien wel, vandaag is vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: AlfVolgens mij is het best lastig om citroenen in je neusgaten te stoppen....Tenzij je grote neusgaten hebtZolang het neusgaten zijn, zal het wel mee vallen. Als je ze in je oren gaat stoppen moet je gaan opletten. Dan zit er iets niet goed:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 goede middag allemaal. kom net m'n bed uitrollen, heb het boek uit (de schaduw van de wind) ik heb nu geen zin meer om me aan te kleden.was er hier nog wat bijzonders? ik ben te lui om terug te lezen ga na de afwas terug het bed in, ik heb nog een paar boeken liggen.Wil alles nog naar wens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hallo nog even,Ik vroeg het aan Alf omdat ik zag dat hij net op het forum was maar ik ben natuurlijk erg geinteresseerdin al die mensen die zo'n beetje gelijk met mij begonnen zijn hoe die er nu voor staan.Zijn ze in nog in fout gegaan Zitten ze nu beter in hun vel enz.Ik ben echt erg benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 He DArcy Haha, veel succes met je advert.Ik schat een respons van 0,0004En niet verzuren met die citro'sHoi Wil(Willie dus)long time no see old chapIk hoop dat het met jou goed gaatMet mij gaat het up en downmaar nog altijd alc. vrijvandaag precies 7 maandenben nog steeds niet overtuigd van het nut van stoppenalleen lichamelijk dangeestelijk blijft het tobbenHaha die Bolhelpt het ook tegen een loopoor...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hey daar is stille Willie weer eens. Wat fijn om weer van je te horen joh. Loopt het allemaal een beetje beter nu met je? Je had in het begin erg veel last van het niet meer innemen hé? Gaat dat nu een stuk gemakkelijker.Hier gaat het goed met de Bol hoor. Al een half jaar droog, zelfs achter de oren. Maar vertel eens wat meer van jezelf. Ben je inmiddels al weer begonnen met beeldend kunstenaar te zijn? Of wat deed je ook al weer?Looporen Alf. Onder je schoen plakken jongen. Loopt een stuk makkelijker. Als je dan opdrachten krijgt van M. kun je er altijd onderuit dat je niets gehoord hebt.Zou trouwens voor die man van Margriet helemaal geen schande zijn hoor als die ze onder z'n schoen zou plakken. Wat een schandaal zeg zulke oren. Daar had ik allang iets aan laten doen als ik hem was geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 hai allemaal, heb het meeste teruggelezen, pffoe wat een discussies.Een vreselijk TUK weekend achter de rug........ ben het er nietmee eens Fleur hoe langer iemand droog staathoe makkelijker het is, scheelde niet veel of ik had de fles aande mond gezet, en ben inmiddels al 4 jaar droog.Ligt aan de situatie denk ik zo......Buurvrouw heeft nu alle drank die in huis was, wel zo veilig voor mijzelf.Filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 BolHahahahaJa onze Pieter die heeft vooraan gestaan toen de oren werden uitgedeeldOnder mn schoenen is een goeieleerzaam voor een halve zool zoals ik...Ik heb daar wel oren naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Filipal 4 jaar droogen dan toch nog bijna voor de bijlmoet een nare situatie zijn gewest die je bijna aan de fles had gebrachtmaar knap dat je het hebt kunnen weerstaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden