Spring naar bijdragen

Maandag 31 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 490
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank marieke.:present:

Ik heb ook een wijnrek met echte wijn. Wel uit het jaar pruim dus niet meer te zuipen. als je dat op zou drinken dan kun je lachen hoor. Je krijgt een toeter die elk moment kan ontploffen en bent binnen een mum van tijd grijs en 10 jaar ouder.
Mensen hoe gezellig ik het vind maar ik ga afsluiten. De Bol is moe van al dat gefeest van vandaag.
tot morgen allemaal weer en slaap lekker.
O ja, ik hoop echt heel erg dat Emmaroos en Cathy zich morgen een stuk beter voelen.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee flessen wijn igor? ppfff dan ben ik dood en doodziek..
Ik merk dat hoe ouder ik word of miss ligt het aan al het drankmisbruik gedoe in het verleden, hoe minder ik nog kan verdragen.
Enerzijds wel goed want ik weet dat ik voor ik slapen ga iets of wat uit die roes moet zijn anders heb ik zo fel last van paniekaanvallen de dag erop. En dat is echt geen pretje.
Dus heb ook niet echt een probleem met die stop te zetten de laatste tijd.
Alleen dronk ik weer elke dag..Niet veel..en het was zelfs niet echt nodig en toch deed ik het.
Vandaag dus maar weer zonder..
Hoe we van hier gaan weet ik niet :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Ja natuurlijk kun je M. ook mee nemen hoor. Maar ik moet ff kijken of het allemaal gaat lukken. Het staat nog niet vast. Ff kijken hoe het verder met Jos gaat.



Hoho Bol
niet serieus je nu al druk gaan maken hoor
Ik meen het en ook weer niet natuurlijk
Als het niet kan, dan kan het niet hoor
Rustig aan, het is ook nog een heel eind weg
wat kan er allemaal wel niet gebeuren in de tussentijd:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Twee flessen wijn igor? ppfff dan ben ik dood en doodziek..


Ik merk dat hoe ouder ik word of miss ligt het aan al het drankmisbruik gedoe in het verleden, hoe minder ik nog kan verdragen.


Enerzijds wel goed want ik weet dat ik voor ik slapen ga iets of wat uit die roes moet zijn anders heb ik zo fel last van paniekaanvallen de dag erop. En dat is echt geen pretje.


Dus heb ook niet echt een probleem met die stop te zetten de laatste tijd.


Alleen dronk ik weer elke dag..Niet veel..en het was zelfs niet echt nodig en toch deed ik het.


Vandaag dus maar weer zonder..


Hoe we van hier gaan weet ik niet
:huh:



Ha Fleurtje: dus jij wilt ook stoppen vandaag? Doen we samen!!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rapilos!
Jee, wat raar eigenlijk; de reden dat ik hier terug ben op het forum is niet goed natuurlijk en eerst durfde ik ook niet uit schaamte maar nu ik merk dat er nog veel bekenden zijn is het net of ik in een warm bad kom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Sara
Weet je dat is een fijn idee..
Want ben een maand geleden met twee andere meiden begonnen. Eentje heeft me zelfs toen die belofte 'afgedwongen' maar lees haar niet meer en dat is wel spijtig soms. Alhoewel dat ik hoop omdat het haar heel goed gaat.
Stoppen..hmm..ik wil niet echt volledig stoppen denk ik. Ik wil wel iets kunnen drinken. Alleen maar af en toe, niet elke dag.
Of het een illusie is weet ik niet :huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hemeltjelief, ik zat net even wat muziek te downloaden en er zijn alweer drie bladzijden bij.
Mijn eigen snoep is hier blokjes oude kaas (mmmm) en een groot glas pittige smoothie naar eigen smaak.
Die smoothies weten wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach het maakt voor mij niet zoeveel uit hoor, het is ook maar net wat je wilt en kunt Fleur.
Ik weet dat ik kan stoppen en weet ook dat ik me lichamelijk én geestelijk stukken beter voel wanneer ik de alkcohol laat staan. Het was toen ik vorig jaar met ADB begon ook niet mijn einddoelstelling, dat was om na verloop van tijd weer "sociaal" te kunnen drinken. Enneh............. ik denk dat ik dat misschien ook wel zou kunnen alleen moet ik NU ff helemaal loskoppelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvon
Ik ga niet zeggen hoe oud ik ben
maar ik ben 1 jaar ouder dan jij :D
en heb beduidend meer uren
En is dat bij jou bij een volledige werkweek?
Kan toch niet? Hoewel, 55 is een breekjaar
volgens mij, krijg je er weer wat bij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...