Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 kweenie hoe oud jij bent Alf, maar ik ben 54 en heb welgeteld vijf uren daarvoor...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dank marieke.Ik heb ook een wijnrek met echte wijn. Wel uit het jaar pruim dus niet meer te zuipen. als je dat op zou drinken dan kun je lachen hoor. Je krijgt een toeter die elk moment kan ontploffen en bent binnen een mum van tijd grijs en 10 jaar ouder.Mensen hoe gezellig ik het vind maar ik ga afsluiten. De Bol is moe van al dat gefeest van vandaag.tot morgen allemaal weer en slaap lekker.O ja, ik hoop echt heel erg dat Emmaroos en Cathy zich morgen een stuk beter voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Haha Von ik val best wel mee hoor.. alhoewel ik een tijdje geleden een hond van mijn vriendin in zijn oor heb gebeten toen hij lelijk tegen me deed.. maar nu zijn we de beste vrienden dus er is hoop;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Twee flessen wijn igor? ppfff dan ben ik dood en doodziek..Ik merk dat hoe ouder ik word of miss ligt het aan al het drankmisbruik gedoe in het verleden, hoe minder ik nog kan verdragen. Enerzijds wel goed want ik weet dat ik voor ik slapen ga iets of wat uit die roes moet zijn anders heb ik zo fel last van paniekaanvallen de dag erop. En dat is echt geen pretje.Dus heb ook niet echt een probleem met die stop te zetten de laatste tijd.Alleen dronk ik weer elke dag..Niet veel..en het was zelfs niet echt nodig en toch deed ik het.Vandaag dus maar weer zonder..Hoe we van hier gaan weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goeienavond saam!Daar ben ik dan weer met 2 zakken snoep naast me in plaats van een fles wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Ja natuurlijk kun je M. ook mee nemen hoor. Maar ik moet ff kijken of het allemaal gaat lukken. Het staat nog niet vast. Ff kijken hoe het verder met Jos gaat. Hoho Bolniet serieus je nu al druk gaan maken hoorIk meen het en ook weer niet natuurlijk Als het niet kan, dan kan het niet hoorRustig aan, het is ook nog een heel eind wegwat kan er allemaal wel niet gebeuren in de tussentijd:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Slaap lekker Bol.Wing ik ben toch eigenlijk best wel benieuwd wat je nog wilde zeggen maar (nog) niet hebt gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bol , lekker slapen hoor. Zal wel lukken denk ik na zo'n dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goedeavond allemaal.Net terug van mijn werk.Morgen weer de hele dag werken tot 21.30 en woe idem dito.Er is een medewerkster ziek.Bah, wat een ellende.Nou ja, gaat de tijd lekker snel.Zit ik zo in m'n huissie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Kore ik heb de adb gedaan en wordt nog begeleidt. ik heb af en toe nog vette uitschieters. oude wonden worden losgetrokken, ik weet dat drinken niet helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Lekker idee hè Rapilos je eigen stekkie, eigen regels, geen rekening meer hoeven te houden met.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeTwee flessen wijn igor? ppfff dan ben ik dood en doodziek.. Ik merk dat hoe ouder ik word of miss ligt het aan al het drankmisbruik gedoe in het verleden, hoe minder ik nog kan verdragen. Enerzijds wel goed want ik weet dat ik voor ik slapen ga iets of wat uit die roes moet zijn anders heb ik zo fel last van paniekaanvallen de dag erop. En dat is echt geen pretje. Dus heb ook niet echt een probleem met die stop te zetten de laatste tijd. Alleen dronk ik weer elke dag..Niet veel..en het was zelfs niet echt nodig en toch deed ik het. Vandaag dus maar weer zonder.. Hoe we van hier gaan weet ik niet Ha Fleurtje: dus jij wilt ook stoppen vandaag? Doen we samen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Originally posted by: Yvonnekweenie hoe oud jij bent Alf, maar ik ben 54 en heb welgeteld vijf uren daarvoor...... Per week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bol weltrusten en laat je niet gek maken voor 2 sept.ik zat je een beetje te plagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hoi Rapilos!Jee, wat raar eigenlijk; de reden dat ik hier terug ben op het forum is niet goed natuurlijk en eerst durfde ik ook niet uit schaamte maar nu ik merk dat er nog veel bekenden zijn is het net of ik in een warm bad kom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 hmmmmm , was het maar waar Alf, per JAAR:$Aan de andere kant moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik gewoon een bofkont ben dat ik een best fijne baan heb. (met dank aan Jane:heart;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 SaraWeet je dat is een fijn idee..Want ben een maand geleden met twee andere meiden begonnen. Eentje heeft me zelfs toen die belofte 'afgedwongen' maar lees haar niet meer en dat is wel spijtig soms. Alhoewel dat ik hoop omdat het haar heel goed gaat.Stoppen..hmm..ik wil niet echt volledig stoppen denk ik. Ik wil wel iets kunnen drinken. Alleen maar af en toe, niet elke dag. Of het een illusie is weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hemeltjelief, ik zat net even wat muziek te downloaden en er zijn alweer drie bladzijden bij.Mijn eigen snoep is hier blokjes oude kaas (mmmm) en een groot glas pittige smoothie naar eigen smaak.Die smoothies weten wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 mmmmmm blokjes kaas...Eerst taart, nu kaasblokjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ach het maakt voor mij niet zoeveel uit hoor, het is ook maar net wat je wilt en kunt Fleur.Ik weet dat ik kan stoppen en weet ook dat ik me lichamelijk én geestelijk stukken beter voel wanneer ik de alkcohol laat staan. Het was toen ik vorig jaar met ADB begon ook niet mijn einddoelstelling, dat was om na verloop van tijd weer "sociaal" te kunnen drinken. Enneh............. ik denk dat ik dat misschien ook wel zou kunnen alleen moet ik NU ff helemaal loskoppelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Yvon Ik ga niet zeggen hoe oud ik ben maar ik ben 1 jaar ouder dan jij en heb beduidend meer urenEn is dat bij jou bij een volledige werkweek?Kan toch niet? Hoewel, 55 is een breekjaarvolgens mij, krijg je er weer wat bij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 ik neem zo nog een gekookt eitje en ga er morgen weer tegenaan.heb al lijstjes gemaakt met wat ik moet doen van de week, en het sporten moet ik ook weer oppakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Denk dat het hier ongeveer hetzelfde is Sara.Alleen ben ik belange niet zo lang 'gestopt' geweest als jij natuurlijk. Veeeeeeerrrreee van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 SaraDus je denkt dat je dat nog steeds wel denkt te kunnen, dat sociaal drinken?Op termijn dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Tsjonge zijn jullie al zo oud:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden