Spring naar bijdragen

Maandag 31 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

Een héél erg goedemorgend voor de vroege vogels en natuurlijk ook voor de niet zo vroege vogels. Een nieuwe week staat voor de deur. Laat het een goede week worden.
Het ziet er hier minder bewolkt uit dan gisteren, maar toch..........
Gisteren vroeg naar ons bedje gegaan, na een heerlijke pizza en strandwandeling. Warm was het in elk geval wel, dus al bij al, nog zo slecht niet. Ik heb het heerlijk droog gehouden (dit is op vakantie nog nooit eerder gebeurd in jaaaaren), en vandaag een superfris hoofdje. Mijn beloning !
Nu ga ik vlug even koffie maken en teruglezen wat ik allemaal heb gemist.:D

Maar eerst nog deze

van de Beatles :rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 490
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een heel goeie morgen Wil.
zie dat het bewolkt is bij jou, net als hier dus.
nou, ik zal duimen voor je dat de zon straks wint daar...
Hier moet ie een wel heeeeeeeel dik wolkdendek doorbreken zou het lukken, heb er een hard hoofd in.
Heerlijk he. met een heldere kop opstaan.
En exact weten hoe het gisteravond was?
Zo, ik ga even rennen, bakkie tussendoor nog, tis al weer laat.
Te lang het verhaal van Emma zitten lezen net.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Von, ik was er ook mee bezig, wat erg toch weer hé.
Ik ga er dra op antwoorden hier, moet nog eerst effe verder lezen. Ik wou dat ik je sportiviteit ook zo had, want dat rennen zie ik wel zitten, doch ik slaag er telkens weer in om zoiets uit te stellen. Hoop er na de vakantie opnieuw mee te kunnen starten. "Start to run" :D
Loop het er maar eens goed uit :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Wil, met rennen bedoelde ik nu even de haast waarmee ik de boel hier even moet doen voor ik naar mijn werk ga.
Rennen vind ik overigens ook heerlijk hooor.
Ken start to run ook .... staat ook op mijn mp3 speler, heerlijk.
In de sportschool op de loopband heb ik mijn eigen favo muziek er op staan.
Maar als ik buiten loop (durf ik helaal niet de laatste tijd door een blessure) dan werk ik met start to run van Evy, helemaal leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi zonnetje, je bent weer van de partij, zelfs letterlijk hier. De witte wolken scheuren langzaam uit elkaar en er komt een gigantisch pak staalblauwe lucht op ons af. Vandaag dan misschien toch nog eens een mooie dag ?
Hoe gaat het met je ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha zo von, op die manier rennen, die ken ik wel en doe dat de laatste jaren in een hels tempo. Niet zo goed dus, moet alles een beetje kalmer aan gaan doen, of echt gaan rennen met onze Evy, idd.
Ik hoop dat je blessure van korte aard is ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MOrgu zon.
Wanneer ga je , was het niet ergens in juli?
Wil , kamp al maanden met blessures.... kuit, knie.... maar ja, kan het niet laten , ben gek op rennen geworden, en dat pas sinds een jaar of drie, laat bloeier dus, hihi.
nou, wat er bij jou opentrekt qua lucht slibt hier steeds verder dicht... maar ja, jij hebt vakantie dus jij hebt er meer recht op dan wij hier...:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ja, just, ik had dat ergens gelezen. Dat lijkt mij nu een ongelooflijk spannend beroep sé. Ik ben een ruine liefhebber pur sang. Ik kan geen hoop stenen tegenkomen en niet bezoeken. Van eender welk tijdperk of geschiedenis. Ik heb dan ook een zeer rijke fantasie en probeer me altijd voor te stellen hoe de dingen waren, toen ze nog in gebruik waren. Machtig gewoon !!!

Vandaag zouden we opnieuw het bootje nemen en zuidwaarts gaan. Ik ken daar enkele heerlijke strandplaatsjes waar je fantastisch verse vis kan krijgen. Petriti of Boukari, één van de twee, maar eerst duikel ik daar ergens een heel klein riviertje binnen dat recht naar het stadje Lefkimmi leid. Een schilderachtig dorpje enkele kilometers landinwaarts. Ik zet er wel enkele leuke foto's bij van deze trip. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Ben ik weer en moet weer rennen. Hier iedereen nog op 1 oor, maar dat zou niet moeten:P Moet er dus nog een paar uit bed slepen;)
Gisteren lekker met vriendin gewinkeld. Heb een nieuw horloge, ring, oorbellen en 2 t-shirtjes gescoord. Het was erg gezellig! :) Wel nog een flinke hagelbui mogen ontvangen... Was eigenlijk nog wel grappig ook! S' avonds uit eten geweest, miste mijn glas rosé toen wel. Maar ben een grote meid gebleven;)

Hier iedereen nog een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Desi, ik zie je ook. Alles nog in orde met je ??

Von, tja, dat zijn eigenlijk blessures die je moet laten rusten hé, want op langere tijd maak je het alleen maar erger en erger. Maar ik begrijp dat wel hoor. Ik ben just dezelfde op dat vlak. Even de pijn verbijten en er voor gaan. Madre Dia :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag von, ren jezelf niet voorbij vandaag hé. En maak er een mooie van ;)
Zonnetje, dat is de zon die ik van hieruit doorschuif naar jullie, snel is ze misschien niet, maar ze komt hé. Ik geef ze nog een extra zetje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...