Vie Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Borretje, je kwetst me helemaal niet, kwam het zo over op jou? Nee, ik bedoelde denk ik hetzelfde als jij. Namelijk dat ik denk dat de intuïtie van de moeder vele malen belangrijker is dan welke hulpverlener zonder kinderen ook maar kan bieden. Ik heb er zelf wel vrede mee hoor, dat ik geen kinderen heb. Had het tussen mijn dertigste en veertigste wel heel graag gewild, maar het is er niet van gekomen, en toen heb ik het gewoon geaccepteerd. Het is geen item meer, en ik ben blij met de kleinkinderen die we nu een paar dagen per week in huis hebben. Ik vind het alleen moeilijk, omdat ik zelf met dingen in mijn jeugd zit de me nu nog parten spelen, en daarom ga ik soms met de kleinkinderen om alsof ze van porselein zijn, zo bang ben ik om iets te doen wat ze misschien voor het leven kwetst.Hallo Emmaroos, ik ben er ook nog, maar nu even naar de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 goedemorgen iedereenhier schijnt het en ja weer en dagje met heerlijke vooruitzichten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 hey Em hoe gaat het met je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Nee hoor EM Ben er nogMaar sufheid/slaperigheid is voorlopig de enige bijwerking?En moet je ze niet s avonds innemen? Of is het 2x per dag?Vie Vanwege mijn eigen jeugdervaringen heb ik nooit kinderen gewild, bang om zelf zo als mijn vader te wordenHet werden er uiteindelijk toch 4... M wilde dolgraag kinderenEn ik ben blij dat ik er in meegegaan ben, maar zou het niet weer overdoen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 quote: Originally posted by: Hannah1 quote: Originally posted by: bolletjeMensen het zijl ligt de pomp staat aan en nu maar duimen dat hij niet lekt. Poeh, spannend hoor. Ken je d'r ook op varen dan... Ik zal het eens proberen als het klaar is.Goeie morgen Em. Wat fijn dat je in iedeer geval goed geslapen hebt zeg. Jos zegt altijd dat slapen goed is, je verwerkt een hoop. Goh wat moet die man veel verwerken dan;)Goeie morgen vriend Alf.En uiteraard Fleur, en de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 las de AD die je moet nemenbest dit middel 1 uurtje voor slapen gaan nemen, beste werking anders ben je (zoals je blijkbaar al hebt ervaren) tijdens de dat sufmaar normaliter zijn deze bijwerkingen na ongeveer 1à2 weken verdwenen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Heey, Zon...nou het gaat wel hoor.De tranen zitten erg hoog maar daar komt hopenlijk snel een eind aan.Of dat het wat minder wordt.Alf, ik had ze gewoon voor de nacht moeten innemen.Weet je, ik ben een hele slechte pillenslikker. Heb allerlei foefjes om ze niet te vergeten."smorgens vergeet ik nooit medicijnen, dat is traditie, uit bed, pillen innemen enz.Als ik later op de dag ook nog wat moet innemen vergeet ik dat telkens en heb nu een medicijnverdeelsysteem en dat doosje staat bij de kraan in de keuken.Om 5 uur moet ik ook wat innemen en dacht toen, ook maar de AD anders vergeet ik het, had niet gemoeten en moet een ander smoesje bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Bol, wat een mooie foto's zag ik en wat een enorme vijver.Ik wist al hoe je eruit zag dus dat was geen verrassing. Oh en Bol donderdag gaan Cathy en ik naar elkaar toe, je maakte je zorgen las ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ja, dat las ik Zon, hoop niet dat ik suf blijf inderdaad want anders kan ik ook geen autorijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 goed dat je je aan een structuur houdt qua medicatie, ik lees dat je je eigen systeem hebt opgebouwdmaar wat betreft de start van je niewe AD zou ik je aanraden om op een vast moment te nemen, en gezien je zo gevoelig bent voor meds, zoals eerder vermeld 1u voor je je bedje wil opzoeken.wat je ook kan doen is indien je na een paar dagen nog steeds dezelfde bijwerkingen (sufheid-slaperigheid) in jouw geval hebt je HA opbellen om te vragen wat best is voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 zijt gerust die sufheid verdwijnt na een tijdje, is gewoon je hersencelletjes die even moeten aan deze meds moeten aanpassen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 quote: Originally posted by: Hannah1Laten ze daar maar niet achterkomen Alf. Is een ontkenning van het bestaan van je kinderen als vader. Ma heeft dat ook altijd gezegd, en het voelt niet gewenst kan ik je zeggen. Het ligt iets genuanceerderIk heb er lang over nagedachten gesproken met M, 7 jaaren toen, net als stoppen met drinken,een weloverwogen besluit genomen:ik ga er voor. En ik heb er geen spijt van gehad, elke dag kijk ik met verbazing naar ze, omdat het zulkeleuke kinderen zijn, ik geniet er heel veel van, maar twijfelde aan mijn vermogens als volwaardig opvoeder,bang dezelfde fouten te maken als mijn vader.Uiteindelijk maak je dan weer andere fouten, hahaEn drinken was natuurlijk ook geen recept voor goed vaderschap. Ik was geen nare vader verre van dat,maar ik was er niet altijd, heb veel aan M. overgelatenEn die kon dat uitstekend. Ze hebben dan ook een betere band met haar dan met mij, eigen schuld.Probeer dat nu nog wat in te halen, maar ja nu weer depressie he, nee nu niet, maar bij periodes. Oudste dochter roept al datze beslist geen kinderen wil. Ach ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Die hersencelletjes van mij die maken overuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Bolben je al onder zeilOf houd je er een oogje in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 hey Alfeven inpikken op je bedenkingenhoe zie jij dan als een "volwaardige" vader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 En de mijn liggen kO Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 mij komt het over dat je daar een ideaal beeld over hebt of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 hey Fleur!!!! hoe gaat ie schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 gun je tijd voor jezelf NU te nemen Em zonder schuldgevoeldens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Fleur:DZon, schuldgevoelens? Wil je dat eens uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Twee pagina's eerder over mijn wilde ochtend verteld Zonnetje Op zoek naar aandacht maar denk dat ik beetje in het niets ben gevallen *knipper knipper knipper oog* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 sorry Fleur heb nog niet alles bijgelezenben hier tussen de soep en de petatten:D meer bepaald voorbereiding examen hebreeuws en leesliteratuur van men zoon, do I say more... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Tussen de soep en de petatten hé...Laat dan maar wat over voor mij Ben zelf tussen de selder en het water bezig .Je bent er bijna mee weg!!! Je komt toch nog geregeld naar hier hé?? astumblief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 ZonIk heb daar wel een beeld bij jaOok wel realistisch denk ik hoewel ik neig naar perfectionisme, maar dat kan niet bij opvoeden: je maakt niet de fouten van je eigen ouders(zo je dat al lukt) ,maar dan maak je andere foutende kinderen leven in hun werkelijkheid en ik met een ver-leden wat zij niet kennen. Dus als ik denk dat ik het beter doe hoeft dat voor de kinderen niet zo te voelen als je begrijpt wat ik bedoel. Toch deed ik dingen die andere vaders niet deden, leuke dingen dus, en dat hebben de kinderen goed onthouden.Wel blijft het moeilijk te geven wat ik zelf niet of onvoldoende heb ervaren nl. echte liefde en betrokkenheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 in deze context en met wat je allemaal hebt meegemaakt de laatste dagen/weken bedoel ik met schuldgevoelens Emdat indien je niks wil doen, gewoon wil bankliggen, een boek lezen of het is is eender wat, ... ook al staan er nog een hoop 'verplichte' taken op je te wachtenneem de tijd voor jezelf, verstek je op jouw temp los van wat iedereen je zegt,... en vooralblijf MILD voor jezelf !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden