Yvonne Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 "><B">http://www.youtube.com...v...M&feature=related(Yes we can van Wende Snijders)Een heeeeeele goeie morgen allemaal. Een heel vrolijk liedje waar je heeel snel wakker van wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ooit bij toeval gehoord dit liedje. Werd er gewoon heel vrolijk van, als ik in de put zit kan het me op de een of andere manier er een beetje uit halen. Tis overigens ook een heerlijk nummer om op je mp3 speler te hebben als je hardloopt Het heeft een onzintekst, maar zelfs de tekst weet me op te kikkeren en dan vooral het laatste couplet: (Waarom moet ik bij het woord couplet nou weer aan 'de uil zat in de olmen" denken? Laatste couplet gaat ongeveer zo:Can we change a rule, a nose, a personCan we change a nationCan we change a foolCan we change the weatherCan we keep it coolMake love, make life, make a starCan we end a warCan we really ever changeCan we ever really ever changeCan we really really ever changeYes, we canYes, we canYes, we can Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 :heart::heart::heart::heart:Blondie, van harte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Nou allemaal...... ik ga de dorpsomroeper maar rondsturen geloof ik.....Iedereen nog in diepe rust. Belooft een heerlijke dag te worden. Zonnetje schijnt al volop, vogels zijn lekker aan het kwetteren, verder hier buiten ook nog heerlijk rustig en stil.... zouden mijn klokken dan opeens een uur voor lopen? Na ja, ga de douche maar even opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goeie morgen Dar, lekker geslapen? Ik moet nu echt de douche in helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goedemorgen allemaal,ik kom me ook weer eens melden!Heb hetzelfde probleem Isa,ben hier bijna nooit meer te vinden!Dikke kus voor jullie allemaal,HOERAAAAAAAAAAAAAA voor Blondie:heart:Gefeliciteerd meis en niet teveel taart vandaag he hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goede morgen allemaal.blondie van harte gefeliciteerd. een zonnetje krijg je vanaag geloof ik al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Yvonne, yajala, isa, igor, Dar en alle latere inloggers, Een fantastische goede morgen weeral.Hier is het koud, nat en winderig, precies Antwerpen op een november morgend, niet te doen Algoed dat we vandaag op excursie gaan naar............................Albanië !!!Ben ik nog nooit geweest, mar daar zou een erg grote ruïne staan uit de oudheid met amfitheater en al, dus ik zal me daar helemaal kunnen laten gaan. Geen tijd dus om gisteren te lezen, noch om nu verder te typen. Vliegens onder de douche en vertrekken naar de haven of ik mis de boot (letterlijk dan) .Het ga jullie goed vandaag, ik zet hier opnieuw een droge dag in. Tadaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 er is er één jarig dat kunnen we zien op de homepage en daarom zingen we blij eeeeeeen met drie toeters, een trompet en een fluit doen we nog een rondje yipperdepipperrrrrrrBlondie, van harte gefeliciteerdEn voor de anderen goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 fijne dag Wil. geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ha blondie, een hele gelukkige hé, vier ze en wees erg voorzichtig. Een superverjaardag is je deel vandaag :music:moon:; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goedemorrege allemaal!Dar: ja hier ook een hooikoortsklant! Net mijn blauwe hooikoortspilletje achter de kiezen. Daar doe ik het goed op, heb dus zo niet veel last meer!Blondie: gefeliciteerd! Wilrijk: veel plezier in Albanie, klinkt heel ver weg...Yajala: gaat het een beetje daar?Isa: werk ze? Of lekker een vrije dag vol met andere doe dingen?Alaine: succes inderdaad!Yvonne: inderdaad een lekker liedje! Helpt misschien om een liedje uit mijn hoofd te krijgen. Bij mij geen songfestivalliedje maar een oud liedje van "Abel": "het is allang verleden tijd...". Ken je dat nog?Fijne dag nog iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goejesmorges frummes,Blondie Proficiat:D:musicnote::light:Wilrijk: fijne dag vandaag he en hou het droog 2xHa Yaja ben je er ook weer. Heb je gemist:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Alaine veel succes vandaag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goedemorgen allemaal,vannacht heb ik weer een nacht thuisgeslapen.Strakjes ga ik weer terug naar de kliniek.Ik hoop dat het goed gaat met jullie allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 hoidieboi tina!dat is alweer een tijd geleden!hoe is het verder met jou?was dit je eerste nachtje thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 goedemorgen tina. gaat alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Choice Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 hallo allemaal,ik wens iedereen een heel fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ha, jullie weten nog wie ik ben..Dit was de 3e nacht.Het gaat zoals het gaat, soms goed en somsweer een mindere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Heee Albertina,Wat goed om jou weer te lezen. Was het lekker slapen in je eigen bed???Ook goed om jou weer te lezen Yalala,Gaat het wat met jullie??Alaine, ik ga aan je denken vandaag, zet m op, je kan het !!!Isa, is niet erg hoor, zolang het maar goed gaat met je.Blondie van harte:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 potverdrie,we weten nog wie je bent?we hebben je harstikke gemist!!hoe ben je er zelf onder?als het goed begrijp is het nogal een ingrijpende opname Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goeiemorgen allemaal!En voor Blondie (die ik nog niet ken): GEFELICITEERD !Albertina: hee meis, jij ook weer hier en wat begrijp ik, ben je overdag in een kliniek?Wens je veel sterkte en succes, goed je weer te zien.TASSEKE!!! Ik hoopte al dat ik je sochens vroeg zou vinden, je was altijd vroeg hier en dat ben je dus nog. Nou ik nu ook weer :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 haha weten jullie nog wie ik ben,nou zeer zeker wel hoor Albertina...Ik hoop dat het je goed gaat, we hebben je al veel te langmoeten missen hier.haha ik moest net wel lachen om Alaine, wat een noodkreet vannacht. Tis ook wat, sta je strak vd zenuwen endan is er niemand online om je ff moed in te sprekenVolgens mij is ze nu al onderweg.Ik ga echt duimen voor dr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 hee Sara,ook jij heb ik al heel lang niet gezien!!hahaha,ik maak nog steeds veel herriekan gewoon geen afscheidt nemen hiertoch nog een verslavinkje opgelopen de afgelopen tijdrot forum ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden