blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Bol : pfffff... Neem je tijd maar effe, maar laat laters wel effe weten hoe en wat !!!Is niet niks als het je broer of zus bevat... Moet er nu effe niet aan denken dat mijn zussen wat overkomen... Oke ? Laat laters effe wat horen...En ja, zowel Vie als Bol begrijp ik...........Wat betreft mn doggie !!! Ben zelf ook meer voor belonen en positieve benadering...Net als bij mn kids... Positieve benadering werkt het beste, maar wat als ze te brutaal zijn en niet willen luisteren... PFFFF....... En ja, Vie !!! Kids alom hier.... Zijn net thuis van school, dus werk aan de winkel !!!TOSTI-Time !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 quote: Originally posted by: Hannah1Hannah vind je het vervelend dat onze namen zo op elkaar lijken? Het was in een tijd jij niet meer schreef. Wil hem best veranderen anders. Heb er zelf ook aan gedacht om 'm te veranderen, als dat kan. Niet omdat ik het vervelend vind maar omdat het verwarrend kan werken. Hoe verander ik m'n naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Kunnen we strakseen nieuwe gast verwelkomenOeh! Ik wordt zo nieuwsgierig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ik heb er alheel veel bedachtMaar dit moetje zelf doen! Ik zou wel iets kiezenmet dapper erinof sterk en liefen zorgzaamen...Ouders komen vanmiddagGister belden ze, maar ik zei nee!Want ik was zieligNu, een felicitatieover de mailIk denk, het moet niet gekker worden!Dus zei: Een bakkie dan maar?Dus ben effe naar de bakkerZal wat extra meenemenWat vinden jullie lekker?Door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Allo allo allemaal,Marjo van harte gefeliciteerd meis. :present: Met een extra dikke knuff omdat je het verdient hebt vechtertje.Caro zit nu ff met kippevel, zou je dat nog willen dan?Ben een beetje getikt vandaag, was ik eigenlijk al langer hahaha. Ben alvast een ovenschotel aan het maken voor in de diepvries als vriend volgende week komt, ondertussen de kattebak aan het schoonmaken, dekjes op de tuinmeubels gesmeten en aan het inpakken. Ondertussen paniekerig aan het rondspringen waar met al mijn spullen te blijven of erger nog ikzelf. Australie is geen optie gezien mijn gezondheid en hondje er niet in mag. Brabant is heerlijk maar vriend wil het liefste dat ik bij hem om de hoek kom wonen alleen vrees ik problemen dan met zijn vrouw. Naja kortom 2 1/5 jaar gewacht om de toko te verkopen en opeens is het zover dus toch de schrik van alles gaan regelen, waar naar toe, mijn huis waar ik zo graag woonde en moet verlaten om gezondheidsredenen. Kee de makelaar heeft een half jaar speling afgedwongen dat ik er uit zal moeten nadat het officieel zal zijn met de belofte dat als ik eerder weg ben ze er natuurlijk eerder in mogen. Schijnt eindelijk het zonnetje en zweet breek me in de schaduw al uit en de koffie is ook al 2 keer koud geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Moet nog bijlezen maar heb geen rust. Zag in een flits dat Suus weer terug is en daar ben ik blij mee. Fijn dat je er weer bent tijger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Wat vinden je ouders lekker Marjo? En wat vind je zelf lekker?Hannah1, ik vond het niet zo verwarrend hoor, H1 en H zonder 1. Daarbij hebben jullie verschillende icoontjes en schrijfstijlen.Ik dacht aan een latijns woord voor "geheugen", omdat er daarmee wat jou betreft helemaal niets mis is. Maar dat is "Memoria", en bekt toch niet zo lekker.Voor mij hoeft het niet, maar als jij het zelf wil.... dan verzin je wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Dappere Drup!Dank je wel lieverdSame too joe Dansend uit de bagger herrezenWe hebben het wel over mijMaar nu even niet meer hoorGogogo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Vie!Wat vind ik lekker..Ik zal eens goed oplettenDit vind ik lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Hannah 1 vind nog steeds je oude naam het beste bij je passen. Nu maar eerst de ovenschotel afmaken en de rommel opruimen want dat verhipte koopcontract is nog niet eens getekend hahaha. Dan ff rusten en eens fatsoenlijk bij gaan lezen hier want lijk wel een kip zonder kop zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Zo'n donkerbruinezelfgesneden desemboterham met roomboterouwe kaas en een toefje knoflookVoor mijn ouders haal ik wat andersWellicht..Caro en DrupDie pip toch!GogirlsIf joe like!Denk van toch Gewoon, op mijn verjaardag Hierbij nodig ik ook Adam uitDat kan best want gister dachthij dat het vandaag donderdagzou zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Wat een prachtige openingszin, MarjoSoms zing ik het nummer als ik me afhankelijk voel of op een andere manier belemmerd door andere mensenEn gister voelde ik me net Stevie Nicks met mn tamboerijn Zouden ze nog eens optreden ??? I wish i wish Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 (daar lust ik er ook heel veel vanGood old big grin...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Me too WomanZing het al jarenDat zou leuk zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Voor Caro en Druppie omdat het toch twee dikke vriendinnen blijven :heart: :heart: :heart: :heart:En eu Drup, je komt niet op straat te staan hoor, hier heb ik nog altijd een kamertje over, dus geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ik had ooit een Fleetwood mac hoedMaar toen had een kat erin gepist.....Geprobeerd te wassen maar het werd een gekreukeld frummeltje...(vanavond zwemmen met Loveman.....ssssst don't break the spell).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Pas maar op!Straks heb je nog een nieuwe hobby erbijBorstcrawl..Plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Hahaha Marjo, glapjas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Voor Marjo http://www.youtube.com/watch?v=Nrd8CGvRBJIxxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Owja weet er iemand een oplossing voor het volgende:Zowie heeft in de kauwgom gestaan en nu zit het in de haartjes tussen de kussentjes. heb het meeste al weggeknipt en gepulkt maar er is nog echt wel veel blijven zitten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeBol, heb je al meer nieuws over je broer? Nee Bor. nog niet. Hij is afgeloopen vrijdag al opgenomen dus ligt er al een tijdje. Ik voel me weer wat rustiger hoor.Denk altijd maar zo dat waar hij nu is, goed ligt. Hij heeft dit al eerder gehad. Nu is hij gedotterd en misschien krijgt hij een pacemaker. Hij heeft al een hele ritssluiting van z'n borstbeen tot aan z'n lies dus is al een keer geopereerd. Bovendien is hij veeeelte dik. Maar we wachten het maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Woman probeer het eens met een doekje met wat Therpetine. Dat lost de kauwgom op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Zo.Nu douchen ende feestjurk aantrekkenWant als je wakker wordin een plas bier met degympen nog aanOpdat we niet vergetenMaar wel doorgaanWhat else Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Zo lek als een mandje inmiddelsMisschien moet ikze eens weg doenMaar ben er zoaan gehecht..Krijg je wel terug! Will do! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden