Otje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Bij mij is dat ook zo erg Tida, ik heb er nog steeds last van. Mn oma schijnt nog erger geweest te zijn. Ik zie mn moeder al een tiental jaartjes niet meer. quote: Originally posted by: Tida M'n moeder. Boos en verwijtend als altijd. In werkelijkheid was dat dus ook, verwijten, verwijten en nog eens verwijten. Zoveel en zo enorm dat ik de stroom niet meer hoorde omdat ik alleen kon huilen van uitputting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik zal em een mailtje sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Mailtje verstuurd....Wat voel ik nu ...verdriet maar ook opluchting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 AR toppertje fijne verjaardag!Al die berichten over alcoholgebruik met mate prima.Toch ben ik blij dat de knop om is. Wat een gedoe.Ik bedenk me wel 1000x om er ooit nog weer mee te beginnen.Lekker fris door het leven! Water is wat ik nodig heb, niet 1 of ander giftig goedje dat eerst in het lichaam wordt omgezet in nog giftiger spul, waarvan het hele lijf in de stress raakt, met verslavingsrisico.Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.Een glas water en mijn dorst is gelest. Alcohol droogt uit en dan wil je lichaam meer omdat het lijkt of je vocht binnenkrijgt. Ondertussen verdere uitdroging.Gezelligheid komt niet uit een glaasje. Dat is armoe.Kwou het toch maar een keer gezegd hebben.Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Naar buiten met de hond en een bal Pret maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 tja, Kate, helemaal mee eens....al dat minderen lijkt me dat dat zo krampachtig moet gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Goede middag,Dadelijk lekker gaan zwemmen met de kids!Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 AR happy birthday (ook van K.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Het woord krampachtig heeft hier al menig discussie opgeleverd Niwi Zowel het minderen als het stoppen kan als krampachtig worden gezien. Iedereen moet het zelf weten.Ik luister naar mijn eigen waarheid. En die is simpel. Alcohol geeft mij stress, er los van zijn geeft rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 je zult heus wel begrijpen wat ik bedoel, Kate.Helemaal stoppen is makkelijker dan minderen....ik zou in ieder geval niet kunnen minderen, binnen een paar dagen weer volle bak.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hahaha Niwi, kennen ze da in Het Noorden?Volle bak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 een goede verstaander heeft maar een half woord nodig, Nina....Hoe is het met de hond van de buren trouwens ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Die vind nog steeds dat de gazon hier groener is!Mijn nieuw huisdier is nu een Duif die al een week op m'n dak kampeerd! We hebben hem Albert genoemd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Niwi bij mij is het een beetje raar gegaan.Van jarenlang teveel naar een jaar of 3 echt met mate. Omdat het niet lukte om helemaal te stoppen.Toch vond ik dat met mate ook niet echt fijn. Ik voelde te goed wat het met me deed.En als je het niet meer zo gewend bent komen 2 glazen aan als voorheen 4 of 5.Ik begon het heldere gevoel steeds lekkerder te vinden.Ik wil zo puur mogelijk leven en voelen.Ik heb het idee dat de knop nu echt om is. Vanaf 20 februari dit jaar niets meer gedronken.Dat mijn man ook geen alcohol meer wil is daarbij wel fijn.Fijn om dat nog te mogen beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 ahja...dat is die uit het Gooi gevluchte duif die niet terug wil ??wel goed soigneren he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 En poepen dat die Albert kan haha!Of doen de duiven in België dat niet Nina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Heel het terras vol Kate!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 ja, Kate, ieder zijn keuze natuurlijk....bij mij van veel te veel, in 1 keer gestopt en nog eens een keer hervallen na anderhalf jaar...en dan was het of ik dat anderhalf jaar op die ene dag moest inhalen...compleet van de wereld...sindsdien wil ik niet meer.... bij iedere terugval groeit het besef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Dacht ik nog, een Gooische duif met ne prada op z'n neus, nee niks west Vlaams zonder manieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Kate, dat woord heeft in Vlaanderen ook een andere betekenis.....(toch zeker in verband met Albert...he Nina ?? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Mooi dat je er uit bent gekomen Niwi Ja dat dacht ik al Nina Ik ga eens wat met de was doen.Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Kennen ze dat in Holland Niwi?? Die andere betekenis??Albert vast en zeker wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden